הוא אמר שאולי ישכח אותי מחר

שרון-ב-

New member
הוא אמר שאולי ישכח אותי מחר

מה אתם מציעים לעשות לו.... לזיין אותו עד שיאבד את חושיו או לעשות לו צלקת במקום הכי רגיש ואז בטוח יזכור אותי לכל החיים.. שאלה קשה...
 
מממממממ

לחייך בנימוס, לשכוח מיד, בלי היסוס. לא לחכות למחר, להזדיין אם אפשר ולבחור במקרה את החבר שאיתו גר. את זה לא ישכח עד סוף חייו.
 

יערית

New member
הוא אמר.....

הוא אמר לי ..את יפה(ולא הפסיק להסתכל על האחרות) הוא אמר לי ..נחמד לדבר איתך(ולא הפסיק לפהק) הוא אמר לי..קולך ענוג ורך(ולא הפסיק להגביר את המוסיקה) הוא אמר לי ...את מיוחדת(ולא הפסיק לבהות באחרות) הוא אמר לי..מחר אני לא ישכח אותך... (הוא בכלל לא זכר את שמי) אז מה אני מצפה ממנו?למה לי לעשות לו צלקת? אני תמיד יקח דברים בפורפורציות,יבין שאולי המחר זה רק היום בלבד! ואם יבוא מחר,והוא יזכור את שמי,יזכור את נחמדותי,את זו שהיתה מיוחדת בשבילו לערב אחד בלבד,אני אתן לו את ליבי. הזיון לא יגרום לו לרצות אחריי,אך הצלקת בלב כדאית בהחלט! יערית(מוגש כחומר למחשבה)
 

שרון-ב-

New member
ידעתי שאפשר לסמוך עליכן :)

גדולות ! ענקיות ! סופגי הרגת אותי שובבה לא קטנה את הה ? יעריתו`ש , מכירה אותי לא ? הצלקת היחידה שאני משאירה לא רואים אותה ;-) רשמתי הכל בנות ולא על הקרח רשמתי במחברת - ``לקרוא במקרה חירום בלבד`` טוב לדעת שיש לי אל מי לפנות...ודרך אגב סופגי.. איך ידעת שיש שותף ?? :)
 
אני יודעת הכל אני

זה בגלל הזיקנה. הזקנות המכשפות , הכל הן יודעות. :)))))))
 

softy

New member
צר לי לקלקל לכן את מסיבת הפיג`מות

אבל שימעי לי שרון שימעי לי טוב מה עושה צלקות שלא נשכחות במהרה. תני לו, זייני אותו עד צאת נישמתו, ותני לו ללכת. אחרי שבוע תתקשרי ותגידי שאת חושבת שאת בהריון אבל את לא כל כך יודעת ממי בגלל שהיו רק שניים באותה תקופה, ותגידי לו שתהיי בקשר. אני לא יודע למה אני מספר לך את זה אבל נשבע לך שזה עושה צלקת שלא עוברת לעולם. סופטי.
 

שרון-ב-

New member
זהו - עשית לי את היום :-B

אתמול עשית לי את האתמול ושלשום את השלשום (נו טוב, די שטויות על הבוקר, עוד לא התעוררתי לגמריי) אני לא מפסיקה לצחוק - חנקת אותי !!!!!!! אתה רציני ???? כן, הפעם כן הה ??? :) :) :) (אתה תשלם על כל תפוז ותפוז !!!) או קיי מר סופטי הנכבד הפנמתי שיהיה יום מעניין - מלהיב וחסר שיגרה יצאתי לדרכי שרון
 
למעלה