האמת והאח הגדול

onlyme15

New member
האמת והאח הגדול

לאורך כל התוכנית נראה שחוזר שוב ושוב הרעיון של האמת. המתמודד הזה אמיתי והשני לא, זאת האמת וכל השאר שקר. הכל בולשיט. כשאני התחלתי לראות את התוכנית חשבתי שאמיר ומאיה הם פרימדונות נפוחים. ואת כשצפיתי בערוץ גיליתי אנשים לא מפונקים דיי חברותיים ופשוטים. לדעתי התקרית שאמיר התפרץ על מנחם דווקא הוכיחה שהוא אמיתי ואנושי. מנחם- "מנחם הוא אמיתי"...מנחם הוא אמיתי רק למי שחושב כמוהו. לדוגמא אם הוא אומר שמאיה לא סקסית זאת האמת שלו ושל מי שחושב כמוהו ואם מישהו חושב אחרת? אז האמת שלו לא נכונה. "מנחם תמיד אומר מה שהוא חושב"...נו ו...חכמה גדולה להעריך את התוכנה הזאת כשאתה לא צריך להתמודד איתה. נראה את המצדדים בו חיים עם אדם שכמותו שמבחינתו כל דעה סוביקטיבית שלו היא מבחינת עובדה קיימת שלא ניתן לערער עליה. וזאת הבעיה(העיקרית) במנחם הוא לא מבחין או בוחר שלא להבין בין דיעה לעובדה. וברגע שאתה אומר משהו כמו אמיר הוא מסיט כעובדה אנשים מתחילים להאמין. מה זה שווה אם אתה צועק את האמת שלך בראש חוצות אם אתה לא מוכן להקשיב לאמת של אנשים אחרים. פנינה ושימי הם אנשים שזקוקים להיות במרכז תשומת הלב ולא יכולים לסבול מצב אחר. מכאן נבעה השנאה ל"מחנה אמיר" כביכול. אני בטוחה שאם מלכתחילה כולם היו הולכים אחריהם לא הייתה להם שום בעיה. הם גם הצבועים הגדולים של התוכנית לדעתי. דודי - בעייני הוא נמושה. לצבור אהדה בציבור באמצעות רמיסת השם של מי שהייתה אמורה להיות אישתך זה עלוב. לשפוט את התנהגותם של אנשים איתם גר תחת אותו גג מאחורי גבם ואז לשבת איתם כאילו לא נאמרו דברים מעולם, להעריך את מנחם כאשר הוא מתקיף את האחרים ולצאת נגדו משום שהוא חדל לעשות זאת, זאת צביעות. נו אז אמיר ומאיה הודחו סו וואט זה יעשה אותם פחות זמרים? מי ששופט אנשים על בסיס תוכנית ריאליטי הוא פאטתי זאת הדעה שלי ולצערי הפעם היא הייתה במיעוט. לפחות אני מודעת שזו דעתי ושזה משחק. בניגוד לתומכים של מתמודדים אחרים שאיבדו מזמן את הפרופורציות ומטילים רפש לכל עבר מתוך איזו אמונה שבשל תוכנית ריאליטי הם חשפו איזו אמת אבסולוטית. מעניין מה הם יעשו אם בעקבות התמיכה שהם נתנו למתמודד כמו מנחם בן הוא יממש את שאיפתו להקים מפלגה בניסיון להשליט את האמת שלו מחוץ לכתלי המשחק. מעניין אם גם אז הם יסגדו לאמת שלו כמו שהם חכמים לסגוד לה ממרחק.
 
יפה כתבת../images/Emo45.gif

אמיר הוא בן אדם אמיתי וצנוע ובעיקר בן אדם טוב אך רוב צופי הריאליטי אוהבים את הרוע והצביעות ולכן הודחו הטובים,עדיין נשארו אנשים מקסימים בוילה כמו קורין,עדי,שרונה וגיא אך לצערנו גם הרוע שהם דודי ומנחם. הנה גם היום בהשרדות השבט הדיח את גיא המקסים והלבבי והעדפו להשאיר את אריק התחמן הערמומי והמנופולטיבי.אנשים נמשכים יותר לרוע וזה עצוב.
 

aMiRi GiRl

New member
מסכימה עם כל מילה שנכתבה פה

זה כל נכון שאין מה להוסיף חוץ מזה שאני מסכימה לחלוטין
 
למעלה