היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
תמונה רטובה ../images/Emo99.gif

היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור
הגעתי למוזיאון הבוקר טיפה באיחור, הגעתי ישר להוצאת המכונה.. בדרך לביתו של אנדי
תמונה רטובה
 
אפי, תודה ענקית על התמונות!

היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור
הגעתי למוזיאון הבוקר טיפה באיחור, הגעתי ישר להוצאת המכונה.. בדרך לביתו של אנדי
אפי, תודה ענקית על התמונות!
הלוואי עליי כל יום כזו השכמה... תראה איזה אירועים מארגנים לך במוזיאון!
 

elians

New member
ןולקראת סיום

היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור
הגעתי למוזיאון הבוקר טיפה באיחור, הגעתי ישר להוצאת המכונה.. בדרך לביתו של אנדי
ןולקראת סיום
אנדי עשה את הפינות... אני את ה6 הקרובים .. וניר המשיך .. :) לזה קוראים עבודת צוות
 

elians

New member
מבריק אה? ../images/Emo99.gif

היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור
הגעתי למוזיאון הבוקר טיפה באיחור, הגעתי ישר להוצאת המכונה.. בדרך לביתו של אנדי
מבריק אה?

זה אני ניקיתי (ומכל ה
)
 

אורי404

New member
ואתמול... (זה קשור ל-303).

מבריק אה?

זה אני ניקיתי (ומכל ה
)
ואתמול... (זה קשור ל-303).
קודם כל, אני לא זוכר טוב מאוד מה שנאמר במדויק, ומי שהיו נוכחים אתמול בהשקת האוטובוס החדש, מוזמנים לתקן אותי. אתמול בעת השקת האוטובוס החדש, אמר מנכ"ל מרצדס שהם מעוניינים להצליח כמו ההצלחה של מרצדס בארץ בתקופת ה-303. 303 היה דגם שולט באגד, ועדיין ניתן לראות כאלה ממודל 86 ו-87 אצל חברת נצרת וגם בשירות נתיב אקספרס. יש גם כאלה שנוסעים אצל חברות הסעה פרטיות, כמו אביבי עובדיה, טיולי אסיף ועוד. אתמול. אחרי שנסנו למפעל "הארגז", המתנתי לקו 561. קיוויתי שיגיע איזשהו "ברק" או "מארס", שאלה המרכבים ההכי נוחים. הגיע... 84-502-01 - 303 אדום והופתעתי לטובה. למרות שהוא לא מושקע במיוחד, זהו עדיין אוטובוס-סוס עבודה במלוא מובן המילה. המרכב עצמו (של "הארגז") לא עומד בסטנדרטים של המרכבים של היום, גם המזגן לא ממש חזק. יחד עם זאת, האוטובוס שקט מאוד. ומדובר פה על אוטובוס שתוכנן בשנות השבעים. כיום, ה-303 נופל מהמרצדסים החדשים יותר, מהמאנים HOCL ומוולוו B12B. אבל, זה כיום. בשנות השמונים, 303 היה פריצת דרך. היום, לפי מה שאני שומע מנהגים ה-404 והOC500 עולים בנקודות על אוטובוסים אחרים. ב-303 זה לא היה ככה. ה-303 היה מנצח בנוק-אאוט את כל שאר האוטובוסים עם האמינות שלו ועם השקט שלו ועם השלדה המתקדמת לאותה תקופה. ומה כיום מבחינת שיווק? אחרי ה-303 היו ה-404, שהם אצל אגד בלבד ודגמי ה-01834 שהם נפוצים מאוד על מרכב ואן-הול, כמו מה שיש אצל "מרגלית", "סופרבוס", "חברת נצרת הסעות", "נתיב אקספרס" וגם אצל הרבה מאוד חברות הסעה פרטיות, כמו: אירוס-ירוחם, ישראל און-ליין ועוד ועוד וגם על מרכב "ברק". עכשיו יש את הOC500, שהוא אולי לא אוטובוס פורץ דרך כמו ה-303 (וגם ה-404), אבל, לפי מה שנראה כעת, הוא הולך להצליח מבחינת מכירות. לא רק אגד ועפיפי רוכשים אותו, אלא חברות פרטיות, כמו מסיעי הורדים, וגם עוד חברות שונות. ניתן לראות את זה מתמונות ההשקה, שצילם הדרומי.
 
בהחלט סוס עבודה בלתי נלאה

ואתמול... (זה קשור ל-303).
קודם כל, אני לא זוכר טוב מאוד מה שנאמר במדויק, ומי שהיו נוכחים אתמול בהשקת האוטובוס החדש, מוזמנים לתקן אותי. אתמול בעת השקת האוטובוס החדש, אמר מנכ"ל מרצדס שהם מעוניינים להצליח כמו ההצלחה של מרצדס בארץ בתקופת ה-303. 303 היה דגם שולט באגד, ועדיין ניתן לראות כאלה ממודל 86 ו-87 אצל חברת נצרת וגם בשירות נתיב אקספרס. יש גם כאלה שנוסעים אצל חברות הסעה פרטיות, כמו אביבי עובדיה, טיולי אסיף ועוד. אתמול. אחרי שנסנו למפעל "הארגז", המתנתי לקו 561. קיוויתי שיגיע איזשהו "ברק" או "מארס", שאלה המרכבים ההכי נוחים. הגיע... 84-502-01 - 303 אדום והופתעתי לטובה. למרות שהוא לא מושקע במיוחד, זהו עדיין אוטובוס-סוס עבודה במלוא מובן המילה. המרכב עצמו (של "הארגז") לא עומד בסטנדרטים של המרכבים של היום, גם המזגן לא ממש חזק. יחד עם זאת, האוטובוס שקט מאוד. ומדובר פה על אוטובוס שתוכנן בשנות השבעים. כיום, ה-303 נופל מהמרצדסים החדשים יותר, מהמאנים HOCL ומוולוו B12B. אבל, זה כיום. בשנות השמונים, 303 היה פריצת דרך. היום, לפי מה שאני שומע מנהגים ה-404 והOC500 עולים בנקודות על אוטובוסים אחרים. ב-303 זה לא היה ככה. ה-303 היה מנצח בנוק-אאוט את כל שאר האוטובוסים עם האמינות שלו ועם השקט שלו ועם השלדה המתקדמת לאותה תקופה. ומה כיום מבחינת שיווק? אחרי ה-303 היו ה-404, שהם אצל אגד בלבד ודגמי ה-01834 שהם נפוצים מאוד על מרכב ואן-הול, כמו מה שיש אצל "מרגלית", "סופרבוס", "חברת נצרת הסעות", "נתיב אקספרס" וגם אצל הרבה מאוד חברות הסעה פרטיות, כמו: אירוס-ירוחם, ישראל און-ליין ועוד ועוד וגם על מרכב "ברק". עכשיו יש את הOC500, שהוא אולי לא אוטובוס פורץ דרך כמו ה-303 (וגם ה-404), אבל, לפי מה שנראה כעת, הוא הולך להצליח מבחינת מכירות. לא רק אגד ועפיפי רוכשים אותו, אלא חברות פרטיות, כמו מסיעי הורדים, וגם עוד חברות שונות. ניתן לראות את זה מתמונות ההשקה, שצילם הדרומי.
בהחלט סוס עבודה בלתי נלאה
נוסע עשרות שנים ולא מתעייף. אבל הבעיה היא שאם יתנו לי לרוץ בעליה כשאני מתחרה ב-O303 בזינוק בעליה, אני אגיע לפניו לפיסגת ההר.... ככתוב בספר דברי חדר האלחוט: "איזו ננננבלה!"
 

elians

New member
היי היי עד אהובתי... ../images/Emo99.gif

בהחלט סוס עבודה בלתי נלאה
נוסע עשרות שנים ולא מתעייף. אבל הבעיה היא שאם יתנו לי לרוץ בעליה כשאני מתחרה ב-O303 בזינוק בעליה, אני אגיע לפניו לפיסגת ההר.... ככתוב בספר דברי חדר האלחוט: "איזו ננננבלה!"
היי היי עד אהובתי...
 

אורי404

New member
OK. אז הבעיה היתה שהזמינו דגמים

בהחלט סוס עבודה בלתי נלאה
נוסע עשרות שנים ולא מתעייף. אבל הבעיה היא שאם יתנו לי לרוץ בעליה כשאני מתחרה ב-O303 בזינוק בעליה, אני אגיע לפניו לפיסגת ההר.... ככתוב בספר דברי חדר האלחוט: "איזו ננננבלה!"
OK. אז הבעיה היתה שהזמינו דגמים
חלשים. בחו"ל יש עוד גרסאות חזקות יותר. אם היו מביאים אותן ומשפרים את המרכב, זה היה אוטובוס עוד יותר טוב.
 

JayZed

New member
היי,היי... בוא נא נזכר.

בהחלט סוס עבודה בלתי נלאה
נוסע עשרות שנים ולא מתעייף. אבל הבעיה היא שאם יתנו לי לרוץ בעליה כשאני מתחרה ב-O303 בזינוק בעליה, אני אגיע לפניו לפיסגת ההר.... ככתוב בספר דברי חדר האלחוט: "איזו ננננבלה!"
היי,היי... בוא נא נזכר.
ה-O303 נולד בשעה טובה ב-1974. מה היה באותה תקופה למתחרים?.. הוולבו הנוראיים עם המנועים הקדמיים שנראים כמו פליטים משנות ה-50? ומה אם האריה האהוב עליך?
לא היה אפילו ריח של MAN שבמידה זו או אחרת התחרה ב-303... מאז שהראשון ירד מהפס יצור ועד המחצית השניה של שנות ה-80 ה-O303 שלט על הכבישים בכל העולם (למעט ארצה"ב), וזה היה עוד לפני שגילם נתן להבין עד כמה האוטובוס הזה אמין... בהתחלה הוא נמכר בגלל היותו **הכי מתקדם**: ז"א הכי נח, הכי מהיר, הכי שקט, הכי חסכוני... האמינות הלא-רגילה שלו באה כבונוס אחרי 20 שנות שירות
 

אורי404

New member
לגבי וולוו: באותה תקופה פחות או יות

היי,היי... בוא נא נזכר.
ה-O303 נולד בשעה טובה ב-1974. מה היה באותה תקופה למתחרים?.. הוולבו הנוראיים עם המנועים הקדמיים שנראים כמו פליטים משנות ה-50? ומה אם האריה האהוב עליך?
לא היה אפילו ריח של MAN שבמידה זו או אחרת התחרה ב-303... מאז שהראשון ירד מהפס יצור ועד המחצית השניה של שנות ה-80 ה-O303 שלט על הכבישים בכל העולם (למעט ארצה"ב), וזה היה עוד לפני שגילם נתן להבין עד כמה האוטובוס הזה אמין... בהתחלה הוא נמכר בגלל היותו **הכי מתקדם**: ז"א הכי נח, הכי מהיר, הכי שקט, הכי חסכוני... האמינות הלא-רגילה שלו באה כבונוס אחרי 20 שנות שירות
לגבי וולוו: באותה תקופה פחות או יות
יותר לא היו רק הוולוואים עם מנועים קדמיים, אלא גם וולוו B58. בשנות השבעים (לא סגור על שנה מדויקת) היה בעולם וולוו B10M. בארץ החלו לעשות הרכבה עליו רק בתחילת שנות השמונים. הB10M הם גם כן אמינים ויש כאלה שנוסעים בארץ ומתקרבים לגיל עשרים שנה, וסביר להניח שאילולא ההגבלה לשימוש באוטובוסים עש גיל שנה, הם עדיין היו יכולים לנסוע. אבל. אין מה להשוות בין האיכות של הB10M ל-303.
 

846

Active member
ה 0303 ירד מפס היצור ב 94 או 95.

היי,היי... בוא נא נזכר.
ה-O303 נולד בשעה טובה ב-1974. מה היה באותה תקופה למתחרים?.. הוולבו הנוראיים עם המנועים הקדמיים שנראים כמו פליטים משנות ה-50? ומה אם האריה האהוב עליך?
לא היה אפילו ריח של MAN שבמידה זו או אחרת התחרה ב-303... מאז שהראשון ירד מהפס יצור ועד המחצית השניה של שנות ה-80 ה-O303 שלט על הכבישים בכל העולם (למעט ארצה"ב), וזה היה עוד לפני שגילם נתן להבין עד כמה האוטובוס הזה אמין... בהתחלה הוא נמכר בגלל היותו **הכי מתקדם**: ז"א הכי נח, הכי מהיר, הכי שקט, הכי חסכוני... האמינות הלא-רגילה שלו באה כבונוס אחרי 20 שנות שירות
ה 0303 ירד מפס היצור ב 94 או 95.
 

846

Active member
באותה תקופה סוף שנותה 70 הופיע

היי,היי... בוא נא נזכר.
ה-O303 נולד בשעה טובה ב-1974. מה היה באותה תקופה למתחרים?.. הוולבו הנוראיים עם המנועים הקדמיים שנראים כמו פליטים משנות ה-50? ומה אם האריה האהוב עליך?
לא היה אפילו ריח של MAN שבמידה זו או אחרת התחרה ב-303... מאז שהראשון ירד מהפס יצור ועד המחצית השניה של שנות ה-80 ה-O303 שלט על הכבישים בכל העולם (למעט ארצה"ב), וזה היה עוד לפני שגילם נתן להבין עד כמה האוטובוס הזה אמין... בהתחלה הוא נמכר בגלל היותו **הכי מתקדם**: ז"א הכי נח, הכי מהיר, הכי שקט, הכי חסכוני... האמינות הלא-רגילה שלו באה כבונוס אחרי 20 שנות שירות
באותה תקופה סוף שנותה 70 הופיע
ה MAN SR 280.
 
הגיר הידני היה בעוכריו...

באותה תקופה סוף שנותה 70 הופיע
ה MAN SR 280.
הגיר הידני היה בעוכריו...
לצערי לא נסעתי באחד ה-SRים שקיבלו גיר אוטומט, אבל הידני לא הרשים במיוחד: אמנם אוטובוס רך ונעים, אך הוא לא היה זריז במיוחד, הרעש היה כמו של SL שמזייף (מושכים את ההילוך יותר מדי) והוא היה כבד יחסית. לשם השוואה, המ.א.ן 16-280 HOCL עם מרכב אוי303 וגיר ידני היה הרבה יותר זריז וקליל ממנו. עם זאת, ה-SR היה בהחלט אוטו יפה ומפואר.
 

JayZed

New member
**סוף** שנות ה-70. שוב, אני מזכיר,

באותה תקופה סוף שנותה 70 הופיע
ה MAN SR 280.
**סוף** שנות ה-70. שוב, אני מזכיר,
ה-O303 הוצג ב-1974. אם כבר, הייתי קורא לזה "המחצית הראשונה של שנות ה-70".
ה-MAN SR 280 היה התשובה שלהם ל-O303.
 

846

Active member
כדיברי מהנדסת גרמניה במיפעל

ואתמול... (זה קשור ל-303).
קודם כל, אני לא זוכר טוב מאוד מה שנאמר במדויק, ומי שהיו נוכחים אתמול בהשקת האוטובוס החדש, מוזמנים לתקן אותי. אתמול בעת השקת האוטובוס החדש, אמר מנכ"ל מרצדס שהם מעוניינים להצליח כמו ההצלחה של מרצדס בארץ בתקופת ה-303. 303 היה דגם שולט באגד, ועדיין ניתן לראות כאלה ממודל 86 ו-87 אצל חברת נצרת וגם בשירות נתיב אקספרס. יש גם כאלה שנוסעים אצל חברות הסעה פרטיות, כמו אביבי עובדיה, טיולי אסיף ועוד. אתמול. אחרי שנסנו למפעל "הארגז", המתנתי לקו 561. קיוויתי שיגיע איזשהו "ברק" או "מארס", שאלה המרכבים ההכי נוחים. הגיע... 84-502-01 - 303 אדום והופתעתי לטובה. למרות שהוא לא מושקע במיוחד, זהו עדיין אוטובוס-סוס עבודה במלוא מובן המילה. המרכב עצמו (של "הארגז") לא עומד בסטנדרטים של המרכבים של היום, גם המזגן לא ממש חזק. יחד עם זאת, האוטובוס שקט מאוד. ומדובר פה על אוטובוס שתוכנן בשנות השבעים. כיום, ה-303 נופל מהמרצדסים החדשים יותר, מהמאנים HOCL ומוולוו B12B. אבל, זה כיום. בשנות השמונים, 303 היה פריצת דרך. היום, לפי מה שאני שומע מנהגים ה-404 והOC500 עולים בנקודות על אוטובוסים אחרים. ב-303 זה לא היה ככה. ה-303 היה מנצח בנוק-אאוט את כל שאר האוטובוסים עם האמינות שלו ועם השקט שלו ועם השלדה המתקדמת לאותה תקופה. ומה כיום מבחינת שיווק? אחרי ה-303 היו ה-404, שהם אצל אגד בלבד ודגמי ה-01834 שהם נפוצים מאוד על מרכב ואן-הול, כמו מה שיש אצל "מרגלית", "סופרבוס", "חברת נצרת הסעות", "נתיב אקספרס" וגם אצל הרבה מאוד חברות הסעה פרטיות, כמו: אירוס-ירוחם, ישראל און-ליין ועוד ועוד וגם על מרכב "ברק". עכשיו יש את הOC500, שהוא אולי לא אוטובוס פורץ דרך כמו ה-303 (וגם ה-404), אבל, לפי מה שנראה כעת, הוא הולך להצליח מבחינת מכירות. לא רק אגד ועפיפי רוכשים אותו, אלא חברות פרטיות, כמו מסיעי הורדים, וגם עוד חברות שונות. ניתן לראות את זה מתמונות ההשקה, שצילם הדרומי.
כדיברי מהנדסת גרמניה במיפעל
של מרצדס במנהיים: יצרנו 36,000 אוטובוסים מדגם 0303! זה הדגם הכי מוצלח!
 

elians

New member
וזאת מוקדשת לאלונה ../images/Emo140.gif

היום במוזיאון אגד - התמונות והסיפור
הגעתי למוזיאון הבוקר טיפה באיחור, הגעתי ישר להוצאת המכונה.. בדרך לביתו של אנדי
וזאת מוקדשת לאלונה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה