הודעות מנהליות:
קודם כל אענה על התמיהה שלכם, אני וטלי עדיין מנהלי הפורום (מי שמתעקש מוזמן לקרוא לי סגן מנהלת הפורום...
) פשוט יצרנו שם משתמש משותף לשנינו. דבר שני - הפורום הזה הוא פורום נוער מרצ, עם כל הרצון שלי לא לצנזר דברים, כל דף בפורום מוגבל ל 20 הודעות ראשיות, הודעות המדברות על חצילים סגולים או על אביב גפן ללא שום נגיעה לנוער מרצ (למשל אם היה מתפתח דיון על האם צריך לעודד יצירה ישראלית...) יימחק. דבר שלישי - קריאות לרצוח או להרוג אנשים פה, או לכנות אנשים מכחישי שואה כאשר ברור לכל שהם לא, זה עבירת גבול וגם הודעות כאלו יימחקו. (אלא אם באמת הדבר נעשה מתוך ידיעה מלאה והווי תנועתי כמו למשל "כסף לעובדים ומוות לאיתי" - ההבדל בין זה לבין ההודעה שקראה להפוך את איתי לאפר [וואו איתי, אתה מבוקש!] זה שבעוד ההודעה הראשונה הייתה הווי תנועתי שנעשה בהסכמתו והבנתו של איתי כי הדבר בצחוק, ההודעה השניה נאמרה מתוך כעס וברצינות מדאיגה) עד כאן! אלון.
קודם כל אענה על התמיהה שלכם, אני וטלי עדיין מנהלי הפורום (מי שמתעקש מוזמן לקרוא לי סגן מנהלת הפורום...