היה עכשיו בערוץ 24

היה עכשיו בערוץ 24

ביצוע של יודית לשיר של אריק אינשטיין "צא מזה". מישהו יודע מאיזו הופעה זאת? לא נראה לי שזו היתה הופעה סטנדרטית של יודית. היא היתה מאופרת ויפה, וגם זה לא שיר שלה אז צריך להיות ארוע מיוחד כדי שהיא תבצע אותו.
 

hilali1

New member
טקס עמ"י מהשנה בעברה

במסגרת מחווה לאריק איינשטיין.
 
למעלה