יצאתי לבלות אמש!!!!!!!!!!! תשמעו, הייתי צריכה את זה כל כך. אתם יודעים כמה זמן לא יצאתי לבלות? כמה זמן לא יצאתי בכלל.... וואיי לי איך אני מרגישה טוב. בהתחלה, רעדתי מפחד, לא יכולתי לסבול את חברת האנשים ברחוב. אבל הכרתי את כל האנשים המקסימים עלי אדמות, ולאט לאט התחלתי להשתחרר. תגל שלכם הפסיקה לרעוד. שעה אחרי שהגענו למועדון הרגשתי רע והקאתי. אבל אז הייתי משוחררת, עליתי על הבמה ושרתי שלושה שירים! כן כן, שרתי, רקדתי, צחקתי, היה פיצוץ!!!!!!!! כבר שנה שלא יצאתי לבילוי. תגל שלכם גילתה את חיי החברה מחדש. התאהבתי עד עמקי נשמתי בחבורה המדהימה הזו, והיה לי טוב, ועשיתי חיים. עליכם להתגאות בי חברים, עשיתי את זה! יצאתי מהבדידות שלי, וטוב לי, עייפה אבל טוב לי. חוץ מסחרחורת אחת שחשתי, היה לי ממש טוב. חברים שלי, האם זוהי תחילתה של דרך חדשה? אני רואה אור בקצה מנהרת האופל אליה נשאבתי. תודה למורני על שהביאה לי שוב את האושר לחיים. אוףףףףףףף - כמה צחקתי. תשמעו, אני מתחילה לראות את החיים בפרספקטיבה אחרת לגמרי אני רוצה להחלים. אני רוצה לחזור לחיות, חיים יפים, לצחוק, לאהוב את העולם לכתוב שירים מלאי תקווה אנ אמשיך בטיפול ויירפאו אותי ואני זקוקה לחום שלכם שתאהבו אותי אוהבת אתכם, שלכם תמיד - תגל המחודשת.