אני לא ממש מסכים איתך
היום בחברות הסעות רבות תנאי ההעסקה הן כמו בחברות כח אדם וחברות אבטחה (שכר מינימום, אי תשלום בזמן, אי תשלום לינות, שעות נוספות, שבתות וכו'). מבחינת יציבות כלכלית גם אם מטרופולין מעסיקה את נהגיה בצורה הוגנת (ואין לי מושג לגבי תנאי ההעסקה במטרופולין) הרי שהיום הם מפעילים את הקווים הנ"ל ומחר הם עלולים להפסיד במכרז ומפעיל אחר יפעיל אותם וגם אם המפעיל האחר יעסיק את אותם נהגים הרי שהם מפסידים את הותק שלהם עם כל ההטבות הנלוות אליו (ע"ע תח"צ באר שבע- מטרודן).
אני לא ממש מסכים איתךאני לא מאמין לשטויות האלו...
לא חסרים אנשים מובטלים (בטח לא בדרום), ולא חסרים אנשים שהשכר או התנאים שלהם מכפירים. לא חסרים בכלל אנשים שמועסקים דרך חברות כ"א בלי תנאים בכלל, ולא חסרים אנשים שכל מה שהצליחו להגיע בחיים שלהם אחרי כמה שנים של אזרחות להיות מלצרים או מורים מחליפים. הדבר האחרון שחסר במדינה הזו, זה כוח אדם. ואני מניח שבחברות אוטובוסים התנאים הרבה יותר טובים, מעבר לכך שזו גם עבודה די בטוחה מבחינת יציבות.
היום בחברות הסעות רבות תנאי ההעסקה הן כמו בחברות כח אדם וחברות אבטחה (שכר מינימום, אי תשלום בזמן, אי תשלום לינות, שעות נוספות, שבתות וכו'). מבחינת יציבות כלכלית גם אם מטרופולין מעסיקה את נהגיה בצורה הוגנת (ואין לי מושג לגבי תנאי ההעסקה במטרופולין) הרי שהיום הם מפעילים את הקווים הנ"ל ומחר הם עלולים להפסיד במכרז ומפעיל אחר יפעיל אותם וגם אם המפעיל האחר יעסיק את אותם נהגים הרי שהם מפסידים את הותק שלהם עם כל ההטבות הנלוות אליו (ע"ע תח"צ באר שבע- מטרודן).