הורים לבנים....

anny12

New member
אני לא מבינה, אני יודעת כשהם רוצים לעשות

פיפי אז הוא עולה למעלה. אז לא ברורה לי השיטה, בין כה וכה הוא יעלה למעלה.
 

דןודנה

New member
../images/Emo207.gif בולבול שנכנס פנימה

האם מישהי מכירה את התופעה שהבולבול נכנס פנימה והוא לא יוצא החוצה? אצל תום זה קיים כבר כמה חודשים והרופאה אמרה שזה בגלל שהוא שמן והכל בסדר ואין מה לדאוג. אבל סתם מעניין אותי אם גם לבנים אחרים זה קורה כי לא נתקלתי ולא שמעתי על הדבר הזה אף פעם.
 
זה נקרא פין חבוי

לבן שלי יש את זה מאז הברית, לא רואים את הבולבול בכלל רק נקב וכשלוחצים זה יוצא. אמרו לי שזה אמור לעבור....
 

Ginger333

New member
מוכר לי

לנועם יש תופעה כזאת. בטיפת חלב אמרו לי שזה קיים אצל ילדים שמנים, אבל נועם לא שמן כל כך. רופאת ילדים שלנו אמרה שאין לי מה לדאג, אך ליתר בטחון נתנה לי הפנייה לרופא אנדוקרינולוג. עוד לא הינו אצלו.
 
גם לפוקוני שלי יש כזה

(ומקווה שהוא לא ידע אף פעם שאני חושפת עליו מידע מסוג זה ברשת אף פעם...) בקיצור - הייתי אצל נפרולוג (בגלל בעיה אחרת) ואיך שפתח את החיתול אמר לי - "את יודעת למה זה ככה - כי הוא שמן!" בהתחלה שרק נולד היה נראה שיש לו איבר לתפארת אחרי הברית הוא התקצר באיזה חצי וככל שהשמין (בן חצי שנה) הוא הלך ושקע... וכבר יללתי לבעלי שלא יהיו לי ממנו נכדים כי איך הוא יעשה עם כזה דבר??? נקווה לשיפור עם הזמן - נראה לי קצת פאדיחות להשאר ככה... (להתחיל לחסוך לפסיכולוג???)
 

אום נטע

New member
אני חושבת שזו אחת מתופעות הלוואי של המילה

זה לא קורה אצל לא נימולים.
 

mordillo100

New member
גם לנו זה היה ועבר

גם אנחנו הלכנו לרופאה שטענה שהוא... שמן. מהרגע שהתחיל לזחול, לטפס ולחבל בכל פינה אפשרית הוא רזה והבולבולון יצא החוצה ולא נכנס יותר. אני ממש מבינה את הלחץ, זה יעבור, אני לא רואה טעם לקחת את הילד ליותר מידי רופאים (גם לי הציעו ללכת לכירורג???).
 

michal@gal

Active member
מנהל
גם אצלנו היה ככה

נורמלי. נעלם ברגע שהילד גדל ונעשה פחות שמנמן. חשוב להקפיד אחרי המקלחת כל יום להוציא את החבוי ממקומו, כדי שלא תהייה הידבקות של העור מעל קצה הפין (נדיר, אבל קורה).
 
../images/Emo41.gif|*../images/Emo45.gif!| וחשוב לבדוק שאין "הדבקויות"

לאיתיוש שלנו יש בולבול שקוע (יש לו באזור המון שומן, והפין "מתחבא" בפנים). הרופא שלנו אמר לנו לבדוק שאין הדבקויות ואם יש אז להפריד. הוא לא התרגש מהעניין. לנו זה נראה כואב ה"הפרדה" הידנית הזו בכל פעם (האיזור הדבוק היה אדום מאוד). המוהל שלנו (אותו הלכנו לראות אחרי שהרופא הפנה את תשומת לבנו לעניין) נתן לנו טיפ מוצלח הרבה יותר: בכל החתלה "להוציא" את הפין ולמרוח בקרם כלשהו (לא מה שמורחים למניעת תפרחת חיתולים כי זה שמן מדי - יותר בכיוון של קרם גוף). מאז אין הדבקויות. המוהל אמר שברגע שהוא יתחיל להסתובב קצת אז יהיה לו שם פחות שומן ולא תהיה בעיה.
 

רונית1

New member
תשובה אחרת

לבן שלי היה בדיוק ככה והנה בעוד שבוע אנחנו נכנסים לניתוח - תיקון ברית. מסתבר שנשארה עורלה. גם לנו עד גיל שנה אמרו שזה תקין וזה ייצא (אף אחד לא אמר שמן, פשוט שככה זה וזה ייצא). כשלא יצא עד גיל שנה וחצי הלכנו לכירורג ואח"כ לעוד כמה רופאים וכולם אמרו שזה דורש ניתוח ואם לא ינותח אז בעתיד זה יראה כמו פין חבוי או כמו בן שלא נימול.
 

saky

New member
../images/Emo45.gifגם לרומי שלי יש את התופעה

הזאת ובעלי דיי בחרדות מזה,אני לא מודאגת כי היינו אצל אורולוג (הבכור שלי עבר ניתוח להרחבת החור לפני כ-4 חודשים אצלו) והוא הרגיע אותנו,בגלל השומנים.
 
אמרו לי לעשות ככה-לא מיישמת....

בעיקרון רצוי כדי שהפיפי לא יצא מלמעלה של החיתול...לנו עוד לא קרה,דווקא בלילה כן מקפידה לעשות את זה....בעלי אומר שעושה כך בכל החתלה... איך עושים? פשוט מורידים עם האצבע למטה...
 

לילך87

New member
בדיוק..

חברה אמרה לי לעשות ככה בגלל שבהתחלה היה בורח הרבה פיפי אבל אז גם חיתלנו עם טיטולים, מאז שעברנו להאגיס זה לא קרה אז אני לא מיישמת. אני באמת רואה שהרוב לא יודע... עניין אותי תודה
 

lulyK

New member
מכירה את הגישה (בכ"ז גולשת פה 4 שנים)

אבל אם בורח פיפי מהחיתול, ההנחה שלי היא שיש בעיה עם החיתול ולא עם האנטומיה של הילד.
 
למעלה