הופעה ב3.7 בקיסריה!

הופעה ב3.7 בקיסריה!

שלום לכולם! שמעתי שיש מופע התרמה של ריטה ביום ראשון הקרוב בקיסריה. דרך חבר כל הכרטיסים נמכרו כבר. האם מישהו מכיר איזושהי דרך להשיג כרטיסים למופע הזה? בבקשה! זה חשוב מאוד... תודה!
 

Dug E

New member
../images/Emo19.gifאם זה באמת התאריך

אני לא אוכל להגיע.. חתונה של אחותי:)
 
באמת??????

המון מזל טוב!!!!!! תהנה...
 
למעלה