היה מדהים!

יעל ממן

New member
היה מדהים!

ההופעה של עמיר הייתה מדהימה!!! נהנתי והתרגשתי ואין ספק שזה היה מיוחד עוד יותר באוירה של ירושלים ( ובאויר הקר...) וכמובן בימים הללו לפני כיפור. ו...היה נחמד להכיר כמה מחברי הפורום... גמר חתימה טובה לכולם! הרבה אור ואהבה.
 

דפ19

New member
הייתי שם גם, ולא ממש יצא לי להכיר אתכם.

מה שכן, נראה כמה אתם חבורה אחת.
 
זה לא בדיוק כמו שזה נראה כמו כל דבר בחיים..

אנחנו אומנם חבורה כזאת אבל בכל רגע כל מי שרק רוצה יכול להיכנס ובכיף- תשאלי את יעל איזה כיף היה לה איתנו אחרי ההופעה הלכנו יחד לסליחות.. אז בפעם הבאה- בואי והציגי את עצמך וברוכה הבאה!
 

דפ19

New member
ללא ספק! תודה על ההזמנה..

אני מגיעה לדיי הרבה הופעות, ככה שיש הרבה הזמניות.. תודה לכם! וגמניי הייתי בסליחות בכותל אחרי זה..
 

יעל ממן

New member
מה קורה חן?

אחות שלי! היה סוף הדרך. אני מקווה שלא התקררת אחרי שהילכת לך בלי נעליים ברחבי הכותל... ודרך אגב את שרה מקסים ( "לילות קסומים יהיו לנו ולא נחלוק אותם עם אף אחד..." ) הרבה אור ואהבה.
 
למעלה