הודעת מנהלת.

kiticat

New member
הודעת מנהלת.

אוקיי. בשעה טובה ומוצלחת נפתח הפורום!!! *תרועות וחצצורות* תצטרכו להיות טיפה סבלניים איתי, משום שאימא שלי משחקת אותה דתייה ואין לי גישה למחשב בדרך כלל בשבתות, שזה בעצם היום החופשי היחיד שלי. אני מסיימת יב' כרגע, ותוך חודש ופחות אני אתפנה לחלוטיין. בנתיים.... ככה זה הולך לעבוד- משום שזה לא פורום מעריצים, צריך להכניס מאמרים כלליים למאמרים, גלריות, ועוד כהנה וכהנה. אז מה המאמרים? קודם כל, רשימת ההיכרות תכנס למאמרים, וכל פעם אתם רשאיים לפתוח שאלות היכרות שונות. שנית, ביוגרפיות מתורגמות של להקות. חוץ מזה, כל מה שנראה לכם מתאים לנושא. גלריות. דבר ראשון, וזה נתון לבחירתכם, גלריית חברי הפורום. רוצים? תתחילו לשרשר בהודעה חדשה. דבר שני, כל להקה תקבל גלרייה אחת. ורק תמונות קבוצתיות (בכל זאת השרת של תפוז יכול לקרוס...) טאגליינס- אז בקרוב אכניס כמה שירשורים לטאג ליינס. קצת קשה, שכלפורום יש רק 2 עמודים, אבל זה הולך להשתנות.... קישורים. אז פה באמת הבמה שלכם. יש לכם רעיון לקישור מתאים? או שיש לכם אתר שקשור לנושא? אתם יכולים לכתוב כאן בפורום, או לשלוח לי לאי מייל, אי סי קיו, או מסרים. חוץ מזה? סתם. שיהיה בכיף ותתחדשו!
 
למעלה