היה זה יום סגריר

היה זה יום סגריר

לא הפסיק לנזול לי ריר (האיש שבקיר, זה שכתבו עליו שיר)
 

א י ל ה

New member
הו מי יתנני שריר

כדי לסגור ת'נחיר שנוזל לו הריר. <זמריר מריר, מתגעגע ליום סגריר>
 

Dan_Kap_

Active member
יש לך

ג'יס בכיס
[ או שאת פשוט שמחה לראות אותי? ]
 
אני מתחילה להיות מודאגת בגללך.

חרמנות יתר, לבד, עצבות , קבוצה הפסידה, להתראות נעורים שלום אהבה. בוא... שכב על הספה. תתחיל לדבר. <700 ש"ח לשעה , תעריף, תעדיף לשלם מזומן או אשראי>
 

sad/one

New member
תעריף לילה ?

אם אני שוכב על הספה אני לא רוצה לדבר. אולי כמה מילים אחרי, ושיהיה משהו כמו - "זה היה ממש נחמד". "זיגמונד, אמא קוראת לך" (פרה-פרזה למשפטי התחלה ידועים)
 

sad/one

New member
אל חשש

באביב הם ישובו חזרה. הם ומה שיוצא מהאף ברמזורים. (אמא, איזה גבינה שמת על הקוסקוס עמק ?)
 
למעלה