עמוד השדרה
New member
יש סיבה מצויינת להתקין את זה בכפר סבא
הקו הוד השרון - ראשל"צ מערב (שבינתיים התארך ליבנה מערב) היה אמור להיות קו הרב-קו הראשון של הרכבת. לפני שהקו נפתח היו דיבורים (שלא התממשו) על כך שעם פתיחתו, בקו זה ייושם השימוש ברב-קו.
זה הקו שרב התחנות שלו (מלבד יבנה מערב) נמצאות בתחום רפורמת גוש-דן. שילוב אמיתי של הרכבת ברפורמת התעריפים והכרטוס המשותף בגוש-דן צריכה לבוא לידי ביטוי בראש וראשונה בקו הזה.
בקו נתניה-רחובות שבו יושם הפיילוט, לעומת זאת, רק 4 תחנות ת"א ותחנת הרצליה נמצאות בתחום רפורמת גוש-דן.
יש סיבה מצויינת להתקין את זה בכפר סבאאבל למה לשים את זה בכל תחנת רכבת?
נניח עוד שנה(שאני גם לא מאמין) יפעילו את המטרונית , אז שישימו מכונות רב קו בתחנות רכבת שבאיזור חיפה והגליל, אין שום סיבה שמכונה כזאת תוצב בכפר סבא, אף אחד מכפר סבא לא ישתמש במטרונית על בסיס קבוע. ואחרי זה שיתפרסו את ההצבה של המכונה על גבי שנים , כל שנה ישימו בכמה מקומות . אין שום סיבה לזרוק בבת אחת 130 מיליון שקל.
הקו הוד השרון - ראשל"צ מערב (שבינתיים התארך ליבנה מערב) היה אמור להיות קו הרב-קו הראשון של הרכבת. לפני שהקו נפתח היו דיבורים (שלא התממשו) על כך שעם פתיחתו, בקו זה ייושם השימוש ברב-קו.
זה הקו שרב התחנות שלו (מלבד יבנה מערב) נמצאות בתחום רפורמת גוש-דן. שילוב אמיתי של הרכבת ברפורמת התעריפים והכרטוס המשותף בגוש-דן צריכה לבוא לידי ביטוי בראש וראשונה בקו הזה.
בקו נתניה-רחובות שבו יושם הפיילוט, לעומת זאת, רק 4 תחנות ת"א ותחנת הרצליה נמצאות בתחום רפורמת גוש-דן.