הוא חמוד..

רגע אולי היא בת 30

והוא בן 60? והיא מתלבטת וחוששת. הוא בעל נסיון ממרומי גילו כן. שמעתי כבר על התקשרויות כאלו לרוב הגברים הללו כבר רציניים מאוד כשנקרת לדרכן אחת צעירונת. הם לחוצים על קשר רציני עד שהיא תתעורר הוא כבר ידע ללחוצ על הנקודות המרגשות שלה.
 

מיקי 43

New member
תראי גברת בלבלת

"הוא רוצה אבל אני רוצה אותו" ועם ילחץ עלייך אז תלחצי כמו מרבית בנטות ישראל החסודות ואם תהיי קשורה איליו אז למה שירצה יותר צמוד מה קשורה איליו לא מספיק לו הוא רוצה שנהדק אןתך עם שדכן? את חוששת ? ממה מזה שהוא טוב מידיי או טוב כמו שלא חוית עד הוא פער גילאים זה טי טי ג'י זה כבר מזמן לא סימפטום לכלום בקיצור בלבלת איספי את עצמך אם טוב לך והבטן אומרת לך שזה טוב לכי על זה אם יש לך ספקות בדקי אותן אבל בלי משחקים כי אם לא את מישהיא אחרת תהנה ממופלאות הידע שלו על נקודות האישה והשרמנטיות והגובה ומה אז? תבואי פה תכתבי הוא היה חמוד הוא ידע הוא היה סקסי בטירוף הוא היה שרמנטי רציתי אותו וחששתי ועכשיו הוא עם ושתי? בהצלחה
 
לא להתעצבן מיקי

זה נראה לי בדיחה וצחוק ממש לא אמיתי או שהיא שייכת לפורום אחר ובטעות נכנסה...
 

מיקי 43

New member
אני עצבנתי? פחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחלה בדיחה סיפרת עכשיו מותק מתי אני תעצבן הכל רועד
 

אופירה 1

New member
לפי התאור שלך...

אל תוותרי על משהו טוב, את בטח יודעת כמה קשה למצוא . אבל תחשבי טוב, ז"א אם את עדיין לא רוצה התחייבות אז אולי אין בו את כל מה שאת רוצה בגבר שלך. ואל תשכחי שאין מושלם.
 

יערית

New member
הוא חמוד

תגידו לו שגם בית המקדש לא נבנה ביום אחד,ז"א הכוונות שלו לגיטימיות,הכוונות שלך אף הן,בינתיים אם זה מתאים תבלו /תהנו/תשתוקקו ואזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז חתונה -מה לא?:)
 

שלי 9

New member
לכי על זה בייבי תהני כל עוד

את יכולה..ומה שיהיה יהיה:)
 

maof

New member
לכי על זה תחיי את הרגע...

יהיה מה שיהיה אני עוד אשנה אני אגשים את חלומי נושאי בשורה רעה מכות או עוד גזירה לא ישנו את מהותי. (שלומי שבת) מעוף
 
למעלה