החממה-התלבטות... אוקיי
אני יודע שהסרט של חמשת הפרקים האחרונים יוקרן בהקרנות בלעדיות ללקוחות יס בסופ"ש הקרוב.... ברחבי הארץ...
ההתלבטות שלי היא האם לפתוח את שרשור הדיון על הסרט בחמישי וזה יהיה שרשור מיוחד נעוץ לסופ"ש... ,שכל מי שיראה את הסרט, לא משנה מתי , יוכל להגיב ולשתף במהלך הסופ"ש..
או לפתוח שרשור "רגיל" בראשון....
מה אתם אומרים?
אני יודע שהסרט של חמשת הפרקים האחרונים יוקרן בהקרנות בלעדיות ללקוחות יס בסופ"ש הקרוב.... ברחבי הארץ...
ההתלבטות שלי היא האם לפתוח את שרשור הדיון על הסרט בחמישי וזה יהיה שרשור מיוחד נעוץ לסופ"ש... ,שכל מי שיראה את הסרט, לא משנה מתי , יוכל להגיב ולשתף במהלך הסופ"ש..
או לפתוח שרשור "רגיל" בראשון....
מה אתם אומרים?