הגירה לגרמניה
אני מעוניינת להגר לגרמניה. אחרי גירושין נשארתי לבד בארץ והחלטתי לעבור לגור עם משפחתי. בגרמניה מתגוררת אמא שלי ואחי עם משפחתו, הם קיבלו לפני כחמש שנים אזרחות גרמנית לאחר הגירה חוקית מאוקראינה. אני אזרחית ישראל, בעלת תואר ראשון ובנות לומדות בכיתות ג' -ז'. לגרוש שלי אין בעיה לאשר לבנות לצאת מהארץ. הייתי רוצה לעשות את המעבר צורה מסודרת וחוקית. יש עליי אחראיות לעתיד של הבנות ומאוד לא הייתי רוצה שיחזירו אותנו בעוד חצי שנה לארץ. איזה דרכים קיימות? אודה לכול רעיון, טיפ, הצעה או המלצה.
אני מעוניינת להגר לגרמניה. אחרי גירושין נשארתי לבד בארץ והחלטתי לעבור לגור עם משפחתי. בגרמניה מתגוררת אמא שלי ואחי עם משפחתו, הם קיבלו לפני כחמש שנים אזרחות גרמנית לאחר הגירה חוקית מאוקראינה. אני אזרחית ישראל, בעלת תואר ראשון ובנות לומדות בכיתות ג' -ז'. לגרוש שלי אין בעיה לאשר לבנות לצאת מהארץ. הייתי רוצה לעשות את המעבר צורה מסודרת וחוקית. יש עליי אחראיות לעתיד של הבנות ומאוד לא הייתי רוצה שיחזירו אותנו בעוד חצי שנה לארץ. איזה דרכים קיימות? אודה לכול רעיון, טיפ, הצעה או המלצה.