Nightwish-boy
New member
כן אני מופיע השנה בוינטר...
לבצפר שלנו יש תקציב עלוב ביותר, כנראה שהם לא יודעים לנהל כלכלית, וזה למה הם מנפחים ת´סל תרבות ל800 שקל עם כל מיני תשלומים מהתחת, לא מוכנים לחלק דפים למבחנים (תביאו מהבית!) ועובדים עם מחשבים כל כך עלובים... 10 שקל מהשוק? לא צריך להגזים... זה 5 שקל מקסימום ואולי אפילו שילמו להם, רק שיקחו ת´מחשבים העלובים האלה! כלא הלל!!!!!!!!!!!!! שלך דור
לבצפר שלנו יש תקציב עלוב ביותר, כנראה שהם לא יודעים לנהל כלכלית, וזה למה הם מנפחים ת´סל תרבות ל800 שקל עם כל מיני תשלומים מהתחת, לא מוכנים לחלק דפים למבחנים (תביאו מהבית!) ועובדים עם מחשבים כל כך עלובים... 10 שקל מהשוק? לא צריך להגזים... זה 5 שקל מקסימום ואולי אפילו שילמו להם, רק שיקחו ת´מחשבים העלובים האלה! כלא הלל!!!!!!!!!!!!! שלך דור