ההופעה של עמיר הייתה מדהימה!!! נהנתי והתרגשתי ואין ספק שזה היה מיוחד עוד יותר באוירה של ירושלים ( ובאויר הקר...) וכמובן בימים הללו לפני כיפור. ו...היה נחמד להכיר כמה מחברי הפורום... גמר חתימה טובה לכולם! הרבה אור ואהבה.
אנחנו אומנם חבורה כזאת אבל בכל רגע כל מי שרק רוצה יכול להיכנס ובכיף- תשאלי את יעל איזה כיף היה לה איתנו אחרי ההופעה הלכנו יחד לסליחות.. אז בפעם הבאה- בואי והציגי את עצמך וברוכה הבאה!
אחות שלי! היה סוף הדרך. אני מקווה שלא התקררת אחרי שהילכת לך בלי נעליים ברחבי הכותל... ודרך אגב את שרה מקסים ( "לילות קסומים יהיו לנו ולא נחלוק אותם עם אף אחד..." ) הרבה אור ואהבה.