הטיפול הבא
הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.
הטיפול הבא
היי בנות רציתי להתייעץ אתכן מתי כדאי לי להתחיל את הטיפול הבא. מכיון שיש לי עוברים מוקפאים חשבתי שבטיפול הבא אני אבקש החזרה שלהם. למעשה זאת תהיה הפעם הראשונה שלי של החזרת עוברים מוקפאים ורציתי לדעת אם אתן מכירות את התהליך ? האם צריך לקבל זריקות שוב? והאם חייבים להתחיל את התהליך מהיום הראשון של המחזור? בקיצור כל מידע יתקבל בברכה שלכן כמהה לילד נוסף -אמן.