היום אמ"ל כרגיל!! היום למרות הפיגוע בבאר שבע יש אמ"ל!!
E Erezz360 New member 28/8/05 #2 ווואלהה סוף סוף עצוב שהיה פיגוע!!! שימותו כל הערבים!!!!!! ושלא יהיו עוד נפגעים בישראל א-מ-ן! לקחו לנו את אמ"ל כבר שבוע יופי לפחות היום אני מקווה שיהיה תודה!
ווואלהה סוף סוף עצוב שהיה פיגוע!!! שימותו כל הערבים!!!!!! ושלא יהיו עוד נפגעים בישראל א-מ-ן! לקחו לנו את אמ"ל כבר שבוע יופי לפחות היום אני מקווה שיהיה תודה!