האם עזה חופשית?

ערב רב

New member
אני שב ואומר, כ-20 מיליארד שקל

מדהים איך שהפרופגנדה הזולה של בכירי משרד הבריאות עובדת על ההמונים.
 
היי! מי אתה?

החוג להגנת המרקסיזם, אתם עכשיו מאוד מאוד קטנים, לא? (אין לי שום זכות לצחוק עליך,הייתי עד לא מזמן חבר במאבק סוציאליסטי). בכל מקרה, מפתיע שאתה מדבר על מאבקים לאומניים כדרך לסמא את הפרוליטריון אבל לא מדבר על המדינה והכנסת כדרך. מדינה קיימת רק במקום שבו הפער והדיכוי החברתי גדולים מכדי שיהיו מגושרים באלימות או בדיכוי ישיר, כך גם לאומות וסלי בריאות טראגיים. ומי בדיוק מנסה לטעון שעזה חופשית? ההפגזות הבלתי פוסקות הן לא בדיוק הסימפטום היחיד של האינטרס הציוני לחניקת עזה, ישנו המצור הימי, המצור האוירי, החניקה הכלכלית ועוד ועוד.
 
מי אמר שלא?

המדינה והפרלמנט הם כלים בורגניים לחלוטין, אך מהפכנים לא שוללים את הפרלמנט כדרך פעולה. הרי הבולשביקים השתתפו בכל פרלמנט שקם ברוסיה שהם יכלו להיכנס אליו (ואם לומר את האמת, גם לכמה שלא : ) ). דרך הפרלמנט אפשר לעשות הרבה: לעיתים רחוקות אפשר להעביר חוקים או רפורמות, אך לרוב הפרלמנט הוא בעיקר כדי לפנות אל העם. כמובן שכל זה צריך להיות כחלק מהשאיפה למהפכה ולא מהשאיפה להישאר בכיסא הח"כ.
 

revengen

New member
הנה לך ערב רב!! הנה...קח ותראה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3238606,00.html לא נפגעים אה?
 

ערב רב

New member
לא אמרתי שאיש לא נפגע

אבל אמרתי שמדובר בטעויות ספוראדיות כאלו או אחרות, או במקרים של הגנה עצמית, והמדיניות המגוחכת של צג"ל נותרה על כנה.
 

טולאי

New member
מה שעוד יותר מבדר בחוג להגנת

המרקסיזם הוא שהם (בדגש, הם) מגדירים את מק"י (שלה אלפי חברים רשומים) כגוף קטן.
 
חה

אלפי חברים רשומים? יש למק"י, בהגזמה פראית, 2000 חברים רשומים. מתוכם פעילים יש עשרות, אולי מאות. לבנק"י יש מספר דומה של חברים פעילים ומספר קטן עוד יותר של חברים רשומים. בקיצור, ילד, אל תנסה ללמד אותי על המפלגה שלך. אני יודע טוב מאוד מה יש בה ובעיקר מה אין בה (דימוקרטיה, מסירות אמיתית לרעיונות או לתיאוריה, חברים פעילים...). אגב, קצת מגוחך הטיעון שלך משתי בחינות: 1. האם העובדה שאנחנו ארגון מאוד קטן מונעת מאיתנו לאמר שמק"י היא אירגון קטן גם כן? נשמע לי תמוה. 2. האם אתה מנסה לאמר שמק"י היא... מה? מפלגת ענק? תנועת המונים שסוחפת את המוני ישראל ופלסטין? כי אם כן אז אתה לא ממש מחובר למציאות. מק"י היא תנועה זעירה וגוססת, זניחה ומוזנחת. רוב האנשים לא יודעים על קיומה והאמת היא שגם לא ידעו זה לא היה משנה כלום. יום טוב.
 

טולאי

New member
אני אגיד לך

תודה החבר אלון (כן, קראתי אותך בפורום של בנק"י משמיץ את הח' מאיר וילנר המנוח ואת הח' דוד חנין המנוח, בהחלט מכובד). מק"י היא אחד הגופים המשפיעים ביותר בחברה הפלסטינית הישראלית, כמו כן, גם בחברה הישראלית יודעים לא מעט על רק"ח. ד"א, יש לו הרבה יותר מאלפיים. אכן, מק"י היא מפלגה קטנה, משום שהיא לא יושבת בקונצנזוס, אלא בועטת בו.
 
למעלה