הורים ילד עם מחלה כרונית?? לידע שלכם יכולה להיות תרומה אדירה

הורים ילד עם מחלה כרונית?? לידע שלכם יכולה להיות תרומה אדירה

בס"ד

הורים יקרים, שלום רב!

שמי הודיה חסון ואני עובדת סוציאלית מזה כ-10 שנים המטפלת ומלווה ילדים ונוער עם מחלות כרוניות וגנטיות ובני משפחותיהם.

ברצוני לעניין אתכם במחקר חדש, חשוב ומשמעותי אשר אני מובילה במסגרת לימודי התואר השני שלי בעבודה סוציאלית. המחקר עוסק בהתמודדותן של משפחות בהן גדל ילד עם מחלה כרונית ובמסגרתו ייאסף מידע על ההתמודדות מהורים לילדים בגילאי 6-18. המחקר מלווה ומפוקח ע"י ביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר אילן.

למחקר חשיבות רבה היות ועד היום לא נבחנה ההתמודדות היחודית עם מחלה כרונית כראוי. המידע שיתקבל ממחקר זה יאפשר הבנה ברורה ומעמיקה יותר אודות ההתמודדות היומיומית של הילד עם המחלה ושל משפחתו ויסייע בעתיד בבניית תכניות טיפול ועזרה תואמות יותר לצרכים הייחודיים המתלווים למחלה כרונית של ילד.

אני רואה בכם הכתובת הנכונה ביותר ללמד אותנו על התמודדות זו.
לכם, בני המשפחות המתמודדים מידי יום עם גידולו של ילד עם מחלה כרונית, יש את ההתנסות האישית, הידע וההבנה אודות האתגרים הרבים עימם נדרשת המשפחה להתמודד ואודות סוגי העזרה והתמיכה שיכולים לסייע ולהקל עליכם בהתמודדות זו. יש לכם את ההזדמנות לשפר את ההבנה של הסובבים אתכם ושל אנשי המקצוע (רופאים, עו"ס, פסיכולוגים, אנשי חינוך),לעצב ולהשפיע על סוגי התמיכות המוענקות לכם כיום ובעתיד!!!

שיתוף הפעולה שלכם במחקר דורש מילוי שאלון ע"י נציג אחד של ההורים
את השאלונים ניתן יהיה לקבל במייל או דואר ולמלא אותם עצמאית. כמו כן במידה ותזדקקו לעזרה במילוי תתאפשר הגעת נציג מטעמנו אליכם לצורך מילוי השאלון עימכם.

סודיות המידע שיתקבל במחקר זה מובטחת!!!

אני פונה אליכם מבקשת מכל אחד ואחת לקחת חלק בתהליך חשוב והכרחי זה לצורך קידום רווחתכם האישית ורווחת משפחותיכם. עזרו לנו לעזור לכם!!! למדו אותנו מה נכון עבורכם!

להצטרפות למחקר, לפרטים נוספים, לשאלות ולהערות- ניתן ליצור עימי קשר
בנייד- 054-3050327 או במייל [email protected] וכן ניתן למצוא אותי בפייסבוק תחת השם הודיה פליסר

בברכת בריאות טובה וכל טוב,
הדיה חסון
 
למעלה