הורים לתינוקות (?)

האם מותר? בהחלט. א-ב-ל...

1) בהתחשב בגיל היונק, יש לשקול מתן תוספות משום שבהריון כמות החלב מתמעטת (יש שמיד בהתחלה, ויש שרק לאחר מס' חודשים). אם מדובר בתינוק מאוד צעיר שעדיין מסתמך על ההנקה כעל מקור התזונה היחיד או העיקרי שלו, יש לשים לב היטב לתפוקה ולהתנהגות היונק, וכן לדפוס העליה במשקל. ברוב המקרים האלה, יהיה צורך בהוספת תמ"ל גם אם התינוק כבר אוכל מעט מוצקים. אם התינוק גדול יותר, נגיד מעל שנה, אוכל יפה וההנקה איננה הרוב המכריע של תזונתו, לא בטוח שיהיה צורך בתוספת תמ"ל. 2) עוד משהו שיש לשים לב אליו הוא רמת הסיכון של ההריון. בהריון תקין, אין שום בעיה להמשיך ולהיניק עד סופו (וגם הלאה אם מתאים לך להניק את שני הילדים). בהריון בסיכון, בד"כ כאשר אוסרים על קיום יחסי מין, אז יש איסור גם על הנקה. בעקרון, כל מקרה לגופו וכדאי להתייעץ ולוודא שהכל תקין עם או בלי קשר להנקה. חלק מהדברים שעלולים לגרום לבעיה עם ההנקה בהריון הם: דימומים וגינליים, התכווצויות או צירים מוקדמים, ובעיות הורמונליות שונות.
 
מי ראה את "צ-שני"?

הידוע בכינויו "צד שני"? (והציטוט המדויק הוא "עוט-צ-שני" (עוד, צד שני). איזה כיף זה להחליף צדדים! זה כביר לזפזפ ולשיר. או בקיצור, מה לעשות שכל מה שמענין אותה זה להחליף צדדים תוך כדי שאגות "עוט"! "עוט"! אז את רוצה או לא רוצה?
 
מגניב!

גמני רוצה יונק מדבר
. אבל אסתפק בשלב זה ביונק שמכנה אותי בשם המפורש. כי נכון לעכשיו אני אמא הידועה בכינויה "אבא".
 
קנאה ?!?

הלא סיפרתי הרגע שהפכתי לטרנזיסטור! עוד שלב באבולוציה שלי. נראה לי שאכתוב ספר - מ"אשת קריירה מצליחה לטרנזיסטור".
 

מירי,

New member
../images/Emo12.gif עד עכשיו היית אשת קריירה?

אני כבר מזמן כל מיני דברים....לפחות אצלך זה בא עם אוצר מילים
 

Arfilit

New member
אצלנו יש -

"צד שני" ו"צד שני אחר". ואני עדיין - צוחקת מזה בכל פעם מחדש.
 
מסכימה שזה מצחיק, אבל היא גם יונקת

בין לבין? כי נדמה לי שנורא מוצא חן בעיניה הענין הזה של להחליף צדדים עד שהיא אפילו לא משתדלת לינוק. היא מתחברת רק כדי להתנתק ולשאוג - "עוט, צ-שני!" (ואני בכלל לא החלטתי עדיין אם אני בעד או נגד ההתנתקות
או
)
 

Arfilit

New member
היא יונקת עכשיו כל כך מעט

שאני כבר לא בטוחה שאפשר לקרוא לזה הנקה. יש לי הרגשה שאנחנו דקה וחצי לפני גמילה עצמית.
 
אצלנו, זו היא שנגד ההתנתקות לא אני

אצלה תמיד היא רוצה עוד צינה ועוד צינה לפחות 3 פעמים.
 
הי ויום טוב לכולכם:),

הי לכולכם, אני כותבת עבודת מחקר וקיוויתי שתוכלו לעזור לי, רציתי לשאול מה ההוצאה החודשית שלכם על חיתולים בחודש? אכן,זה תלוי בגיל,ועוד גורמים נוספים,אבל השאלה היא על ממוצע תודה רבה, וחיוכים לכם ולילדים:)
 
למעלה