הוספה לא רצויה

Tali1912

New member
הוספה לא רצויה

איך זה שפתחתי את ה ok התווספה לי קוביה שבכלל לא בחרתי בה, לא הגדרתי אותה כבחירה. מחקתי אותה . אבל נראה מאוד משונה שקוביות חדשות מופיעות כתוספת סתם ככה.
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

איזו קוביה זו היתה? נכנסת דרך הכתובת הרגילה של OK או דרך כתובת שונה? (http://www.ok.co.il?url=...) האם היא נוספה לך לכל הדפים? או רק לדף הראשי? (או שיש לך רק דף אחד בכל מקרה?)
 

Tali1912

New member
אז ככה

זאת היתה קובית בלוג, במקרה הזה הבלוג שלי שממש לא בחרתי להוסיף אותו לok כי הוא נמצא בתפוז אישי בדף הבית של תפוזינה,אז ברור שאני לא צריכה את העדכונים לבלוג שלי פעמיים אלא רק לצורך גישה מהירה דרך דף הבית בתפוז. וב- ok קבעתי את הבלוגים המועדפים עליי לעדכונים דרך הוספת קובית - מולטי בלוג. אל ok אני נכנסת דרך דף הבית שלי kafe שם נמצאים הקישורים המועדפים עליי ואין לי דפים נוספים רק דף אחד ב ok
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

ואם את נכנסת עכשיו דרך kafe אל OK- הקובייה שוב מופיעה? או שזה היה חד פעמי? לי זה פשוט נשמע כאילו נכנס מלינק אשר מוסיף קובייה- כמו שתשימי לב כל הלינקים בבלוגים ובפורומים נועדו להוסיף לך אוטומטית קוביית תוכן הקשורה לדף בו את נמצאת. לאחר הוספת הקוביה את מופנת בחזרה לhttp://www.ok.co.il הנקי עם הקובייה הנוספת, לכן יכול להיות שלא שמת לב זה (התהליך עצמו לוקח פחות משנייה).
 

Tali1912

New member
הקוביה

לא מופיעה שוב, אולי באמת זה חד פעמי, בכל אופן מיד מחקתי את זה. וככה עוד כמה דברים על הדרך *שמתי לב שהתייחסתם לנושא שכתבתי בפורום OK הגדרתם את התמונה ליותר קטנה והקוביות לא עולות יותר אחת על השניה. *בקשר לקובית אלבומים מתפוז, האם ניתן להגדיר תמונות שיעלו ויעודכנו יהיו התמונות הטריות/החדשות יותר ולא ספציפית מתגית שבחרתי? אפשר לעשות את זה כמצגת שמתחלפת מידי פעם? וקבלו חיזוק,הגבתם מהר לשאלה הפותחת שלי כפורום תמיכה טכנית וככה פורום שעוסק בתמיכה אמור להיות גם מבחינת נוכחות מנהלי פורומים.
 

Master Boo

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo13.gif

לגבי האלבומים- אם את מוחקת את התגית ושומרת הקובייה אמורה לקחת את התמונות הנבחרות. ברגע שהכנסת תגית אין אפשרות לבחור האם התמונות ילקחו מהתגית או לא. אם מחקת את התגית, שמרת והתמונות עדיין נלקחות ממנה, זו כבר בעייה שנשמח לשמוע עליה.
 

Tali1912

New member
התכוונתי לתמונות חדשות טריות שאני העלתי

לאלבומים שלי
 

Master Boo

New member
ז"א ../images/Emo26.gif

כרגע יש שני מצבים: 1. תמונות חדשות 2. תמונות לפי תגית ואת מתכוונת להוספה של סוג חדש- תמונות מאלבום מסויים? הבנתי נכון?
 
למעלה