היה לי חיזיון..

ShirShir

New member
היה לי חיזיון..

זה היה מצב מדיטטיבי, שבין מדיטציה לשינה.. ראיתי את עצמי בחדרי כשפתאום נכנס לחדר בריצה ידיד שלי והוא "נופל" לזרועותיי בחיבוק לעזרה. הוא נראה רע! פשוט לא טוב, כאילו חולה או בצרה.. הייתי מבוהלת ומופתעת. ושאלתי בצעקה מודאגת :"מה קרה לך??" מה זה אומר? שהוא אכן בצרה? שאני צריכה חיבוק? מה המסר..? תודה מראש, שירשיר.
 

IC4

New member
here´s a thought ....

why dont u ask her??? אני זוכר שפעם פתאום היה לי חיזיון של מישהי שאני מכיר אבל בקושי בקשר אליה שהיא בכתה בו. לצערי כל הזמן דחיתי את זה ועד שכבר שאלתי אותה זה היה משהו כמו חודשיים אחרי ולא היה לה מושג .... אבל אני ממש חושב שכדאי שתשאלי את מי שקשור בחלום מה הוא חושב שזה אומר או שתספרי יותר פרטים מה היחס שלך אליו נשמח גם (לפחות אני) לדעת את התשובה אחרי שתדברי איתו
יום טוב.
 

ShirShir

New member
יש בזה משהו..

בכל מקרה, לשאלתך: אנחנו בקשר כבר כמה שנים, אבל באמת לאחרונה לא היינו בקשר רציף [תושב חו"ל,נסיעות וכו´..] לכן הופתעתי כ"כ מזה שפנה דווקא אלי [בחיזיון]..
 

IC4

New member
זה בסדר...

לדעתי זה לא חייב להגיד משהו כלומר החיזיון קשור רק אליך , ולא לצד השני שבו נוגע החיזיון...
 

ShirShir

New member
OK

אולי קשה לי לעכל או שסתם לא קלטתי ת´מסר.. יש לך רעיון מה זה אומר לי..?
 

Deosette

New member
תזכורת

לדעתי החלום רצה שתתייחסי יותר לידידך, על מנת שתוכלי לגלות עם אכן הוא זקוק לעזרתך במשהו. עצתי היא לחדש את הקשר עמו כי החלום היה כאילו מעיין "קוקו! אני קיים!" גם לי היה את החלום הזה פעמים רבות ותמיד חידשתי קשרים. ומי יודע, אולי דווקא העזרה שלך היא זאת שתואיל לו!
 

ladybalance

New member
חידוש קשרים

המון פעמים אני חולמת חלומות על אנשים שכבר לא נמצאים בחיים שלי, ובעיקר על חברה טובה שלי מימי ביה"ס, שגם בתקופת ביה"ס היו לי תמיד חלומות עליה (גם חלומות נבואיים), אבל אנחנו כבר שנתיים לא חברות וכל תקופה מסויימת יוצא לי לחלום עליה (חלומות די מטרידים אני חייבת לציין) וכשניסיתי לחדש איתה את הקשר עקב החלומות האלה זה לא הצליח כ"כ, וזה די מתסכל, כי היינו חברות טובות יותר מ-10 שנים ואני מרגישה שהחלומות האלה מאותתים לי ואני יכולה לעזור לה... נראה לי שיש אנשים שפשוט לא פתוחים למסרים שהחלומות שלהם יכולים להעביר, ובגלל זה המסרים האלה מגיעים לאנשים אחרים שקשורים איכשהוא לחיים שלהם, אבל מה לעזאזל אני אמורה לעשות עם המסר כשהבן אדם בכלל לא רוצה לקבל אותו, לא רוצה לשמוע או כבר לא מהווה חלק מהחיים שלי? ולמה כשאני סוף סוף מצליחה "לשכוח" בן אדם, אני צריכה לחלום איזה חולם עליו שיזכיר לי שהוא שם? ב.
 

ShirShir

New member
וואהו...!!! ../images/Emo12.gif

את כ"כ נגעת לליבי!! זה בדיוק מה שעובר עלי, כאילו קראת את מחשבותיי..
 
למעלה