היה לי קצת משעמם..

  • פותח הנושא Dcup
  • פורסם בתאריך

Dcup

New member
היה לי קצת משעמם..

אז שיחקתי לי 2 דקות בפריהנד. תראו מה יצא.. נ.ב יש לכם אתרים שאפשר להוריד מהם פונטים? (בכל השפות)
 

Dcup

New member
איכס

תיקנתי משו והנה יותר טוב.. אתם לא תשימו לב להבדל אבל לא נורא.. חח
 

EleVaTioN

New member
גנוווווווב../images/Emo129.gif

אני עשיתי משו של אנג'י
משו שלוקח בדיוק 5 דקות לקח לי שעתיים!
המ.......בקשר לפונטים אני אחפש מאוחר יותר אין לי זמן כרגע
יש כמה אתרים....
 
עכשיו... אחרי שהורדתי.. ../images/Emo3.gif../images/Emo105.gif

איך אני שמה אותם בוורד?
הסבר יעזור!
 

נא182

New member
אוקי

אממ אחרי שהורדת.. קיבצת בזיפ והכל.. לכי ל- Control Panels Fonts File Install New Font חפשי שם את הפונט.. ותעשי OK ואז זה יתקין לך... ואז לכי לוורד וחפשי בכתבים את הכתב הזה..
 
איזה חמוד../images/Emo13.gif ../images/Emo25.gif

וכל העבודות ממש יפות וזה. רק אני לא עשיתי כלום. מיאו, נעשה ונשים
 
למעלה