**********הודעה חשובה***********

מיכל31

New member
**********הודעה חשובה***********

מיועדת לשחור... נמאס לי לפרגן לך, להחמיא לך, להתחיל איתך (בעלי תסתום את האוזניים), להגיש לך קפה...מהיום אני מתנהגת כמו שרק מרוקאית יודעת להתנהג אי לכך ובהתאם לזאת אני "מ ת פ ט ר ת" .
 

sahr12

New member
חחחחחחחחחחחחחח.........

הוצאת מה שהיה לך על הלב????????יופי!!! חיזרי מייד למקום שלך ותתחילי לעבוד.........חחחחחחחחחח איזה מקום עבודה יתן לך תנאים כמו פה אה?????????? ביטוח מנהלים.. ביטוח קריזות.. כיסא מסתובב עם גב גבוה הפסקות מתי שבא.. בוס מתחשב.... לכי תראי באיזה תנאים נשית עובדת...........חחחחחחח
 
נפתחה משרה חדשה...

מהות המשרה: מזקירה שלי דרישות המשרה: אין דרישות שעות עבודה: גמיש גוף המזקירה: גמיש נסיון קודם נדרש: עבודה עם שחורים רק מועמדות מתאימות יענו !!! קו"ח לשלוח לתיבת המסרים שלי...
 

sahr12

New member
למיכל מזכירתי הבכירה.........

בדרך כלל אני בוס קשוח אך במקרה שלך אני מוחל על כבודי... מעולם בשיחות משוב שעשיתי לך לא אמרתי לך זאת..וזו טעות שלי.. אסור לבוס כמוני לחשוב שמחמאה היא ברירת מחדל..אי לכך ובהתאם לזאת.. אני מבקש ממך לשקול שוב את צעדך הקריטי למשרד...את עמוד התווך של הלישכה בלעדייך אני לא מוצא ידיים ורגליים...שירות הלקוחות שלך מעולה האדיבות...היחס החם..הסדר והניקיון...הקפה שלך בבקר...אלו דברים שאתה לומד להעריך רק אחרי שהם אינם...החשיבה האנליטית שלך..זה שאת מבינה מה אני רוצה דרך מבט......אלו דברים שלא יסולו בפז....תמיד מאמו אמרה לי.. מילה טובה לא עולה כסף אבל = המון... הכיסא ואני ממתינים שתשובי.....שום תחת אחר לא ישב על הכיסא מפלט הזה.. את באה??????????הנה שמתי לך עציץ חדש...מחשב דק..עכבר אופטי..(אה הוא בנופש)חחחחחחח....... עכשיו חייב לאכול צהריים... מחכה לשובך הבוס.
 

מיכל31

New member
פשששששששששששששששש

איזה מילים אפילו מרוקקית שכמותי הצלחת להמיס. טוב אני והתחת באים. רק שכחת תוספת של 1000 ש"ח (לא נתון לויכוח).
 

מיכל31

New member
פשששששששששששששששש

איזה מילים אפילו מרוקקית שכמותי הצלחת להמיס. טוב אני והתחת באים. רק שכחת תוספת של 1000 ש"ח (לא נתון לויכוח).
 
למעלה