החלפת תרופה..
היי. עד לפני חודש ושבוע הייתי מטופלת ב 40 מ"ג פריזמה, ו0.5 מ"ג ריספונד. לאט לאט בהמלצת הפסיכיאטרית הורדתי את הטיפול ב 2 הכדורים האלו, והחלפתי לסרוקואל. הסיבה לכך היא שעלית במשך חצי שנה 5 קילו בעקבות הריספונד, (שידוע ככדור משמין מאוד מאוד). אז לקחתי במשך חודש סרוקואל 25 מ"ג. ולהפתעתי ירדתי 3 קילו במהלך החודש הזה. לפני שבוע הפסיכיאטרית העלתה לי את המינון ל50 מ"ג סרוקואל כדי לפתור 2 בעיות במכה (הפרעות דיסוציאטיביות, ודיכאון וחרדה).. השאלה שלי היא האם יכול להיות שבאמת ירדתי במשקל בעקבות התרופה החדשה? כי בתופעות לוואי כתוב שזה עלול להשמין.. ויש מצב שאני ארד עוד במשקל? כי אני מרגישה בזמן האחרון הרבה פחות תאבון ואני שובעת יותר מהר..
היי. עד לפני חודש ושבוע הייתי מטופלת ב 40 מ"ג פריזמה, ו0.5 מ"ג ריספונד. לאט לאט בהמלצת הפסיכיאטרית הורדתי את הטיפול ב 2 הכדורים האלו, והחלפתי לסרוקואל. הסיבה לכך היא שעלית במשך חצי שנה 5 קילו בעקבות הריספונד, (שידוע ככדור משמין מאוד מאוד). אז לקחתי במשך חודש סרוקואל 25 מ"ג. ולהפתעתי ירדתי 3 קילו במהלך החודש הזה. לפני שבוע הפסיכיאטרית העלתה לי את המינון ל50 מ"ג סרוקואל כדי לפתור 2 בעיות במכה (הפרעות דיסוציאטיביות, ודיכאון וחרדה).. השאלה שלי היא האם יכול להיות שבאמת ירדתי במשקל בעקבות התרופה החדשה? כי בתופעות לוואי כתוב שזה עלול להשמין.. ויש מצב שאני ארד עוד במשקל? כי אני מרגישה בזמן האחרון הרבה פחות תאבון ואני שובעת יותר מהר..