החמצה
קראתי ונתקלתי בהרבה ויכוחים המנסים להצביע בצורה מדעית על הדברים.חומר מחקרי וכיו´.מוצא אני החמצה של הענין.הצורך להבין ולדעת פוגם בחויה.הרי אין מחקר שיצביע בודאות על שאלות רבות כאן בנושא היציאה האסטראלית.וכל הדשדוש אינו מוסיף ידע כיצד לעשות זאת.אם מדובר במטפיזיקה אז איזו תועלת יש לדברים.אישית הייתי מעדיף לקרוא על טכניקות ועל תוצאות,על חויות.אם חויתי יציאה שלא מתוך שינה אלא מן מדיטציה מודרכת וראיתי מקומות קימים, איני כורך זאת ביציאה אסטראלית אך משהו מתוכי אכן היה שם במקומות האלו. ואם מדובר ביציאה אסטראלית לעשות זאת במודע ולרחף,ולחוש ממש ולראות את עצמנו ישנים עדיין יהיו הדברים חלוקים.אם מגדירים יציאה אסטראלית ברשום גלי מוח מסוימים הרי ניתן להבדיל בין החויות.להשיג מידע חיצוני ניתן גם בצורה אינטואיטיבית ואו טלפתית,וזה "מסעה של התודעה. בברכה אביר בברכה אביר
קראתי ונתקלתי בהרבה ויכוחים המנסים להצביע בצורה מדעית על הדברים.חומר מחקרי וכיו´.מוצא אני החמצה של הענין.הצורך להבין ולדעת פוגם בחויה.הרי אין מחקר שיצביע בודאות על שאלות רבות כאן בנושא היציאה האסטראלית.וכל הדשדוש אינו מוסיף ידע כיצד לעשות זאת.אם מדובר במטפיזיקה אז איזו תועלת יש לדברים.אישית הייתי מעדיף לקרוא על טכניקות ועל תוצאות,על חויות.אם חויתי יציאה שלא מתוך שינה אלא מן מדיטציה מודרכת וראיתי מקומות קימים, איני כורך זאת ביציאה אסטראלית אך משהו מתוכי אכן היה שם במקומות האלו. ואם מדובר ביציאה אסטראלית לעשות זאת במודע ולרחף,ולחוש ממש ולראות את עצמנו ישנים עדיין יהיו הדברים חלוקים.אם מגדירים יציאה אסטראלית ברשום גלי מוח מסוימים הרי ניתן להבדיל בין החויות.להשיג מידע חיצוני ניתן גם בצורה אינטואיטיבית ואו טלפתית,וזה "מסעה של התודעה. בברכה אביר בברכה אביר