תיקונים....
האיש שנפל למים:
קיבל ג'וב במסגרת כישוריו כ"פושר"
לא הבין כלום בתחום
הוציא לפועל כמנהל עבודה בכיר
לא היה שותף לתכנון ולשיקולי תכנון
.
נכתבה גם ביקורת על שיקוליו ומעורבותו במסחר וקומבינות בנוגע לאספקת אבנים לבניין שובר הגלים.
תיקונים....אביתר, הרשה לי להגיב על כמה מדבריך
ראשית, "הנהגים לא יוותרו". הם יוותרו בדיוק כמו שקואופרטיבים שידועים לך ולי ויתרו.
דבר שני, המהלך לא נעשה לשם שמיים אלא לשם העסק ואם החברה הזרה חושבת שתרוויח יותר מזה שאניותיה יפקדו נמל אחד בלבד, אז הם יודעים היטב על מה הם מדברים. וגם אתה ואני יודעים שאניה שעוגנת עולה יותר מאניה שנוסעת ולכן נחסך כאן זמן עגינה. זה שהם בחרו בחיפה זאת לדעתי תוצאה מבורכת של תחרות שכנראהמתחילה בין שני נמלים ולדעתי כל תחרות מבורכת.
אל תשכחו גם שמדובר בשינוע לא רק בקו חיפה-נמל אשדוד אלא גם למרכזים הלוגיסטים באשדוד אז אם יותר זול לפרוק בחיפה ולהסיע לאשדוד, אין לאנשי נמל אשדוד להלין אלא על עצמם.
ונקודה שולית, מי שהוביל את בניית נמל היובל לא בדיוק ישב במשרד אלא היה בשטח ולבסוף נסחף לים ונהרג. אם יש בעיה של עומק זה תלוי בחוסר המיקצועיות של המזמין (רשות הנמלים) ואין לזה קשר עם רכבתאות.
האיש שנפל למים:
קיבל ג'וב במסגרת כישוריו כ"פושר"
לא הבין כלום בתחום
הוציא לפועל כמנהל עבודה בכיר
לא היה שותף לתכנון ולשיקולי תכנון
.
נכתבה גם ביקורת על שיקוליו ומעורבותו במסחר וקומבינות בנוגע לאספקת אבנים לבניין שובר הגלים.