החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

מצב
הנושא נעול.
את לא יודעת שעדיף לטייל כל הלילה באוטובוס

למה כמו כלב?
אפשר לשבת בפאב, לשתות משהו, אולי להנות מהופעה טובה, ולעלות על הרכבת הראשונה מוקדם בבוקר.
את לא יודעת שעדיף לטייל כל הלילה באוטובוס
בינעירוני ברחבי ישראל מאשר להיתקע באיזה פאב או בית מלון תל אביבי?
ולגבי הרכבת הראשונה מוקדם בבוקר, התשובה שלו תהיה שהרכבת מושבתת.
זה הרי קורה כל שני וחמישי שהרכבת לנהריה מושבתת...

ואגב, שאלה חשובה: בפאב אפשר לשלם עם כרטיס אשראי?
 
השאלה הבאמת חשובה

את לא יודעת שעדיף לטייל כל הלילה באוטובוס
בינעירוני ברחבי ישראל מאשר להיתקע באיזה פאב או בית מלון תל אביבי?
ולגבי הרכבת הראשונה מוקדם בבוקר, התשובה שלו תהיה שהרכבת מושבתת.
זה הרי קורה כל שני וחמישי שהרכבת לנהריה מושבתת...

ואגב, שאלה חשובה: בפאב אפשר לשלם עם כרטיס אשראי?
השאלה הבאמת חשובה
אם טרח להצטייד בכרטיס מראש לקרית שמונה.
הרי הקופות כבר סגורות בחצות, והנהג מקבל רק מזומן.
 

אורי404

New member
שינויים בקווים

האם באותה הזדמנות יעשו שינוי גם בקו 841?
למשל, לקצר אותו כך שעפולה תהיה קצהו הצפוני וצומת רעננה קצהו הדרומי? או יותר נכון לבטל את 841, להוסיף ל-821 את כל הנסיעות של 841 ולקצר את 821 עד צומת רעננה?
ומה לגבי 823 וקווי 83X שעוברים דרך עפולה?
שינויים בקווים
אם אני לא טועה, רב אם לא כל נסיעות 823 ו-841 יבוטלו. במקומן, אכן יפעל 821 מתל אביב ולא מצומת רעננה.
גם רב אם לא כל נסיעות 842 830 ו/או 825 יבוטלו. במקומם יופעל 825.
לא יודע מה יהיה בקווי ירושלים. האם יקוצרו לעפולה או שמא יפעלו לטבריה ולקרית שמונה, כפי שזה כעת.
 
למה 821 צריך להגיע עד לתל אביב?זה מיותר לגמרי

שינויים בקווים
אם אני לא טועה, רב אם לא כל נסיעות 823 ו-841 יבוטלו. במקומן, אכן יפעל 821 מתל אביב ולא מצומת רעננה.
גם רב אם לא כל נסיעות 842 830 ו/או 825 יבוטלו. במקומם יופעל 825.
לא יודע מה יהיה בקווי ירושלים. האם יקוצרו לעפולה או שמא יפעלו לטבריה ולקרית שמונה, כפי שזה כעת.
למה 821 צריך להגיע עד לתל אביב?זה מיותר לגמרי
אם כבר שיסע דרומית לצומת רעננה דרך כביש 4 עד לתחנה המרכזית של ראשון לציון ויתן קישור לבר אילן ותל השומר.

קו ישיר בין טבריה לירושלים (דרך כביש 6) הגיוני שיהיה. את הקו בין קרית שמוה לירושלים הגיוני לבטל.
כל מי שירצה ליסוע בין מקום הנמצא בין טבריה לקרית שמונה לבין ירושלים יוכל להחליף בטבריה או בעפולה.
 
גם ככה יש מעט נסיעות בין ירושלים לק"ש

למה 821 צריך להגיע עד לתל אביב?זה מיותר לגמרי
אם כבר שיסע דרומית לצומת רעננה דרך כביש 4 עד לתחנה המרכזית של ראשון לציון ויתן קישור לבר אילן ותל השומר.

קו ישיר בין טבריה לירושלים (דרך כביש 6) הגיוני שיהיה. את הקו בין קרית שמוה לירושלים הגיוני לבטל.
כל מי שירצה ליסוע בין מקום הנמצא בין טבריה לקרית שמונה לבין ירושלים יוכל להחליף בטבריה או בעפולה.
גם ככה יש מעט נסיעות בין ירושלים לק"ש
ובשאר הזמן עדיף להחליף בעפולה.
 

אורי404

New member
אני חושב די דומה לך ודי שונה ממך

למה 821 צריך להגיע עד לתל אביב?זה מיותר לגמרי
אם כבר שיסע דרומית לצומת רעננה דרך כביש 4 עד לתחנה המרכזית של ראשון לציון ויתן קישור לבר אילן ותל השומר.

קו ישיר בין טבריה לירושלים (דרך כביש 6) הגיוני שיהיה. את הקו בין קרית שמוה לירושלים הגיוני לבטל.
כל מי שירצה ליסוע בין מקום הנמצא בין טבריה לקרית שמונה לבין ירושלים יוכל להחליף בטבריה או בעפולה.
אני חושב די דומה לך ודי שונה ממך
"די דומה"
גם לדעתי מיותרת הנסיעה של 821 (ודרך אגב, גם של 921) במסלול הקיים תל אביב-צומת רעננה.
בעבר הייתה כוונה לקצר אותם לצומת רעננה. כנראה, כדי לחפות על כך, שהקווים המהירים 565 ו-570 פועלים מעט במהלך היום (למרות, שלצדם פועל 249 במשך היום ויש את הרכבת), מפעילים את הקווים המאספים במסלול זה.
אפשרות אחרת היא בגלל הצפיפות במסוף צומת רעננה. אם תחנת הקצה תהיה ברעננה, סביר להניח שזמן החניה של האוטובוסים ברציפים יהיה מעט ארוך, מאשר כיום, שהאוטובוסים חולפים שם. במצב כיום כל דקה נוספת גורמת גם לעוד צפיפות וסרבול.
מוטב היה לשפר את שיטת הכרטוס. כך, למשל בקו 11 לתחנת רכבת סגולה, מחיר הנסיעה יהיה כנסיעה מקומית ובכלל, שהכרטוס של האוטובוסים עם הרכבת יהיה במחיר נמוך יותר.
לא הייתי פוסל להוסיף נסיעות ל-565 ול-570. לצד זה שדרוג מסוף צומת רעננה הוא דבר, שמתבקש ממזמן. גם בלי קשר לשינויים בקווים הנ"ל.
כך, שתחנת הקצה של 821 ו-921 מתאימה במקום אחר. אולי, בראשון לציון, כפי שכתבת. אולי בצומת רעננה, כפי שתוכנן. אולי באמצע, כמו למשל מסוף אלוף שדה.

ירושלים - כאמור אני לא יודע האם שם יהיה שינוי. לדעתי מוטב להפעיל קו מירושלים לקרית שמונה דרך כביש 6, שייסע עד מחלף עין-תות. משם המשך, כמסלול 845 דרך צומת המוביל. לצד זה קו לעפולה ושם שתהיה תחנת מעבר לכיוון טבריה.
 
לגבי ירושלים:

אני חושב די דומה לך ודי שונה ממך
"די דומה"
גם לדעתי מיותרת הנסיעה של 821 (ודרך אגב, גם של 921) במסלול הקיים תל אביב-צומת רעננה.
בעבר הייתה כוונה לקצר אותם לצומת רעננה. כנראה, כדי לחפות על כך, שהקווים המהירים 565 ו-570 פועלים מעט במהלך היום (למרות, שלצדם פועל 249 במשך היום ויש את הרכבת), מפעילים את הקווים המאספים במסלול זה.
אפשרות אחרת היא בגלל הצפיפות במסוף צומת רעננה. אם תחנת הקצה תהיה ברעננה, סביר להניח שזמן החניה של האוטובוסים ברציפים יהיה מעט ארוך, מאשר כיום, שהאוטובוסים חולפים שם. במצב כיום כל דקה נוספת גורמת גם לעוד צפיפות וסרבול.
מוטב היה לשפר את שיטת הכרטוס. כך, למשל בקו 11 לתחנת רכבת סגולה, מחיר הנסיעה יהיה כנסיעה מקומית ובכלל, שהכרטוס של האוטובוסים עם הרכבת יהיה במחיר נמוך יותר.
לא הייתי פוסל להוסיף נסיעות ל-565 ול-570. לצד זה שדרוג מסוף צומת רעננה הוא דבר, שמתבקש ממזמן. גם בלי קשר לשינויים בקווים הנ"ל.
כך, שתחנת הקצה של 821 ו-921 מתאימה במקום אחר. אולי, בראשון לציון, כפי שכתבת. אולי בצומת רעננה, כפי שתוכנן. אולי באמצע, כמו למשל מסוף אלוף שדה.

ירושלים - כאמור אני לא יודע האם שם יהיה שינוי. לדעתי מוטב להפעיל קו מירושלים לקרית שמונה דרך כביש 6, שייסע עד מחלף עין-תות. משם המשך, כמסלול 845 דרך צומת המוביל. לצד זה קו לעפולה ושם שתהיה תחנת מעבר לכיוון טבריה.
לגבי ירושלים:
פוטנציאל הנוסעים בין טבריה לירושלים גבוה בהרבה מפוטנציאל הנוסעים בין אצבע הגליל לירושלים ולכן יותר הגיוני שלטבריה יהיה קו ישיר ולקרית שמונה לא.

ולגבי מסוף אלוף שדה, כל מה שכתבת על צומת רעננה נכון לגביו כפל כפליים. המסוף הזה לא ממש מתאים להיות תחנת קצה.
ואם מתכוונים להשאיר את 821 ו-921 במסלול הקיים דרך הוד השרון, אז שיקצרו אותו עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.
באמת שהגיע הזמן לצמצם את כמות הקווים הנוסעים בז'בוטינסקי הקדוש, במיוחד לאור העובדה שמתי שהו יתחילו בו עבודות עניפות שיפריעו לתנועה.
אמנם הקו האדום המקדים מתמהמה ויש ספקות אם בכלל ייצא לפועל, אבל אפשר בינתיים להתחיל מהקווים הבינעירוניים הארוכים והמאספים ולקצר אותם.
קווי ה-5XX + 641 מספיקים לצורך הקישור בין הוד השרון לציר ז'בוטינסקי ולתל אביב.
בשלב מתקדם יותר גם את 641 צריך לקצר עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.

המסלול הזה דרך התחנה המרכזית בפתח תקוה וציר ז'בוטינסקי הוא אנכרוניסטי וצריך להשתחרר מהקיבעון הזה.
 

אורי404

New member
ירושלים וגוש דן

לגבי ירושלים:
פוטנציאל הנוסעים בין טבריה לירושלים גבוה בהרבה מפוטנציאל הנוסעים בין אצבע הגליל לירושלים ולכן יותר הגיוני שלטבריה יהיה קו ישיר ולקרית שמונה לא.

ולגבי מסוף אלוף שדה, כל מה שכתבת על צומת רעננה נכון לגביו כפל כפליים. המסוף הזה לא ממש מתאים להיות תחנת קצה.
ואם מתכוונים להשאיר את 821 ו-921 במסלול הקיים דרך הוד השרון, אז שיקצרו אותו עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.
באמת שהגיע הזמן לצמצם את כמות הקווים הנוסעים בז'בוטינסקי הקדוש, במיוחד לאור העובדה שמתי שהו יתחילו בו עבודות עניפות שיפריעו לתנועה.
אמנם הקו האדום המקדים מתמהמה ויש ספקות אם בכלל ייצא לפועל, אבל אפשר בינתיים להתחיל מהקווים הבינעירוניים הארוכים והמאספים ולקצר אותם.
קווי ה-5XX + 641 מספיקים לצורך הקישור בין הוד השרון לציר ז'בוטינסקי ולתל אביב.
בשלב מתקדם יותר גם את 641 צריך לקצר עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.

המסלול הזה דרך התחנה המרכזית בפתח תקוה וציר ז'בוטינסקי הוא אנכרוניסטי וצריך להשתחרר מהקיבעון הזה.
ירושלים וגוש דן
ירושלים - קרית שמונה - לדעתי עדיין יהיה ביקוש לקו המהיר הזה. לרבות בתחילת השבוע ובסופו. למשל מוצאי שבת בשני הכיוונים או ימי א' וה'.

גוש דן - גם אני חשבתי, כמוך על קיצור 821 ו-921 לפתח תקווה. בכל מקרה, מתישהו יש תכנון לקיצורם לצומת רעננה.
לגבי 641, שכתבת - בקו הזה ביחד עם 627 ו-642 מתוכננת תחנת הקצה בפתח תקווה, כאשר תפעל הרכבת הקלה. לא יודע האם הכוונה גם לBRT.
 
לגבי ירושלים

לגבי ירושלים:
פוטנציאל הנוסעים בין טבריה לירושלים גבוה בהרבה מפוטנציאל הנוסעים בין אצבע הגליל לירושלים ולכן יותר הגיוני שלטבריה יהיה קו ישיר ולקרית שמונה לא.

ולגבי מסוף אלוף שדה, כל מה שכתבת על צומת רעננה נכון לגביו כפל כפליים. המסוף הזה לא ממש מתאים להיות תחנת קצה.
ואם מתכוונים להשאיר את 821 ו-921 במסלול הקיים דרך הוד השרון, אז שיקצרו אותו עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.
באמת שהגיע הזמן לצמצם את כמות הקווים הנוסעים בז'בוטינסקי הקדוש, במיוחד לאור העובדה שמתי שהו יתחילו בו עבודות עניפות שיפריעו לתנועה.
אמנם הקו האדום המקדים מתמהמה ויש ספקות אם בכלל ייצא לפועל, אבל אפשר בינתיים להתחיל מהקווים הבינעירוניים הארוכים והמאספים ולקצר אותם.
קווי ה-5XX + 641 מספיקים לצורך הקישור בין הוד השרון לציר ז'בוטינסקי ולתל אביב.
בשלב מתקדם יותר גם את 641 צריך לקצר עד לתחנה המרכזית בפתח תקוה.

המסלול הזה דרך התחנה המרכזית בפתח תקוה וציר ז'בוטינסקי הוא אנכרוניסטי וצריך להשתחרר מהקיבעון הזה.
לגבי ירושלים
לא ברור לי מדוע עם חידושו של קו 963 דרך כביש 6 לא בוטלה הכניסה לטבריה.
את המקטע של צ.גולני- טבריה- צ.עמיעד מבצע 841 מדוע גם 963 שהינו הקו היחיד המחבר בין הגליל לי-ם צריך לסחוב דרך טבריה??
רק כדי להיצמד למסלול המקורי מהתקופה שהקו נסע דרך הבקעה???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה