הטרקר המתלונן

subatoi

New member
וואו, אז כרגע הקפצת את מספר מעריצי

מב"כ בני 75 פלוס בארץ פי שתיים! פששש...
 

I א י י ל I

New member
מה שמצחיק זה שאני ממש הנגד של

כל הקריטריונים של טרקי שציינת (כן, אני ממש לא אינטלגנטי ועם מודעות אופנתית...) מה שמציק לי זה שחברה שלי מתחילה להיתחרפן כשאני מראה לה פרק של וויאג'ר ...אבל ממש להיתחרפן, וזה עוד פרק יפה... כניראה שאני לא אבין את זה, למה היא לא יכולה אפילו לשבת בשקט ולצפות!!!??
 

oblique

New member
אולי גם להם היה ווירוס?

אולי גם להם היה ווירוס של מתושבחים גנטית? האמת לא שמתי לב להבדל למה אתה מתכוון? פחות כתמים וכו'? כנראה שלא כל הטרילים יש להם דפוס זהה של כתמים כמו שלא כל הכלבים הדלמטיים או הצ'יטות או הזברות או הג'ירפות זהים. פלוס העובדה שבפרק עם רייקר בתור פונדקאי הטריל כבר גסס ואז מת אולי במוות ממחלה הם משתנים?
 

HyperNovA

New member
אה כן וגם הוולקנים !

למה המשחק המחשב BIRTH OF THE FEDERATION הספינות חלל שלהם שונות מאשר הספינות שלהם מבאנטרפרייז ?@
 

papal

New member
אותי מרגיזים כמה דברים

1- למה בעצם הפדרצייה היא בעצם העתק של אמריקה (ואל תבלבלו לי את המוח על זה שזו סידרה אמריקאית- את זה אני יודע, אני אומר מה מרגיז אותי), הרי זאפרם קוקרן בא מאר"הב (או מה שנשאר ממנה- בצפון אמריקה. ), שם גם התרחש הפירסטי קונטאקט. מפקדת הצי שרואים באנטרפרייז היא בסאן פרנסיסקו (וגם בסרט עם הלוייתנים), ובעצם כל ההיסטוריה של מס"ב התחילה ומתבססת מאיזור אמריקה הצפונית. מעניין מה היה קורה אם בטעות הפירטס קונטקט היה בעצם מתבצע בסין....(מה שלא רחוק מהמציאות כי הסינים לאט לאט הופכים למעצמה די חזקה- וכבר שיגרו אסטרונאוטים משלהם ועושים שרירים לארה"ב). 2-שהמציאו את האנטרפרייז E ! אני פשוט שונא את הספינה הזו. היא נראית כמו גירסא משופרת של האקסלסיור מבחוץ. מישהוא לא התאמץ!!! אין על ה D ! 3- שהעונות הראשונות של אנטרפרייז היו כל כך גרועות. אם היו נותנים למני קוטו את ההגה עוד בעונה הראשונה אחרי הפיילוט המפוצץ שזכה לרייטינג מעולה, היינו זוכיםפ לסדרת טרק משובחת כבר מההתחלה, וכך היה קורה שהרייטינג היה נשמר, ואנשים לא היו מאבדים באנטרפרייז את האמון. מזל שהיתה לנו עונה 4!! חבל שהיא לא היתה עונה 1 או מקסימום 2 !! 4- שלא משדרים טרק בישראל בצורה נורמאלית ושכל חובב מד"ב ומס"ב תלוי בחסדי האינטרנט.
 
שאני חושד בהיותו של המורה שלי

לצילום שהוא טרקי אבל אף פעם לא זכרתי לשאול אותו בקשר לכך. הראיות שלי הן: -מדיי פעם הוא היה לבוש בחולצה שיש עליה הדפס של התגים של חברי צוות בספינת חלל של הפדרציה. -לקראת סוף השנה צצה תמונה גדולה של וייג'ר (כמדומני, לא זוכר ממש) באמצע הסטודיו טוב נו, שנה הבאה כשאני יבוא לחטט בארונות אם שכחתי שם עבודות כלשהן אני ישאל אותו
 
למעלה