הבתחתי - kung fu
הי הי, הבתחתי לחברה חדשה שראתה את הבלוג שלי שאני אשתף כאן למרות העברית העילגת. אני מדרום אפריקה....אפשר לומר עולה חדשה למרות שאני כאן הרבה שנים .... בשלוש שנים האחרונות אני עוברת תהליכים המפחניים בחיים האישיים שלי. אני רוצה לפתוח דף חדש ולהתחיל לשתף....מקווה שיש שם מישהו שקורה
מור
הי הי, הבתחתי לחברה חדשה שראתה את הבלוג שלי שאני אשתף כאן למרות העברית העילגת. אני מדרום אפריקה....אפשר לומר עולה חדשה למרות שאני כאן הרבה שנים .... בשלוש שנים האחרונות אני עוברת תהליכים המפחניים בחיים האישיים שלי. אני רוצה לפתוח דף חדש ולהתחיל לשתף....מקווה שיש שם מישהו שקורה