הזיון הכי גרוע...

  • פותח הנושא .m
  • פורסם בתאריך

.m

New member
הזיון הכי גרוע...

לכולנו זה קרה (לפחות) פעם אחת: הסתכלנו - נדלקנו - הגענו למיטה ו... נשבענו להתנזר מסקס! (טוב, עד הפעם הזיון הבא
...) על הזיון הכי גרוע של יניב כבר שמענו, עכשיו תורכם.
mai
 

xanadu

New member
שאני אהיה ראשון? נו טוב

אי שם לפני שלוש שנים, קסנדו משוטט לו בצ´טים ומחפש זיון. ברוב טפשותו הוא מתחיל לדבר עם גבר בן שלושים וחמש, שמאוד נלהב להיפגש ומאוחר יותר נבין גם ממה נובע האושר הגדול. אז מה אם הוא בן 35? רוצים זיון. באחת ומשהו בלילה נפגשים, אני מסתכל לתוך האוטו שנעצר לידי, אלוהים ישמור. קווזימודו, בגירסה הג´ינג´ית. 35? אולי, לפני חמש שנים. יש לי הזדמנות לברוח, אבל לא אני נכנס, למה? כי רוצים זיון. נוסעים לאן שנוסעים. הוא שם נתיבה בן יהודה ברדיו, יש לי אלף ואחד הזדמנויות להגיד לו צ´מע, לא מתאים לי. אבל לא, צריך זיון. מגיעים, נכנסים לאיזשהו חדר, הוא מתפשט ואני מקבל בחילה קלה. הוא השאיר לי שפשופים מהזיפים שלו על כל הגוף, מצץ עם הרבה רוק והרבה רעשי רקע והריח לא טוב. לא ממש עמד לי. באיזשהו שלב תפסתי שכל, זיון או לא, יש גבול לזוועה, הלכתי. לא רציתי סקס אחר כך כמעט ארבעה חודשים מהטראומה. הרבה חוויות מתקנות הייתי צריך לעבור כדי לשכוח את ליל העיוועים הזה. אה כן, יתרון אחד היה לו, לפחות הוא בלע ולא ירק החוצה. שבת שלום.
 

EyeSeeYou

New member
מסוג ההודעות שצריך לשים אזהרה

בכותרת כדי שלא כל אחד ייכנס לקרוא את הזוועה.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

biman

New member
חבל שלא קראתי../images/Emo178.gif

את ההודעה הזאת לפני סיפור האימה. לא רק שהסיפור יגרום לי לאימפוטנציה עם 100 אחוזי נכות,אלא שגם אני מתעב ג´ינג´ים... לא יודע למה... ואם יש כאן מישהו ג´ינג´י אני מתנצל מראש ...
 

EyeSeeYou

New member
אני יכול לנסות לעזור לך../images/Emo101.gif

לטפל בתוצאות הנוראיות של הסיפור שלו... לפי הנוף בתמונה שלך אתה גם גר לא רחוק
 

nirdagan

New member
הנה עוד משהו "להאשים" אותו

כבר האשימו את רבין בהרבה דברים. פעם ראשונה שמאשימים אותו בזה הוא ג´ינג´י. כמובן ידוע שהוא היה ג´ינג´י. אבל זו פעם ראשונה שזה מנוסח כאשמה.
 

.m

New member
אצבעוני שלי

באוקטובר הקרוב ימלאו שנתיים לחוויה המזעזעת ביותר של חיי הסקס שלי. קצת רקע: קצת אחרי שנפרדתי מה-
, הכרתי מישהו (ממש בהזמנה
), אממה, הבחור עוסק בתקשורת, ובפגישה הראשונה שלנו שרון עלה על הר הבית, והוא הוזעק לניידת. הדייט התבטל
. בנסיון השני בדיוק היה לינץ´ והוא - כן,כן, - שוב הוקפץ לניידת. שוב התבטל
. בדייט השלישי אישפזו אותו באיכילוב (אל תשאלו...). וכך הבנתי שכנראה זה לא היה meant to be...
אז הייתי ממש מתוסכלת. אבל מ-מ-ש מתוסכלת. חלקתי את תיסכולי עם כמה חברים מתקופת התיכון, בינהם איזה מישהו שלחברה טובה שלי היה קראש ממש רציני עליו, במשך הרבה מאוד זמן. מפה לשם הוא לקח אותי הביתה. הזמנתי אותו להכנס. והדברים התגלגלו... מי שמכיר אותי יודע שלא ניחנתי בכף יד גדולה במיוחד, אבל כנראה שהכל יחסי כי יחסית לכלי שלו הזרת שלי נראת מ-זה אטרקטיבית, חבל-על-הזמן... לפחות היה לי את העונג להתקשר אליה בבוקר ולהגיד לה "נחשי עם מי הייתי אתמול בערב"
וכתוספת לחוויה - לפני כמה חודשים הייתי צריכה מישהו ש´יציל´ אחרי חווית הדיפ המזעזעת (לתוהים -אין קישור בכוונה), והתקשרתי אליו. הוא בא, ישבנו בבית קפה לא רחוק מהים, ואז הוא שאל "בא לך קוויקי בחול?"
יאק. mai
 
למעלה