החל מדצמבר כרטיס ל30 יום ברכבת

מצב
הנושא נעול.
וכמובן בחודש תשרי לא קונים

תוריד חגים וחופש ואז הנוסעים יצאו ברווח
פעמיים בשנה הכרטיס יסתיים בשישי ואז יקנו רק בראשון,
אם הכרטיס יסתיים בערב חג ויקנו רק במוצאי החג.
או אם יש יום שלא נוסעים בו ולא צריך לשלם.
וכמובן בחודש תשרי לא קונים
 

alantan

New member
כמובן שכתבתי בסרקאזם...

תוריד חגים וחופש ואז הנוסעים יצאו ברווח
פעמיים בשנה הכרטיס יסתיים בשישי ואז יקנו רק בראשון,
אם הכרטיס יסתיים בערב חג ויקנו רק במוצאי החג.
או אם יש יום שלא נוסעים בו ולא צריך לשלם.
כמובן שכתבתי בסרקאזם...
 

easylivin

New member
הם רואים, אבל לא כותבים על זה

איזה יופי לכל מבקרי התחץ תראו שיש חדשות טובות
יש הטייה לחלק מהכותבים לראות רק את הגרוע בתחץ בארץ
הם רואים, אבל לא כותבים על זה
כי זה לא מביא רייטינג. ברגע שאחד חורג מהכלל וכותב באור חיובי על התפתחות חיובית, אז הקולגות שלו למקצוע מיד קופצים עליו ומאשימים בכל מיני דברים (מחשש שהוא יקלקל להם את השוּק). והכי עצוב הוא שגם הקוראים המורגלים לשליליות התקשורתית עושים את אותו הדבר. מעגל אינסופי של היצע וביקוש לרפש.
 
התכוונתי שזה קורה גם אצל אזרחים שמגיבים

הם רואים, אבל לא כותבים על זה
כי זה לא מביא רייטינג. ברגע שאחד חורג מהכלל וכותב באור חיובי על התפתחות חיובית, אז הקולגות שלו למקצוע מיד קופצים עליו ומאשימים בכל מיני דברים (מחשש שהוא יקלקל להם את השוּק). והכי עצוב הוא שגם הקוראים המורגלים לשליליות התקשורתית עושים את אותו הדבר. מעגל אינסופי של היצע וביקוש לרפש.
התכוונתי שזה קורה גם אצל אזרחים שמגיבים
וגם בפורומים.
 
יש מי שכותב בשביל הרייטינג ויש כאלו שבאמת

ובאופן מוזר (או שלא) התשובה שלי מתאימה גם
למה שקורה לעתים קרובות בפורום...
יש מי שכותב בשביל הרייטינג ויש כאלו שבאמת
חושבים שכל שירות ציבורי שקול לגיהנום.
 

droriko

New member
מה יופי,מחירי הרכבת הם חסרי פרופרוציה

איזה יופי לכל מבקרי התחץ תראו שיש חדשות טובות
יש הטייה לחלק מהכותבים לראות רק את הגרוע בתחץ בארץ
מה יופי,מחירי הרכבת הם חסרי פרופרוציה
אז מה זה משנה אם גונבים אותך בתשלום אחד או עושים לך טובה וגונבים אותך ב-10 תשלומים
 

loco58

New member
עדכון מחיר הנסיעה בין תחנות חולון-בת ים-ת"א

החל מדצמבר כרטיס ל30 יום ברכבת
תגידו להתראות לחופשי חודשי, החל מהראשון לדצמבר ימכר ברכת כרטיס תקופתי ל30 יום. בלי הצמדות לחודש קלנדרי.

גם הכרטיסים המשולבים רכבת+אוטובוס יהיו ל30 יום.
עדכון מחיר הנסיעה בין תחנות חולון-בת ים-ת"א
בקובץ שצורף בשרשור מצויין גם שתעריף הנסיעה ברכבת בין התחנות בחולון, בת ים ותל אביב ירד ל-6 ש"ח.
לא ראיתי אם העדכון כבר פורסם בפורום, אם כן אז אפשר להתעלם.
 
זה לא עדכון, מדובר על התעריף שקיים

עדכון מחיר הנסיעה בין תחנות חולון-בת ים-ת"א
בקובץ שצורף בשרשור מצויין גם שתעריף הנסיעה ברכבת בין התחנות בחולון, בת ים ותל אביב ירד ל-6 ש"ח.
לא ראיתי אם העדכון כבר פורסם בפורום, אם כן אז אפשר להתעלם.
זה לא עדכון, מדובר על התעריף שקיים
מדובר על נסיעה בין תחנות חולון לבין עצמן
בין תחנות בת ים לבין עצמן
ובין תחנות תל אביב לבין עצמן.

לא מדובר על נסיעה מבת ים לתל אביב
 
הניסוח מבלבל, אבל בין ת"א לחולון המחיר יהיה 9

עדכון מחיר הנסיעה בין תחנות חולון-בת ים-ת"א
בקובץ שצורף בשרשור מצויין גם שתעריף הנסיעה ברכבת בין התחנות בחולון, בת ים ותל אביב ירד ל-6 ש"ח.
לא ראיתי אם העדכון כבר פורסם בפורום, אם כן אז אפשר להתעלם.
הניסוח מבלבל, אבל בין ת"א לחולון המחיר יהיה 9
ש"ח, בין ת"א לבת ים 12 ש"ח ובין חולון לבת ים 8 ש"ח.
כוונת הסעיף המבלבל הזה:
"בעד נסיעה בין שתי תחנות בקו עירוני בתחנות תל אביב, בתחנות חולון ובתחנות בת ים ישולם תעריף על פי קוד 3 "
היא שבנסיעה בין תחנות ת"א, בין תחנות חולון ובין תחנות בת ים (בתוך הערים - "קו עירוני") המחיר יהיה בקוד 3, כלומר 6 ש"ח, אבל לא בין הערים.
הסעיף מבלבל, אבל הטבלאות שמופיעות בתקנות חד-משמעיות.
 

loco58

New member
קיבלתי את התיקון

הניסוח מבלבל, אבל בין ת"א לחולון המחיר יהיה 9
ש"ח, בין ת"א לבת ים 12 ש"ח ובין חולון לבת ים 8 ש"ח.
כוונת הסעיף המבלבל הזה:
"בעד נסיעה בין שתי תחנות בקו עירוני בתחנות תל אביב, בתחנות חולון ובתחנות בת ים ישולם תעריף על פי קוד 3 "
היא שבנסיעה בין תחנות ת"א, בין תחנות חולון ובין תחנות בת ים (בתוך הערים - "קו עירוני") המחיר יהיה בקוד 3, כלומר 6 ש"ח, אבל לא בין הערים.
הסעיף מבלבל, אבל הטבלאות שמופיעות בתקנות חד-משמעיות.
קיבלתי את התיקון
כבר חשבתי שהחליטו לתקן עוד עיוות במחירי הרכבת, בנוסף לחופשי- חודשי.
נקווה שזה יקרה בתיקון הבא לצו הפיקוח.
 

stratomaximus

New member
אבל זה מטומטם לגמרי...

הניסוח מבלבל, אבל בין ת"א לחולון המחיר יהיה 9
ש"ח, בין ת"א לבת ים 12 ש"ח ובין חולון לבת ים 8 ש"ח.
כוונת הסעיף המבלבל הזה:
"בעד נסיעה בין שתי תחנות בקו עירוני בתחנות תל אביב, בתחנות חולון ובתחנות בת ים ישולם תעריף על פי קוד 3 "
היא שבנסיעה בין תחנות ת"א, בין תחנות חולון ובין תחנות בת ים (בתוך הערים - "קו עירוני") המחיר יהיה בקוד 3, כלומר 6 ש"ח, אבל לא בין הערים.
הסעיף מבלבל, אבל הטבלאות שמופיעות בתקנות חד-משמעיות.
אבל זה מטומטם לגמרי...
מה זה בין חולון לבת-ים?
הרי תחנות בת-ים אלה גם תחנות חולון! השם זה רק בגלל פשרה בין העיריות ורכבת ישראל.
 
הרבה דברים בתעריפי הרכבת מטומטמים לגמרי

אבל זה מטומטם לגמרי...
מה זה בין חולון לבת-ים?
הרי תחנות בת-ים אלה גם תחנות חולון! השם זה רק בגלל פשרה בין העיריות ורכבת ישראל.
הרבה דברים בתעריפי הרכבת מטומטמים לגמרי
גם מטומטם לגמרי שאפשר לרכוש חופשי חודשי משולב לנסיעות בין באר יעקב והראשונים לבין יעדים שונים בגוש דן ובשרון הדרומי, אבל אי אפשר לרכוש חופשי חודשי כזה לנסיעות מלוד, לוד - גני אביב או כפר חב"ד שבדרך בין באר יעקב והראשונים לבין אותם יעדים.
גם מטומטם לגמרי שתחנת לב המפרץ לא נחשבת לתחנה של חיפה.
משרד התחבורה הבטיח בשנת 2012, שבשנת 2013 יתבצע "סדר" בתעריפי הרכבת. 2013 עומדת להסתיים...
נדמה לי שאפילו הוקמה ועדה שעוסקת בכך. בחודשים האחרונים לא נשמע דבר על עבודת או מסקנות הועדה.
 
זה לא משנה מה הסיבה, מה שקובע זה הרשום בתקנות

אבל זה מטומטם לגמרי...
מה זה בין חולון לבת-ים?
הרי תחנות בת-ים אלה גם תחנות חולון! השם זה רק בגלל פשרה בין העיריות ורכבת ישראל.
זה לא משנה מה הסיבה, מה שקובע זה הרשום בתקנות
ואלה ההגדרות מתוך תקנות דמי נסיעה ברכבת
"קו עירוני" – כל נסיעה בין –
(1) תחנות תל אביב;
(2) תחנות חיפה;
(3) תחנות הקריות;
(4) תחנות באר שבע;
(5) תחנות כפר סבא;
(6) תחנות פתח תקוה;
(7) תחנות רמלה לוד;
(8) תחנות מודיעין;
(9) תחנות חולון;
(10) תחנות בת ים;

"תחנות באר-שבע" – כל אחת מאלה: תחנת באר-שבע מרכז ותחנת באר-שבע צפון;
"תחנות ביניים" – כל תחנה שבין תחנת המוצא לתחנת היעד;
"תחנות בת ים" – כל אחת מאלה: תחנת יוספטל ותחנת קוממיות;
"תחנות חולון" – כל אחת מאלה: תחנת צומת חולון ותחנת וולפסון;
"תחנות חיפה" – כל אחת מאלה: תחנת חוף הכרמל, תחנת בת גלים ותחנת חיפה מרכז;
"תחנות כפר סבא" – כל אחת מאלה: תחנת נורדאו ותחנת סוקולוב;
"תחנות לוד רמלה" – כל אחת מאלה: תחנת לוד, תחנת גני אביב ותחנת רמלה;
"תחנות מודיעין" – כל אחת מאלה: תחנת מודיעין מרכז ותחנת פאתי מודיעין;
"תחנות פתח תקוה" – כל אחת מאלה: תחנת סגולה ותחנת קרית אריה.
"תחנות קריות" – כל אחת מאלה: תחנת קרית מוצקין, תחנת קרית חיים;
"תחנות תל-אביב" – כל אחת מאלה: תחנת האוניברסיטה, תחנת תל-אביב מרכז, תחנת השלום ותחנת ההגנה.
 

noga ke

New member
הגיע הזמן! מתי גם באוטובוסים?

החל מדצמבר כרטיס ל30 יום ברכבת
תגידו להתראות לחופשי חודשי, החל מהראשון לדצמבר ימכר ברכת כרטיס תקופתי ל30 יום. בלי הצמדות לחודש קלנדרי.

גם הכרטיסים המשולבים רכבת+אוטובוס יהיו ל30 יום.
הגיע הזמן! מתי גם באוטובוסים?
בחו"ל עושים את זה גם בלי קשר לכל מיני כרטיסים. כשהייתי במנצ'סטר השנה הנהג הדפיס (!!) לי מדבקה ממכשיר שהוצמד לו, הדביק אותה על נייר קרטון והמדבקה אמרה בעצם עד מתי הכרטיס בתוקף.

בלי כרטיסים "חכמים" ושאר שטויות.
 

Ccyclist

Well-known member
אם זה "חודש אישי" יש בזה יתרון ענק.

החל מדצמבר כרטיס ל30 יום ברכבת
תגידו להתראות לחופשי חודשי, החל מהראשון לדצמבר ימכר ברכת כרטיס תקופתי ל30 יום. בלי הצמדות לחודש קלנדרי.

גם הכרטיסים המשולבים רכבת+אוטובוס יהיו ל30 יום.
אם זה "חודש אישי" יש בזה יתרון ענק.
כרטיסים לחודש קלנדרי מתחילים עבור כולם באותו היום וזה אולי טוב עבור המשתמשים הקבועים אבל זה מונע ממי שמגיע לעיר חדשה מסיבה כלשהי (מעבר, סטודנטים) או מי שלא מתחיל להשתמש בתח"צ בתחילת החודש (נאמר - אדם שחוזר מחופשה) מלהשתמש בחודשי של אותו החודש.

עם "חודש אישי" ל30 יום שמתחיל בכל יום אין את החורים האלו ברשת שפועלים נגד משתמשים חדשים, ולפעמים מניעים אותם מלהשתמש בה, ולכן זו התקדמות מאד מבורכת.

עם השאלה לדיון על שלוחת ממילא והתיירות: חודשי ל30 יום יאפשר ל"תיירי המגורים" למיניהם להשתמש במערכת התח"צ הישראלית, כי גם הם לא חייבים להגיע בדיוק בראשון לאוגוסט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה