אורי איזנברג
New member
הופעה ב3.7 בקיסריה!
שלום לכולם! שמעתי שיש מופע התרמה של ריטה ביום ראשון הקרוב בקיסריה. דרך חבר כל הכרטיסים נמכרו כבר. האם מישהו מכיר איזושהי דרך להשיג כרטיסים למופע הזה? בבקשה! זה חשוב מאוד... תודה!
שלום לכולם! שמעתי שיש מופע התרמה של ריטה ביום ראשון הקרוב בקיסריה. דרך חבר כל הכרטיסים נמכרו כבר. האם מישהו מכיר איזושהי דרך להשיג כרטיסים למופע הזה? בבקשה! זה חשוב מאוד... תודה!