קו 20 נסע בשעות הלחץ כל 15 דקות
ובשעות הלא לחוצות כל 20 דקות, והוא היה מפוצץ. אבל 189 ו 142 בשעות הלחץ גם כן כל 12 עד 15 דקות, וגם הם מפוצצים. והרבה מהנוסעים של 189 ממשיכים לתוך תל אביב, ויורדים לאורך אבן גבירול.
ועוזרים להם גם עקרון ההחלפה, כי אפשר היום לעלות עד הבורסה והרכבת גם על 75 ו 76 ולהחליף שם, ואפשר לעלות על 52 ו 366 עד גשר מבצע קדש, ושם מצטרפים עוד קווים.
ו 189 נוסע ממש מהר לאיזור ארלוזורוב, ושם אפשר להחליף להמון קווים אחרים. ויש גם 89 שסוגר עוד כמה פינות בתוך תל אביב.
אם יחזירו את קו 20, לא יצטרכו אותו בתדירות של 15 דקות.
קו 20 נסע בשעות הלחץ כל 15 דקותהחשבון מראה אחרת
בקו 20, כל משבצת אפשרית = פעם בחצי שעה. כלומר, אם באוטובוס יש 40 נוסעים ו-3/4 נסעו לדיזנגוף, אז בכל שעה נסעו 60 נוסעים לדיזנגוף.
בקווים החדשים, כל משבצת אפשרית = פעם ב-10 ד'. האוטובוסים די מלאים, כלומר, 6 כפול 40 נוסעים = 240 נוסעים בשעה. כלומר, הם מסיעים פי 4 נוסעים ממספר הנוסעים שהיו מגיעים לדיזנגוף בקו 20.
את קו 20 לא יכלו למלא 6 פעמים בשעה. אם היו מפעילים אותו בתדירות כזו, גם אם הוא היה מתמלא עד הרכבת, הוא היה נוסע עם 10 נוסעים לדיזנגוף, ופשוט מדובר בבזבוז משאבים.
במקום זה, אפשר להמשיך עם 189 לחולון (כולל החלפה בצומת חולון לראשל"צ לדוגמא) או להמשיך עם 142 לדרום ת"א, יפו ובת ים.
בלי שום בעיה אפשר להחליף בצפון אבן גבירול, בככר רבין או בשאול המלך ולהגיע לדיזנגוף.
לא יפתיע אותי אם יש יותר חולונים ובת ימים שעובדים בעתידים מאשר תושבים של נווה שרת שנוסעים לדיזנגוף.
ובשעות הלא לחוצות כל 20 דקות, והוא היה מפוצץ. אבל 189 ו 142 בשעות הלחץ גם כן כל 12 עד 15 דקות, וגם הם מפוצצים. והרבה מהנוסעים של 189 ממשיכים לתוך תל אביב, ויורדים לאורך אבן גבירול.
ועוזרים להם גם עקרון ההחלפה, כי אפשר היום לעלות עד הבורסה והרכבת גם על 75 ו 76 ולהחליף שם, ואפשר לעלות על 52 ו 366 עד גשר מבצע קדש, ושם מצטרפים עוד קווים.
ו 189 נוסע ממש מהר לאיזור ארלוזורוב, ושם אפשר להחליף להמון קווים אחרים. ויש גם 89 שסוגר עוד כמה פינות בתוך תל אביב.
אם יחזירו את קו 20, לא יצטרכו אותו בתדירות של 15 דקות.