הוצאה מקבוצת המתקדמים...
מה שאני לפעמים עושה עם ילדים או נוער בעייתי זה פשוט מאוד לתת להם להתאמן שניים או שלושה אימונים עם קבוצת המבוגרים. לרוב הם חוזרים אל הקבוצה שלהם מלאי השראה והשפעה חיובית. כל מקרה צריך להיבדק לגופו. מורים שמסתפקים בזמן האימון בלבד יתקשו להגיע להשגים או שינויים מרחיקי לכת בזמן קצר עם תלמידים בעייתיים. שיחות אישיות ואימון אישי לפני או אחרי השיעור לרוב פותרים את הבעיות. רצוי לתת לכל תלמיד הזדמנות כזו. אני לפעמים לאורך תקופה נותן לכל תלמיד לפי תור להתאמן איתי בסוף השיעור במשך 10 דקות. כל שיעור אני לךוקח תלמיד אחד. מעניין לראות את ההשפעה האדירה שיש לכלל הקבוצה על אימונים כאלו. שאר התלמידים כמעט תמיד צופים בעניין רב וזה למרות שהשיעור כבר נגמר והם אמורים לרוץ ולהשתולל להם כאוות נפשם. כל שיעור פרטי כזה מסתכם בשיחה קצרצרה בארבע עיניים. מעניין לשמוע ממורים אחרים על הדרך שלהם.
מה שאני לפעמים עושה עם ילדים או נוער בעייתי זה פשוט מאוד לתת להם להתאמן שניים או שלושה אימונים עם קבוצת המבוגרים. לרוב הם חוזרים אל הקבוצה שלהם מלאי השראה והשפעה חיובית. כל מקרה צריך להיבדק לגופו. מורים שמסתפקים בזמן האימון בלבד יתקשו להגיע להשגים או שינויים מרחיקי לכת בזמן קצר עם תלמידים בעייתיים. שיחות אישיות ואימון אישי לפני או אחרי השיעור לרוב פותרים את הבעיות. רצוי לתת לכל תלמיד הזדמנות כזו. אני לפעמים לאורך תקופה נותן לכל תלמיד לפי תור להתאמן איתי בסוף השיעור במשך 10 דקות. כל שיעור אני לךוקח תלמיד אחד. מעניין לראות את ההשפעה האדירה שיש לכלל הקבוצה על אימונים כאלו. שאר התלמידים כמעט תמיד צופים בעניין רב וזה למרות שהשיעור כבר נגמר והם אמורים לרוץ ולהשתולל להם כאוות נפשם. כל שיעור פרטי כזה מסתכם בשיחה קצרצרה בארבע עיניים. מעניין לשמוע ממורים אחרים על הדרך שלהם.