הטיפול הבא

מצב
הנושא נעול.
הטיפול הבא

הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.
 

העין ה 3

New member
תלוי בהרגשה שלך.

הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.
תלוי בהרגשה שלך.
יש כאלה שמתחילות מיד, ויש כאלה שרוצות פסק זמן להחלמה (של הלב). לגבי התהליך עצמו, אני מעולם לא עשיתי, אבל מהודעות שקראתי כאן יש בגדול שני סוגי טיפולים: אחד על מחזור טבעי, ז"א שרק עושים מעקב ביוץ, עושים החזרה, נדמה לי, יומיים אחרי הביוץ, סופרים 12 יום ומקבלים תשובה חיובית. יש גם טיפולים אחרים שכוללים זריקות, אבל בשביל זה נחכה למומחיות שלנו. אתן שמות לב שהפורום התרוקן? תמיד היינו אומרות בצחוק שעוד מעט כולן יהיו בהריון ויסגרו את הפורום, אבל צחוק, צחוק, נדמה לי שזה מה שקרה... ציפיתי שיגיעו חדשות אבל כמעט ולא הגיעו. מצחיק, הא?
 

אמאלה2

New member
הי לך

הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.
הי לך
קודם כל מאחל שהטיפול הבא, איזה שלא יהיה, יביא את הילד שאת כה כמהה לו
אני עשיתי לפני שנים טיפול אחד עם מוקפאים (הנה עוד משהו ששכחתי בהתפקדות...). לקחתי כדורים לעיבוי הרירית (אני חושבת שקראו להם פרוגינובה) ואז קרוב למועד הביוץ הטבעי החזירו לי את המוקפאים.
 
לא חייבים זריקות, אני כמו אמאל2

הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.
לא חייבים זריקות, אני כמו אמאל2
קיבלתי פרוגינובה לעיבוי הרירית על בסיס המחזור הטבעי, ומעקב של המחזור ע"י בדיקות דם. סמוך לביוץ מחזירים את העוברים. נקודות חשובות לידיעה: 1.בזמן ההפשרה לא כל העוברים שורדים 2. אני לא יודעת באיזו קופה את אבל קחי בחשבון שטיפול החזרת מוקפאים נספר כ 1/3 טיפול (במכבי) לא יודעת איך זה בקופות אחרות. בהצלחה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה