הגירה לאיטליה

3572

New member
הגירה לאיטליה

שלום, מישהו יודע אולי האם יש מסלול הגירה חוקי לאירופה, במקרה שלנו איטליה? מעוניינים להגר לשם במהלך השנתיים הקרובות בצורה חוקית. לשנינו השכלה אקדמאית, במידה וזה רלוונטי. תודה
 

בקר12

New member
הבי טוב להוציא אזרחות אירופית לך

או לבת זוגתך אם אפשר בהיעדר האופציה הזאת אז צריך מעביד מקומי שיוציא לך אישור עבודה כתנאי או חברה ישראלית שתשלח אותך לרילוקיישן שם לימודים זה גם אופציה אבל בדרך כלל יקרה (גם כי לימודים יקרים וגם כי יש הגבלות על עבודה)
 

3572

New member
הלוואי שהייתה אזרחות אירופית...

גם רילוקיישן לא עומד על הפרק, אם כי תמיד האפשרות נלקחת בחשבון. אין באירופה מסלול דומה לקנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות, שמקבלים "גרין קארד" לפי שיטת הנקודות, השכלה, ניסיון וכו'.
 
אבל למה איטליה ?

כאילו אחלה של שפה מגניבה כזו, נשמע סקסי כזה ... אבל כמה פסטה אפשר לאכול ? תחשוב כל היום פסטה, פיצה ולזניה נימאס אחרי כמה זמן ...
 

בקר12

New member
עשו פעם סקר בשנות ה 70 באנגליה ואחוז

ניכר חשב שספגטי גדל על עצים.
 
מה זה לא גדל על העצים ?

שייט ! אז סתם זרעתי פתיתים בגינה ?
 
מה פתאום צרפתיים?

החילזון המצוי בצרפת ניראב ככה (ע"ע תמונה מצורפת) אומרים שיש להם ריח מיוחד ..... כמו שום עם עשבי טיבול
 

בקר12

New member
תודה שחלקת את הגועל הצרפתי הזה עמי

אם כן אז מה מקור השבלול בתמונה הקודמת?
 

noa scotland

New member
כדאי לקרוא את ההסבר שמתלווה לסרטון

בעיקר לגבי ההתעניינות של הקהל בגידול עצמי של ספגטי
 

בקר12

New member
גדול! לא ידעתי על המקור או שמא

ההלצה נפלה מראש על קרקע פוריה מראש.
 

elley

New member
איזו השקעה!

גם לתלות את כל הספגטים על העצים, וגם לא להקרע מצחוק בזמן שמצלמים את הקטיף. אח בריטים...
 
למעלה