הבתחתי - kung fu

morgetz

New member
הבתחתי - kung fu

הי הי, הבתחתי לחברה חדשה שראתה את הבלוג שלי שאני אשתף כאן למרות העברית העילגת. אני מדרום אפריקה....אפשר לומר עולה חדשה למרות שאני כאן הרבה שנים .... בשלוש שנים האחרונות אני עוברת תהליכים המפחניים בחיים האישיים שלי. אני רוצה לפתוח דף חדש ולהתחיל לשתף....מקווה שיש שם מישהו שקורה:) מור
 

kung fu

New member
יההההה ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif

איזה כיף שרשמת!!!
 

morgetz

New member
tanx

עכשיו אוכל לבלבל את כולם בשילוב של עברית ואנגלית:)
 

mimeli

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo24.gif

ובקשר לעברית..את בחרבה טובה!! גם אני, עם ותק הלא מבותל של ...אמממ..16 שנה(אם החישוב שלי נכון..), עדין האותיות מתבלבלות לי.. זה אומנם השתפר מעט מאז שהתחלתי להתכתב כאן בפורומים.. בכל מקרא- שוב ברוכה הבאה- תרגישי בבית!! הרבה
ו
ממני סימון
 

morgetz

New member
תודה -

ממש תודה! איך כותבים wawawiwa בעברית? אני שמחה להיות דומה בין דומים:)
 
למעלה