הוכחה מוחצת לקיום ה'

לא

"אפשר להסביר בהדרגה, למספר אנשים הולך וגובר, שהדת נשכחה מהעם במהלך הזמן (כמו שגם התנ"ך אומר שהדת נשכחה " - הדת לא נשכחה,וגם זה לא כתוב בתנ"ך,להפך,רצף ההיסטוריה לא משאיר מקום לדת להשכח. "עובדה שהמוסלמים, הנוצרים, ההינדים והאינדיאנים (הרשימה עוד לא נסתיימה) קיבלו חוקים" - שוב אתה מדבר על אנשים שקבלו זאת בהדרגה. "אה. ולקבל את זה שאסור לשתות יין וחייבים לצום חודש אחד כל שנה, זה כן הגיוני? ושצריך לצאת למלחמה למען האיסלם - מלחמה שבה אפשר למות - זה כן הגיוני? ושצריך להקריב לאלים ילדים (עבודת המולך) - זה כן הגיוני?" - לא זה לא הגיוני אך הם עצמם טוענים ש"אדם אחד" בא והמציא זאת ואין להבם בעיה עם זה,לשקר ולומר שהיה מעמד שבו נכחו 600000 איש וודאי שהם לא יכלו.
 

dinarzi

New member
תגובה

"הדת לא נשכחה,וגם זה לא כתוב בתנ"ך" האמנם? שאלה לי אליך: אם תצא לרחוב ותשאל חילונים "האם שמעת פעם על חג הסוכות?", מישהו יענה לך "לא"? לעומת זאת, בנחמיה פרק ח': "וימצאו כתוב בתורה אשׁר צוה יהוה ביד-משׁה אשׁר ישׁבו בני-ישׂראל בסכות בחג בחדשׁ השׁביעי" הבנת? "מצאו כתוב בתורה" שצריך לחגוג את חג הסוכות. למה היו צריכים "למצוא" את זה? הרי כל ילד יודע את זה? אז זהו, שלא. ומה כתוב בהמשך: "ויעשׂו כל-הקהל השׁבים מן-השׁבי סכות וישׁבו בסכות כי לא-עשׂו מימי ישׁוע בן-נון כן בני ישׂראל עד היום ההוא ותהי שׂמחה גדולה מאד." כל הטיעונים שלך בעד מעמד הר סיני הם מהסוג הבא: "לא הגיוני שבני אדם יעשו כך וכך" אבל האיסלם ושאר הדתות מראים לך שבני אדם, ואפילו מאות מיליוני בני אדם, עושים דברים לא הגיוניים. לכן אם אתה רוצה לטעון "לא הגיוני שיקבלו", "לא הגיוני שיאמינו" וכו', עליך מוטלת חובת ההוכחה.
 
דייק

"ויעשׂו כל-הקהל השׁבים מן-השׁבי סכות וישׁבו בסכות כי לא-עשׂו מימי ישׁוע בן-נון כן בני ישׂראל עד היום ההוא" - אותו עם ישראל,דוקא חג סוכות לא עשו בגלות,האם זו ראיה שכל התורה נשכחה? האם יש סיכוי שתורה שלמה תשכח לגמרי ותוחזר בהדרגה ? או בבת אחת? " אבל האיסלם ושאר הדתות מראים לך שבני אדם, ואפילו מאות מיליוני בני אדם, עושים דברים לא הגיוניים." - אבל הסברתי לך את החילוק,האיסלאם וכו' טוענים בעצמם שהדברים הומצאו בהדרגה וע"י אדם אחד,אצלנו זה אחרת.
 

dinarzi

New member
תגובה

"דוקא חג סוכות לא עשו בגלות,האם זו ראיה שכל התורה נשכחה?" חג הסוכות מוזכר בפרוש בתורה. אם דבר שכתוב בפרוש בתורה שכחו, זה אומר שלא קראו בתורה. "האם יש סיכוי שתורה שלמה תשכח לגמרי ותוחזר בהדרגה ? " תוכיח שאי אפשר. "אבל הסברתי לך את החילוק" עוד פעם: כל הטענות שהעלית הן טענות מסוג "לא הגיוני שבני אדם יעשו/יקבלו וכו' ... כי זה לא הגיוני לעשות/לקבל/להאמין לכזה דבר" אבל מכיון שאנחנו יודעים שבני אדם כן עושים דברים לא הגיוניים, נטל ההוכחה הוא עליך.
 
מהוכחה מוחצת לקיום ה',התדרדרת

להוכחות לקיום הדת היהודית? שמע,החמוריות שלך באמת עברה כל גבול... הוכחה לקיום הדת היהודית זה אנחנו היהודים! אבל הוכחה לקיום יהוה אין,לא היה,ולא יהיה. כי אין אפשרות להוכיח את הלא קיים!
 

dinarzi

New member
למה שלא תסכם את הסרט?

ראיתי קצת ממנו, לא הכל. במקום לצפות בכולו, אולי תסכם אותו במלים? משהו בסגנון: "הסרט מוכיח ש_____ וההוכחות הן _____ "
 

luriluri

New member
הוכחה מוחצת שאין אלוהים,

אתה (אידיוט)! מה זה הדבר הדבילי הזה? הנה הוכחה מוחצת שאין אלוהים: אני! העובדה שאלוהים לא התגלה? העובדה שאלוהים לא שבר את החוקים שהוא יצר בכדי להוכיח לנו את קיומו? העובדה שהוא לא נותן לנו רמז? העובדה שהוא לא ממש נכנס לתפישה האנושית ולכן זה לא משנה אם מאמינים בו או לא?
 
>הנה הוכחה מוחצת שאין אלוהים: אני!<

להפך, אתה יצור מורכב, ולכן המושכל הראשון הוא שמישהו יצר אותך. >העובדה שהוא לא נותן לנו רמז< הוא נותך הרבה רמזים, ורק לאחרונה בפורום הראיתי כמה מהם, אלא שהאתאיסטים מתעלמים מהם, כדי שלא יגיעו חס וחלילה למצב שיהיה להם שמץ של ספק באורח החיים הקל של פריקת עול שהם בחרו. אפשר לראות, לדוגמה, את גוברנור ומשה רבנו, שרק ביממה האחרונה הוצגו לפניהם הוכחות לקיום נשמה, והתשובות שלהם היו "זו לא הוכחה, כי אי אפשר להוכיח את מה שלא קיים(כלומר, הם הניחו מראש שלא קיימת נשמה).
 

luriluri

New member
למה לו לתת את חופש הבחירה

למה לו לתת לנו בחירה חופשית? הוא יודע הכל, הוא יכול הכל, אם כך הוא הגיע כבר לסיפוק אלוהי ולכן אין סיבה לקיום שלנו.
 

SubSpace

New member
הוכחה שאין חיים אחרי המוות

אומנם ראיתי רק חלקים ממנו אבל הבנתי להיכן זה הולך.. כולנו יודעים שהמוח מגיב באותה צורה בין אם זה מציאות או דימיון,אני לא זוכר איזה חלק בדיוק במוח מפריד ביניהם אבל ההוכחה היא שאנו חולמים חלום רע אז אנו קמים ממנו עם תחושה לא נעימה כאילו חווינו את זה במציאות אך בסופו של דבר המוח מפריד בין החלום למציאות... ועל כן כאשר האדם מת מוות קליני כלומר גופו כביכול מת רק המוח מתפקד יתכן שהמוח מדמיין אור כי זה מה שהמוח מדמיין שהגוף מת ואז המעטים שחוזרים להכרה זוכרים אור לבן חזק כי זה מה שראו בדמיון ובאותו זמן החלק שבמוח שאמור להפריד בין דמיון למציאות פשוט לא עבד ולכן אנו זוכרים את זה כאילו זה קרה במציאות. יתכן שבהיפנוזה הגוף מדמיין כביכול גילגולים אחרים שלנו. אתם פשוט לא יודעים כמה כח יש לדמיון ולחלומות,ומי שלא ראה את הסרט "נפלאות התבונה" אני ממליץ בחום לראות כדי להבין כמה כח השפעה יש לדמיון על המח במידה והמוח אינו מסוגל להבחין בין מציאות לדמיון.
 
למעלה