הודעה חשובה
- סגירת הפורום

M i k e s F a n

New member
הודעה חשובה../images/Emo70.gif- סגירת הפורום../images/Emo32.gif

שלום לכולם, עקב חוסר פעילות בפורום זוהר ארגוב
, אנו נאלצים לסיים בזאת את קיומו והמשכיותו. לצערי הפורום יסגר ביממה הקרובה. מתנצלת בפני כל הגולשים, סיגל.
 
סיגל כנסי שניה.

לדעתי קיום הפורום תלוי גם ברמת השתתפותו של המנהל שלו. רמת ההשתתפות שלך בפורום הזה שאפה לאפס. ומתוך כך אנשים חדלו לפרסם ולהשפיע. חבל שכל זה קורה יום לפני האזכרה שלו. באמת חבל.
 

F a d i

New member
וואלה יום לפני

באמת חבל וזו דווקא התק' שכולם מזכירים אותו ומדבירם עליו אולי תשנו?
 

M i k e s F a n

New member
להשתתף במה בדיוק../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

בכלום? פורום זה שכשכל גולש יוזם משהו למען הפורום, למען המשכיותו. ואני מדברת על פעילויות ושרשורים למינהם, שאתה אם זיכרוני אינו מטעני לא לקחת חלק בהם.
 
זה לא המנהלת אשמה../images/Emo46.gif

ממש לא. זה החברים כאן שמאוד יבשים. תסתכלו טוב בשרשורים שאני אישית יזמתי הודעות על מנת שהפורום ימשיך להיות חי , עשיתי את זה בשיטה של שאלות וחידונים , אז בהתחלה זה עבד יפה , אבל אחרי זה זה דעך ודעך עד שהרגשתי שאני מדבר לעצמי , וחבל.
אז מי שאשם זה רק חברי הפורום כאן שנעלמו להם ולא השתתפו למרות כמה פעמים שניסיתי להעיר אותם. ותסתכלו בשרשורים שרשמתי ,כמה פעמים אני קורא לחברים להתעורר , הכל רשום שחור על גבי לבן , כך שאני לא ממציא. אני אישית מאוד מקווה שהפורום לא ייסגר , ואולי יהיו ימים קצת יותר טובים ומעניינים כאן בפורום. וסיגל , דבר חשוב בבקשה , תדחו בנתיים את הסגירה בעוד כמה ימים טובים לפחות , כי זה באמת לא לעיניין לסגור את הפורום דווקא ביום שבו הוא מת. זה יהיה ממש בושה שדווקא ביום מותו הפורום ייסגר.
 
אנו מודים ל-M i k e s F a n

על הקמת הפורום וניהולו ומאחלים לה בהצלחה בהמשך
המשך גלישה נעימה בתפוז
אנשים
 
למעלה