היה לי חלום

MoonTay

New member
היה לי חלום

היה לי חלום להיות אמא. מין אמא- ילדה שכזאת. היה לי חלום קטן ורך לאחוז בתינוק. לא היה זה חלום ילדות, היה זה חלום בהתהוות. חלום להיות לתקופה קצרה שמנה ממך, ובתקופה אחרת להיות אמא רזה ויפה. לא חלמתי להיות אמא כמו אמי, לא חלמתי להיות אמא כמו אחותי. חלמתי להיות אמא כמוני. אמא אחרת, אחת שהכל מאפשרת. אמא שלומדת, כזאת שגם מלמדת. אז היה לי חלום, נו אז מה? סתם חלום כזה לא מי יודע מה. היה לי חלום, כמו כל אשה בהריון, חלום פשוט ותמים, משהו שנולד מבפנים, מי אמר שחלומות מתגשמים? היה לי חלום... ואולי זה פשוט היה הדמיון? .........................................................
 
יש חלומות שמתגשמים ../images/Emo42.gif../images/Emo57.gif

שלחתי לך שמש וגם
וגם
ואני מאד מאחלת לך שהחלום הזה יקרום בקרוב מאד עור וגידים ויהיה יותר מאשר סתם חלום -
. הלוואי -
. איריס.
 
שולחת לך ../images/Emo42.gif../images/Emo57.gif וגם ../images/Emo24.gif

ויש חלומות שמאד מתגשמים. אני מאחלת לך שבקרוב קרוב מאד אולי אפילו מעבר לפינה שם ככה סתם יגיע לו הילד שכל כך רצית. פתחי לו דלת וגם חלון פתחי לו הכל שיגיע - זה אינו חלום. הלוואי שבקרוב קרוב מאד יגיע היום והחלום יהיה אמת. איריס.
 

karen01

New member
ל- MoonTay

את כותבת כל כך יפה ומרגש. החלום עדיין קיים, רק שהוא ייקח קצת יותר זמן ממה שחשבת. בינתים את תגדלי ותתפתחי (נפשית כמובן), ותגיעי לשם ממקום אחר, יותר מפוכח אבל אולי גם יותר שלם? שהרי אין דבר שלם יותר מלב שבור. עוצמות הכאב האלו, שהיינו מוותרים עליהם בלי היסוס, בכל זאת מעבירות אותנו איזשהו תהליך. אולי אפשר להפיק ממנו טוב? אני מכירה את הכאב של התנפצות החלום. שחיתי בו הרבה זמן ועדיין מדי פעם אני קופצת לטבילה... אבל אני מנסה להאמין שיש מזה התאוששות וצמיחה, ושבסוף זה יקרה. מאחלת לך המון טוב, קרן.
 
מאוד התרגשתי לקרוא

ואני כולי תקווה שהחלומות המייצגים את התת מודע שלנו, סופם להתגשם. חיבוק גדול ממני זוהרה
 
../images/Emo140.gif את כותבת נפלא.

חבל נורא שהכאב הוא כ"כ גדול ועמוק..... הלוואי והחלום יתגשם במהרה. לך באהבה - אמאל´ה קטנה
סאני.
 

נ ו ע ם

New member
חלום חיינו.

ימים אתה נושא עימך חלום נורא חלום כבוש, דחוק אל תוך זו הקרויה - מציאות אך חלום דרכו ללחום, ובאשר חייך חלומים - חיים חלומותיך! ואין אתה יודע אם חי אתה או מת! רק חלומך בך יודע: חיים ומוות הם שלמות הוויתה של האמת נועם.
 

MoonTay

New member
מילה אחת: תודה.

ועוד כמה נוספות שלא יכולתי להמנע מהם... התגובות שלכם, גרמו לי לחייך עם עצב, הצליחו להעניק לי חיבוק. אני כותבת, מביעה את הריק שיש בפנים והתגובות שלכם העניקו לי חמימות ביתית שלא הרגשתי כבר הרבה זמן. תודה לכם. מבחינתי כל מילה כתובה כאן היא בעצם הבנה, מישהו אי שם באמת מרגיש ובאמת מבין, כאשר כל מי שמסביב לא מצליח. אין לי הרבה לאמר מלבד תודה על החיבוק, תודה על העידוד, וסליחה אם אני מעיקה עם הכתיבה, סליחה אם אני מכאיבה. כשאני קוראת את מה שאני כותבת כאן, אני חשה כאילו זוהי מישהי אחרת ואני רק מתבוננת מהצד..
 

מירבא

New member
אלפי איחולים

שכן יתגשם חלומך ולא תדעי יסורים רק תחזיקי תינוק בחיכך.
 
למעלה