הורדתם שעה כבר??

  • פותח הנושא RN2
  • פורסם בתאריך

Paranoid Eyes

New member
חחחחחחח איזה הזוי זה

התגובה להודעה יותר מוקדמת מההודעה עצמה!! ג'יזס קרייסט! חחחחחחחחחחח
 
הורדתם שעה כבר??

פתאום היום ניהיה לי ארוך יותר
 
האמת שזה יצא טוב.

לא התעוררתי, התקשרתי ותקעתי איזה תירוץ כושל. אבל הם האמינו!!!! ואמרו לי לבוא מחררר!!!! אההה!!!!! דפקתי ת'צבא בעוד יום.
 

psihadal

New member
פששש איזה סלחנים פשוט תבואי מחר

היו מכניסים לי מרזב על כזה דבר
 

orberman

New member
חעעע

חשבתי תהיה לי עוד שעת שינה אבל בסוף נשארתי ער עוד שעתיים חח
 
למעלה