הודעה חשובה לכולם-סדר חדש

boo 555

New member
../images/Emo70.gifתגובה

לא יכול לוותר על האפשרות להיות אחד מהמון האנשים שכותבים בפורום !
 

Purple Hazeee

New member
../images/Emo127.gif בועז יא מאן... אני איתך... אבל

אני מקווה שאני מספיק ותיק בשביל שאוכל לרשום בפורום... (:)
 

drums123

New member
שלום אני די חדש

בעצם חדש לגמרי אני מכור לקריאה פה אני לומד הרבה ואשמח אם תאשר לי לכתוב פה תודה בועז. תופים 123
 

עודד 175

New member
תגובה

אמנם אני לא כותב פה הרבה אבל בכל זאת מתעניין. האמת - המריבות פה דווקא מוסיפות קצת "אקשן" ועושות את הפורום קצת יותר מעניין. כמובן שאף אחד לא צריך להיפגע מהן כי רוב האנשים פה מכירים רק דרך המסך. בהצלחה בנסיון לעשות סדר.
 
בועז, אשמח מאוד ../images/Emo51.gif../images/Emo26.gif|פטיש

אם תוסיף אותי לרשימה אני מעריץ גדול של החורף על כל תהפוחותיו אני בדרך כלל צופה מהצד אין יום שאני לא מבקר בפורום ונהנה לקרוא ולעקוב אחרי הדיווחים השונים , אשמח להצתרף בכדי שאוכל להמשיך לדווח און ליין מדי פעם כמו שדיוחתי עד עכשיו
 

davido 24

New member
תגובה

אני לא כותב פה הרבה אבל נמצה ו קורה הכל כל הזמן אין בעיה בועז אתה צודק בהחלט בזמן האחרון הפורום קצת יצאה מ שליטה ו הגיע זמן ל סדר.
 

חזאייטק

New member
../images/Emo41.gifתגובה - 2 דברים:

א - בועז, אנא רשום אותי. ב- הצעד הנ"ל צריך להיות מלווה בשינוי גישה גם מצד הכחולים/כתומים בפורום. כלומר, כאשר מישהו מחברי הפורום שואל שאלה, יש להשתדל לענות לו מהר יותר ומדויק יותר - הרבה פעמים אנשים שואלים שאלות ולא ממש מקבלים תשובות רלוונטיות. דבר נוסף - הכחולים/כתומים הרבה פעמים מתנשאים על מי ששואל שאלה, כאילו הוא אידיוט מושלם ולא מכבדים אותו בתשובה רצינית. זה שמישהו הוא כחול או כתום לא נותן לו זכות להתנשא. ואגב לתת תשובה מברקית (ללא תוכן) זה גם סוג של התנשאות. בועז/תמיר/ערן/משה - לתשומת לבכם. אבנר.
 
למעלה