הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

yudyud51

New member
קו שכיף לטייל איתו!

החל מ-1.7: קו 468 המיתולוגי מתפצל
עוד שינוי באחד מקווי השומרון ההיסטוריים:
החל מ-1.7 יפוצל קו 468 עתיר החלופות לשני קווים:
  1. קו 468 החדש - ממוגן ירי, מירושלים במסלול הרגיל עד חלמיש ומשם שמאלה למודיעין ומסתיים בקניון.
  2. קו 268 החדש - לא ממוגן, מתל אביב לצומת אל על, שוהם, בית אריה, עופרים ומסתיים גם הוא במודיעין (הסיבוב דרך שוהם הוא הארכה משמעותית של המסלול הקיים)
קו שכיף לטייל איתו!
נסעתי פעמיים את כל המסלול, נהניתי מאד, נופים מדהימים!
 
הודעות ודיווחים
מטרופולין קו 345 ממסוף 200 לקרית מלאכי וחזרה
הקו הזה הוא הצלה גדולה , כל הכבוד למי שעשה זאת,כי 369 הוא עונש כאשר נכנס לראשון ליבנה ועוצר כמעט בכל מקום.מה שלא ברור הוא האם הקו 345 מיועד לשרת רק אנשים דתיים בשכונת חב"ד.? מדוע 345 לא פועל בימי שישי וערבי חג שהם זמנים קריטיים עבור נוסעים מסורתיים וגם שומרי שבת , לפחות עד הצהרים,כי אז מטלטלים לתחנה המרכזית ויש בכך טעם לפגם. ימי שישי ומוצאי שבת חשובים מאד לחזרה הביתה מנסיעות אלה, אם מישהו יתן את הדעת במשרד התחבורה יביא להקלה גדולה.ימי שישי חשובים יותר מאמצע השבוע ,מה גם ששעת סיום פעילות הקו היא מגוחכת.כאילו הקו מיועד לקבוצה קטנה ומיוחדת. מה קורה כאן?
 

Rubim88

New member
כמה שטויות בכתבה אחת..

סימנס ובומברדייה לא ישתתפו במכרז הרכבות הקלות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000949417#fromelement=hp_folders_607
כמה שטויות בכתבה אחת..
"דסקל ציין גם תנאים נוספים במכרז כבעייתיים כמו למשל את הדרישה לתשלום מקדמה (Bid bond) על-סך 6 מיליון אירו" - יחסית למרכז בהיקף כזה ערבות כזו היא כלום."הוא הוסיף כי בשום מקום בעולם אין פרויקט דומה לזה של תל אביב מבחינת מאפייני הרכבת, כמו למשל העובדה שלא מדובר ברכבת תחתית אלא ברכבת קלה הנוסעת מתחת לקרקע לאורך רוב התוואי שלה." - אז מה אלו בדיוק מערכות Premetro/Stadtbahn?"סמנכ"ל פיתוח ברכבת ישראל ראובן קוגן העריך כי מכרז התשתיות יפורסם לקראת החגים, בעוד מכרז רכישת הקטרים יפורסם בחודש הבא. " - אה?!
 

Rubim88

New member
מוזר, יצא ללא רווחים כלל.

כמה שטויות בכתבה אחת..
"דסקל ציין גם תנאים נוספים במכרז כבעייתיים כמו למשל את הדרישה לתשלום מקדמה (Bid bond) על-סך 6 מיליון אירו" - יחסית למרכז בהיקף כזה ערבות כזו היא כלום."הוא הוסיף כי בשום מקום בעולם אין פרויקט דומה לזה של תל אביב מבחינת מאפייני הרכבת, כמו למשל העובדה שלא מדובר ברכבת תחתית אלא ברכבת קלה הנוסעת מתחת לקרקע לאורך רוב התוואי שלה." - אז מה אלו בדיוק מערכות Premetro/Stadtbahn?"סמנכ"ל פיתוח ברכבת ישראל ראובן קוגן העריך כי מכרז התשתיות יפורסם לקראת החגים, בעוד מכרז רכישת הקטרים יפורסם בחודש הבא. " - אה?!
מוזר, יצא ללא רווחים כלל.
כנראה חלק מהמעבר למערכת החדשה.
 

Rubim88

New member
עוד כתבה בנושא

סימנס ובומברדייה לא ישתתפו במכרז הרכבות הקלות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000949417#fromelement=hp_folders_607
עוד כתבה בנושא
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-93658-00.html[/URL]
שלא ברור מי כתב אותה, יוסי דסקל מוטי גטניו או עידן יוסף..וגם היא מלאה בשטויות וספקולציות.
"החמש הן CNR הסינית הממוקמת במעגל השלישי והחלש של היצרנים, וכן CAF הספרדית ושטדלר השוויצרית הנמצאות בליגה הבינונית. " -על סמך אילו פרמטרים או הכשרה מקצועית הכתב מרשה לעצמו ליצור חלוקה לליגות? CNR לצד CSR הן היצרניות הגדולות בעולם לציוד רכבתי, אמנם בתחום הרק"ל והטראמים נתח השוק שלהם(ושל כלל המתמודדים האחרים) קטן יחסית לבומברדיר וסימנס הותיקים אך זה לא מעיד כלום על המוצר שלהם.

"אולם אלסטום הצרפתית נמצאת בהליך מכירה בשל כוונתה של ממשלת צרפת למכור אותה, מה שלא נותן ביטחון ארוך-טווח לעמידה בהסכמים" - דווקא הממשלה הצרפתית מתנגדת למכור אותה, אך רק בבעלותה רק חלק מהמניות. מה גם שהמכירה מתייחסת לתחום האנרגיה של החברה וכוונת החברה(לפי אמירות בעיתונות של ראשיה) היא להתפקס בתחום התחבורה.

"מרביתן של המתמודדות המסתמנות נמצאות בעמדת פתיחה נמוכה ומעולם לא ייצרו רכבות מהסוג המבוקש במכרז - רכבת שתהיה גם תת-קרקעית וגם עילית, שתהיה לה מערכת איתות אוטומטית ועוד מאפיינים ייחודיים שדורשת נ.ת.ע." -הנסיעה של הרכבת מתחת לקרקע לא משנה מאומה, מערכת האיתות תלויה במי שיזכה במכרז הסיסטם. למעט אורך המערכים וההזנה מ1500 וולט, שלעצמן אינן דרישות בעייתיות טכנית אין לציוד יחודיות.

"אולם למעשה דווקא הבחירה במוצר הזול תעלה ביוקר לנוכח הוצאות התחזוקה הגבוהות וריבוי התקלות של היצרניות הבינוניות והחלשות." - ואת זה טוען הכותב על סמך...? האם בשוק העולמי יודעים זאת ובכל זאת החברות "הבינוניות והחלשות" זוכות במכרזים?

"הבחירה ביצרנים טובים מן הקו הראשון שסיפקו לה קרונות עמידים המחזיקים מעמד לאורך זמן, מצילה אותה מלפחות שתיים או שלוש תקלות רציניות בשנה העלולות להסתיים באסון. בחירה בחברה סינית למשל, המספקת מוצר באיכות טובה פחות, רק מפני שהוא זול, גם תצריך יותר תחזוקה וגם אינה מבטיחה את עמידות המוצר מפני תקלות." - שוב, טענה על סמך מה?

"באירופה החלוקה בין הרכיבים היא 50:50." שוב פעם טענה(כללית משהו) ללא שום מקור. וקל לי לפקפק בה כי ראיתי כבר מכרזים ציוד נייד באירופה עם משקלים שונים.

"הנציג של סימנס אמר בדיון כי התנאים המסחריים במכרז אינם הגיוניים ואינם עומדים בקנה אחד עם התעשיה בעולם. כפי הנראה, התכוון לכך שהערבות אותה דורשת נ.ת.ע מהמתמודדים היא בסביבות 6.5 מיליון אירו לעומת מיליון אירו כפי שנהוג בעולם." יחסית למרכז בהיקף כזה(סדר גודל של 2 מיליארד שקל) ערבות של 0.25 אחוז?! מישהו פה הוזה... איפה זה בדיוק נהוג בעולם?
 
עזוב, אתרים ישראלים חלטוריסטים

עוד כתבה בנושא
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-93658-00.html[/URL]
שלא ברור מי כתב אותה, יוסי דסקל מוטי גטניו או עידן יוסף..וגם היא מלאה בשטויות וספקולציות.
"החמש הן CNR הסינית הממוקמת במעגל השלישי והחלש של היצרנים, וכן CAF הספרדית ושטדלר השוויצרית הנמצאות בליגה הבינונית. " -על סמך אילו פרמטרים או הכשרה מקצועית הכתב מרשה לעצמו ליצור חלוקה לליגות? CNR לצד CSR הן היצרניות הגדולות בעולם לציוד רכבתי, אמנם בתחום הרק"ל והטראמים נתח השוק שלהם(ושל כלל המתמודדים האחרים) קטן יחסית לבומברדיר וסימנס הותיקים אך זה לא מעיד כלום על המוצר שלהם.

"אולם אלסטום הצרפתית נמצאת בהליך מכירה בשל כוונתה של ממשלת צרפת למכור אותה, מה שלא נותן ביטחון ארוך-טווח לעמידה בהסכמים" - דווקא הממשלה הצרפתית מתנגדת למכור אותה, אך רק בבעלותה רק חלק מהמניות. מה גם שהמכירה מתייחסת לתחום האנרגיה של החברה וכוונת החברה(לפי אמירות בעיתונות של ראשיה) היא להתפקס בתחום התחבורה.

"מרביתן של המתמודדות המסתמנות נמצאות בעמדת פתיחה נמוכה ומעולם לא ייצרו רכבות מהסוג המבוקש במכרז - רכבת שתהיה גם תת-קרקעית וגם עילית, שתהיה לה מערכת איתות אוטומטית ועוד מאפיינים ייחודיים שדורשת נ.ת.ע." -הנסיעה של הרכבת מתחת לקרקע לא משנה מאומה, מערכת האיתות תלויה במי שיזכה במכרז הסיסטם. למעט אורך המערכים וההזנה מ1500 וולט, שלעצמן אינן דרישות בעייתיות טכנית אין לציוד יחודיות.

"אולם למעשה דווקא הבחירה במוצר הזול תעלה ביוקר לנוכח הוצאות התחזוקה הגבוהות וריבוי התקלות של היצרניות הבינוניות והחלשות." - ואת זה טוען הכותב על סמך...? האם בשוק העולמי יודעים זאת ובכל זאת החברות "הבינוניות והחלשות" זוכות במכרזים?

"הבחירה ביצרנים טובים מן הקו הראשון שסיפקו לה קרונות עמידים המחזיקים מעמד לאורך זמן, מצילה אותה מלפחות שתיים או שלוש תקלות רציניות בשנה העלולות להסתיים באסון. בחירה בחברה סינית למשל, המספקת מוצר באיכות טובה פחות, רק מפני שהוא זול, גם תצריך יותר תחזוקה וגם אינה מבטיחה את עמידות המוצר מפני תקלות." - שוב, טענה על סמך מה?

"באירופה החלוקה בין הרכיבים היא 50:50." שוב פעם טענה(כללית משהו) ללא שום מקור. וקל לי לפקפק בה כי ראיתי כבר מכרזים ציוד נייד באירופה עם משקלים שונים.

"הנציג של סימנס אמר בדיון כי התנאים המסחריים במכרז אינם הגיוניים ואינם עומדים בקנה אחד עם התעשיה בעולם. כפי הנראה, התכוון לכך שהערבות אותה דורשת נ.ת.ע מהמתמודדים היא בסביבות 6.5 מיליון אירו לעומת מיליון אירו כפי שנהוג בעולם." יחסית למרכז בהיקף כזה(סדר גודל של 2 מיליארד שקל) ערבות של 0.25 אחוז?! מישהו פה הוזה... איפה זה בדיוק נהוג בעולם?
עזוב, אתרים ישראלים חלטוריסטים
אל תצפה לרמה מקצועית כלשהי. גלובס עושה פוזה של אתר כלכלי "רציני", אבל אין לכתביו מושג קלוש בתחום התשתיות והם יודעים רק להעתיק קומוניקטים בשיטת קופי-פייסט. news1 הוא צהובון ברמה של רוטר.
 

alantan

New member
תערוכת אוטובוסים בלונדון

הודעות ודיווחים
תערוכת אוטובוסים בלונדון
לפני כמה ימים דיווח CCyclist על תחנת אוטובוס עשויה מלגו ליד חנות הצעצועים המליס, לרגל "שנת האוטובוס" של TfL, רשות התחבורה של לונדון. לרגל אותו האירוע, ובאותו הרחוב, ריג'נט סטריט, התקיימה ביום שבת תצוגה של עשרות אוטובוסים מסוגים שונים. כמו כן היתה תצוגה נוספת במוסך סטוקוול היפהפה (מישהו אמר בטון חשוף?).התמונות ותאורים באנגלית כאן, בבלוג המעולה London Reconnections:http://www.londonreconnections.com/2014/pictures-buses-lots-lots-buses/
 

Ofekalef1

New member
מישהו שהיה סיפר - קו 469 של 3:30 הבוקר

הודעות ודיווחים
מישהו שהיה סיפר - קו 469 של 3:30 הבוקר
(לילה לבן בתל אביב) יצא בערך חצי מלא. רק בשעה חמש הוא הגיע לצומת להבים, מה שאומר שלאורן הוא הגיע כנראה בסביבות חמש ועשרה, שעה וארבעים.
 
נהג אוטובוס חשוד במתן עודף במטבעות מזויפים

הודעות ודיווחים
נהג אוטובוס חשוד במתן עודף במטבעות מזויפים
בחקירתו הוא מסר כי רכש את המטבעות מחברו, גם הוא נהג אוטובוס, בכ־60 אחוזים משווי הכסף אבי כהן פורסם ב: 25.06.2014 00:56 עודכן ב: 25.06.2014 09:493http://www.israelhayom.co.il/article/193623
 

Ofekalef1

New member
הרכבת של 21:01 מב"ש צפונה

הודעות ודיווחים
הרכבת של 21:01 מב"ש צפונה
בב"ש צפון נאמר לנוסעים לרדת ולהמתין לרכבת נוספת ברציף 3.בשעה 21:29 הגיעה רכבת חלופית.בכלל נראה שעל אף הריפודים הרבים והארכת זמני נסיעה פחות פרקטיים עדיין יש אחוז דיוק לא מאוד גבוה. ראיתי ימים רבים עם שעות שבהן אחוז הדיוק היה 85 או משהו כזה, ובכלל באופן כמעט קבוע בלילה אחוז הדיוק הוא 88. מה גורם לרכבת לאחר בלילה?
 

טנק2

New member
לנהגים אין כוח...


הרכבת של 21:01 מב"ש צפונה
בב"ש צפון נאמר לנוסעים לרדת ולהמתין לרכבת נוספת ברציף 3.בשעה 21:29 הגיעה רכבת חלופית.בכלל נראה שעל אף הריפודים הרבים והארכת זמני נסיעה פחות פרקטיים עדיין יש אחוז דיוק לא מאוד גבוה. ראיתי ימים רבים עם שעות שבהן אחוז הדיוק היה 85 או משהו כזה, ובכלל באופן כמעט קבוע בלילה אחוז הדיוק הוא 88. מה גורם לרכבת לאחר בלילה?
לנהגים אין כוח...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה