ההתנתקות הרת אסון

noamgk

New member
"הלינץ' המזעזע"?

לא שמענו אתכם מתחלחלים כל כך כשעשו את זה לחייל בצבא הכיבוש, מר איידהו. הערבי הזה נכנס לשטח יהודי, ואני אישית לא הייתי מתפלא אם היו יורים בו - כמו שהיו יורים בכל מחבל. אני מוכן לפגוש אותך ולשכור עובד זר שיזרוק לך אבנים על הראש - בדיוק כמו שראית בתשקורת - ואז נראה באיזה מצב תצא מזה (בטח לא קל). אז די לקשקש. די.
 

adishu

New member
ממש דרך נאותה להתחמק מתשובות

עיניניות. אבל.... להבא אקפיד על משפטים המנוסחים ביקצרה.
 

noamgk

New member
לא משפטים קצרים.

אבל פסקאות, ירידות שורה מתי שצריך... תודה.
 

adishu

New member
ותגובה נוספת לאחר התעדכנות במצב

הרבה אנשים בגוש קטיף ובמקומות אחרים במצוקה כי לא יספיקו עד מועד הפינוי לפנות את כל הציוד חקלאי. למה שאתם לא תפנו את כל מירציכם במקום לחסום כבישים לעזור לאנשים מסכנים אלה בתהליך הפינוי? פה נראה את ערכי ההתנדבות שאתם מנופפים בהם. אגב, אם זה יקרה, אני משוכנע שהרבה מהנוער של השמאל יצטרף. והנה קיבלנו קירוב לבבות ואיחוד העם. כל מה שצריך זה רק חשיבה חיובית לטווח ארוך.
 

noamgk

New member
אני לא חושב שעוד שני שמאלנים

יוכלו לתרום הרבה
 

adishu

New member
הזילזול המופגן מראה על בורות או

שזה נכתב רק לצורך הוויכוח. תנסו את מה שהיצעתי ותראה מה יקרה. אבל כמובן זה מחייב התפכחות והכרה בשלטון מדינת ישראל, מה שאני מאוד מסופק אם אתם יכולים לקבל.
 

noamgk

New member
תראה,

ממה שאני רואה עד היום, הכוחות היחידים שמפעילים את השמאל הם שנאה וקנאה. זה אולי יסביר אם יגיעו, בוא נגיד - עשרים שמאלנים לעזור לנו. מקסימום. ואני לא מזלזל, אני פשוט רוצה להמחיש לך למה לפעמים אתה צריך לוותר על הרעיונות המגוכחים שלך...
 

adishu

New member
אתה חיי בכזאת טעות.....

מה שמניע אותי לשבת כרגע מול המחשב ולהשיב לך זה רק הדאגה לשלום הארץ ויושביה. זה שאתה כותב קנאה ושנאה לא הופך את זה לנכון.
 

noamgk

New member
אמרתי שזה מה שאני רואה.

אם אתה רוצה להאיר את עיניי - אשמח.
 
האמת ?? צריך לתלוש לך ת'עיניים !

גזען מתחמק שכמותך ...טרנפסר לך תעשה לחברים שלך , מדבר ומדבר כאילו שאתה אלוהים כאן ואתה כולך מופנם דביל שלא יודע אלא רק לקלל ת'ערבים אבן בפרצופו של הנער מטווח אפס זה כמה אגרופים??? .. בית של משפחה ערבית הפך לרכוש יהודי ??? לרשום "מוחמד חזיר" זה שפיות ??כל מי שהיו שם חלאות , אתם קוראים לחיילים לסרב פקודה ואם ערבי עבר גבול אתם צועקים על החייל למה לא עשית את מה שמוטל עליך ?? ככה זה היום ?? החיים לפי המתנחלים ואנשי הימין?? כמה אתם בכלל ??? ימיעוט מפגר יסרטן בתוך המדינה ?? ההתנתקות כן תצא לפועל וטוב שזה אריק ולא אחד אחר כי רק הוא יודע איך לדרוך לך על הראש ולפנות אותך לאן שהוא רוצה .. מטומטם אחד!
 

very dark girl

New member
adishu אחי, אולי אתה מוכן להסביר לי

משהו שאני לא מבינה כבר הרבה זמן... דבר ראשון אני רוצה שתדע שההודעה נכנתבת באמת מתוך אי הבנה ואם אתה רואה כאן ציניות או קטילות זה באמת לא הכוונה.. זה פשוט כתיבתי העילגת
. אז ככה- כבר הרבה זמן שאני לא מבינה אותכם השמאל, אתם טוענים שאתם רוצים שלום ואוי הערבים המסכנים ואוי כמה שאנחנו רעים אליהם בעוד השלום עם בני עמכם לא יכול להזיז לכם פחות... לאן נעלמת הסבלנות והאמונה שהמחבלים פועלים מתוך יאוש וכאב כשהעניין מגיע לאחיכם היהודים? ובכלל, איזה יתרון אתם רואים הנתקות מלבד ה"נצחון" שלכם על הימין... ? אני באמת רוצה להבין. יום טוב!
 

adishu

New member
ובכן, אני רק יכול לדבר רק בשם עצמי

ואסביר בקצרה: 1. כולם רוצים שלום 2. צריכים להיות מציאותיים ולהבין שהערבים לא יעלמו מפה 3. אן שום אפשרות אמיתית לבצע סילוק של הערבים (טרנספר) 4. גם אן אפשרות הפוך את הפלסטינאים לאזרחי מדינת ישראל 5. הערבים שנלחמים בנו כיום הם פליטים וצאצאי הפליטים של אנשים שגרו עד שנת 48 בעשרות ישובים ברחבי הארץ, בכל מקום שאת רק יכולה להעלות על הדעת. 6. חלקם מוכן להתפשר ולהתחיל לחיות חיים נורמליים בגבולות השטח שנכבש על ידינו בשנת 67. 7. את השטחים שכבשנו במלחמת ששת הימים כבשנו במלחמה נגד מדינות. המלחמה הזו הסתיימה. 8. לא כבשנו אותם כי אלו שטחים שלנו שניתנו לנו ע"י השם. אם זה היה כך הינו צריכים לצאת למלחמה נגד ירדן ולכבוש את עבר הירדן המזרחי. עד עכשיו שטחתי את העובדות ועכשיו הפרשנות. 1. כל עוד המצב נשאר מבחינה מדינית ללא שינוי כמות נסיונות הפיגועים הולכת ועולה. וגם חומרתם. 2. אנחנו, מדינת ישראל החזקה, צריכים לוותר כי פשוט אין דרך אחרת. תמיד אפשר לומר טרנספר אך מי שאומר זאת יודע שהוא מנציח את העימות הקיים. 3. כתבתי זאת בעבר ושוב: אם אין לאנשים תקווה לחיים טובים אנחנו מקבלים מתאבדים בתוכינו. אי אפשר להרתיע אדם שמוכן לאבד את חייו. 4. צריך לתת להם אפשרות להקים מדינה כדי שיהיה להם "מה להפסיד". שיטת המקל והגזר. יהיו פיגועים: נכבוש ונהרוס, יהיה שקט הירווחנו את הקורבנות הבאים שעשויים ליפול מתוכנו אם נשאר במצב הקיים. ובכן, כל הפינוי כולו לא בא בגלל שהערבים מסכנים. הפנוי נועד ליצור מציאות אחרת שתפעל לטובתינו - פחות קורבנות. זה האינטרס הראשון במעלה שגובר על כל נימוק של אחזקת שטחים עם ריכוז ערבי גדול. בהערת אגב, בכל מקום לאורך ההיסטוריה העולמית הכיבוש משחית את המידות. בצדק או שלא בצדק זה תהליך שלא ניתן להתחמק מימנו. הוא נובע מרגשות נקם שמצטברים בתגובה למעשי האיבה. וזו גם סיבה מספיק טובה לבצע התנתקות מכל אזור שיש ריכוז גבוה של ערבים. והנה "התורה" כולה על רגל אחת ללא כל "ניצחון על הימין" 8.
 

very dark girl

New member
אבל רגע,

אני מבינה שכנראה שבתור אדם לא מאמין קשה לך להתייחס למושג "ארץ ישראל השלמה" וכ'ו. אבל בהבט גשמי לגמרי יש כאן עניינים מסובבים- חבל עזה הוא הרי "קלף" שאמור לשמש אותנו ברגע שנשב עם הפלסטינים למשא ומתן, האם לא מטופש לתת להם את אחד הקלפים היחידים שיש לנו עוד לפני שמתקיים משא ומתן? באופן עקרוני, גם אם היה מתקיים משא ומתן כזה הייתי מתנגדת לפינוי כי אני לא מאמינה בנטישת אדמות מארץ ישראל אבל במקרה כזה הייתי יכולה לפחות להבין ולקבל הדרך של השמאל. שבת שלום.
 

adishu

New member
אני אדם מאוד מאמין

ואני לא רוצה להיתמקח, זה לא נתון למשא ומתן. מה שאפשר לתת - נותנים. ועם זה הם יצטרכו להסתדר. אנינו צריכים לדאוג לאינטרסים שלנו. שבוע טוב
 
למעלה