שלום, מישהו יודע אולי האם יש מסלול הגירה חוקי לאירופה, במקרה שלנו איטליה? מעוניינים להגר לשם במהלך השנתיים הקרובות בצורה חוקית. לשנינו השכלה אקדמאית, במידה וזה רלוונטי. תודה
או לבת זוגתך אם אפשר בהיעדר האופציה הזאת אז צריך מעביד מקומי שיוציא לך אישור עבודה כתנאי או חברה ישראלית שתשלח אותך לרילוקיישן שם לימודים זה גם אופציה אבל בדרך כלל יקרה (גם כי לימודים יקרים וגם כי יש הגבלות על עבודה)
גם רילוקיישן לא עומד על הפרק, אם כי תמיד האפשרות נלקחת בחשבון. אין באירופה מסלול דומה לקנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות, שמקבלים "גרין קארד" לפי שיטת הנקודות, השכלה, ניסיון וכו'.