הומלי- שיטת מכירות חדשה

ngong

New member
הומלי- שיטת מכירות חדשה

נכנסתי לחנות הומלי לרכוש מקלחון הציעו לי מיקלחון שנראה לרעייתי ולי. שילמנו ויצאנו מרוצים לדרכנו. אתמול המקלחון הגיע לביתנו,כבר בזמן ההתקנה חשתי שזה לא המקלחון שקניתי והוא לא דומה למקלחון שרכשתי. זכוכית דקה יותר.עיצוב שונה.גלגלים שונים. מיד פניתי לחנות ושם כבר קיבלתי מקלחת (ללא מקלחון) המקלחון בתצוגה יקר יותר נאמר לי! עתה מעונין להוסיף כסף גם אין להם במלאי את המיקלחון שבתצוגה "רק בהזמנה מיוחדת". איש המכירות לא מכחיש שמכר לי את המקלחון בתצוגה פשוט לא להאמין שרשת כזאת מרגע קבלת התמורה (מראש כמובן)תזלזל ותונה את לקוחותיה אז היזהרתי אותכם...........................
 

dmainsinner

New member
תבטל את הקנייה

אם רכשת את המוצר בכרטיס אשראי אזי עד שבועיים לאחר קבלת המוצר (ובתנאי שלא נפגם) אתה ראשי על פי החוק להחזיר את המוצר לחנות ללא כל קנס (למעט החזרי הובלה והתקנה אם קיימים). הבטחת מוצר אחד והספקת אחר הינה בגדר הונאה והפרת הסכם ולכן אתה מוגן.
 
למעלה