הגמר: צורן 3- נתניה 2

R A N c h

New member
הגמר: צורן 3- נתניה 2

צורן מנצחת את נתניה וזוכה באליפות הארץ לנוער (עד גיל 17) המשחק היה שקול, שתי הקבוצות הן בלי ספק הטובות בארץ אבל צורן הצליחה להגיע לריבאונדים ולהכניס גולים (שני גולים בריבאונד של דולב ואחד מחצי מגרש של סטס) שליש ראשון: נתניה עולה ל-1-0 (אני לא זוכר מי הבקיע) לא ראיתי את הכדור, זינקתי לכיוון הנכון אבל הוא פגע לי במקל ונכנס לשער. צורן משווים ל1-1, שער של דולב בריבאונד. שליש שני: נתניה עולה ל-2-1, הכדור פוגע לי בכתף ונכנס פנימה. שליש שלישי: צורן מצליחה להשוות את התוצאה עם פתיחת השליש, משער מחצי מגרש של סטס. דקה וחצי לסיום השליש האחרון דולב מצליח להבקיע שער מריבאונד וצורן מנצחת 3-2 בסיום. המשחק היה די שקול, לא היו הרבה חבטות לשער (היו לי 16 הצלות לעומת 30 בחצי גמר). השיפוט היה די טוב, הייתה רק הרחקה אחת והיא הייתה מוצדקת לדעתי. היה קטע שסטס הקטן (צורן) הרים את המקל הרבה יותר מדי גבוה כדי לעצור כדור, והשופט לדעתי היה צריך לפחות לעצור את המשחק ולהזהיר אותו, אם לא להרחיק ל-2 דקות. אבל גם עבור צורן לא הכל מושלם- מתוך 5 גמרים שהגענו אליהם השנה, בכל קבוצות הגיל שיש, הפסדנו 4 וניצחנו רק את הגמר הזה, שהוא לדעתי הכי חשוב (אולי בגלל שאני משחק בו..)
ולנתניה- שיחקתם טוב, יש לכם קבוצה מצויינת ובהצלחה בשנה הבאה!
 

טורין

New member
כבוד לצורן

הגול הראשון של נתניה היה של בן, הקפטן והשני של מיכה. השער הראשון של דולב לא היה בריבאונד, זה היה ממצב של 2 על שוער במתפרצת. אהמ...אותי הרחיקו. אני לא יודע עם זה היה מוצדק או לא, בסך הכל זו הייתה חסימה נקייה וגם לא חשבתי שזה היה כ"כ חזק, אח"כ אמרו לי שזה נראה יותר ממה שזה היה. בהחלט משחק צמוד,הייתי בטוח שתהיה הארכה.. כל הכבוד להגנה של צורן ולשוער שעצרו את ההתקפה שלנו-אף חלוץ שלנו לא הבקיע!
 

R A N c h

New member
דרך אגב

זה רק אני או שהפרסים למגן, חלוץ ושוער מצטיין חולקו ככה שיהיה אחד לכל קבוצה? את החלוץ של נתניה שקיבל את הפרס אני לא מכיר, אין לי מושג אם מגיע לו או לא אבל השוער של ראשון? לדעתי הפרס היה צריך ללכת או למישה או אליי אחרי הכל, השוער הזה קיבל 11 שערים בפלייאוף...אני 6 ומישה 4
 

טורין

New member
ככה:

לא, לדעתי זה לא היה מכוון, כי שנה שעברה גם השוער שלנו(מישה) וגם החלוץ(אלכס-אח שלו) קיבלו את הפרס. אלכס קיבל גם השנה אבל מישה לא ,למרות שהוא השוער הכי טוב הוא שיחק מעט משחקים כי רוב העונה הוא לא היה בקבוצה. לאלכס בהחלט מגיע, הוא לדעתי החלוץ הכי טוב והוא הבקיע המון העונה..האמת שהגמר היה המשחק היחיד שבו הוא לא הבקיע. בקשר לשוער, מסתקלים על כל העונה ולא רק על הפלייאוף, כי לפי הפלייאוף השוער הכי טוב הוא מישה והחלוץ הוא בטח דולב שהבקיע 2 בגמר. כנראה שלכל אורך העונה השוער של ראשון היה הכי טוב. אני די בטוח שהפרש של המגן הגיע לגרמן.
 

חגאבקו

New member
רנציק סתכל!

האלן חברה אני ליאור (17) ואני שחקן גם בצורן (שולטים!) אני נראה לי השחקן הכי גרוע שמה (אבל כולם משחקים איזה 6 שנים אז לא נורא- אני אוהב אלימות) רנציק אתה די טועה זה בכלל לא הלך ככה אנחנו עשינו את השער הראשון! סטס הגדול עשה את השער השני אחרי שיחת עידוד יפה ככה משהו בסיגנון של: כאילו אין מחר!" ובכלל דולב היה כלי המשחק הוא היה חולה עם חום וזין את אמם!(אגב הוא אחר כך חזר לקורס מדצים שלו עם הגביע , בני המושבים מי ששואל) - ראיתם איזה כלי הילה (הקטן הזה) איזה סלטה הוא עשה ואיזה הצלות! אנו ניצחנו כי היה לנו מעודדים שווים(ראיתם את הבחור עם החצוצרה והשלט הענק?) ובכלל שמתם לב שלא הפסדנו אף משחק השנה?! טוב די להתלהב( בתחלס אני לא השחקן הראשי שם...) צורן שולטים ואולי שנה הבאה גם אתם תגיעו לשחק עם מעודדות הרקע! להת אחים
 

R A N c h

New member
ליאור

קודם כל כותבים איליה ולא הילה ואני די בטוח שנתניה הבקיעו ראשונים... טורין, אם אני טועה תתקן אותי
 

Paul Kariya3

New member
רציתי לבוא חברה אבל

אלי (אבא שלי רן אברמוביץ מהקטנים ) נסע ולא לקח אותי (הוא שכן שלי) אלב כל הכבוד על הניצחון וליאור סוף סוף רואים אותך כאן ולמה אתה אומר שאתה גרוע הרי בקושי ניצחתי אותך ב1 על 1 הזה לפני כמה איממונים :)
 
למעלה