האם מכשיר סלולרי סמסונג a06 צריך לעבור לל let

certified.woke

Well-known member
זה מה ששלחו מחברת הסלולר אם כן איך עושים
המכשיר עובד ב- LTE.
אינני מכיר settings של מכשירי סמסונג, אך משוכנע כי תומך ב- VoLTE.
סיבת משלוח המסרים מחברת הסלולאר היא שהשדורים ב- 2G וב- 3G נפסקים בחצות 31/12/2025, על מנת לפנות ספקטרום להרחבת 4G ו- 5G, ו- VoLTE נחוץ כדי לבצע שיחה קולית על גבי LTE...
 

לוייםLEVIM

Well-known member
זה מה ששלחו מחברת הסלולר אם כן איך עושים
תוריד את חלון ההתראות מלמעלה למטה, מצד ימין או שמאל.
עכשיו תתבונן בשורה המופיע בראש המסך.
אמור להופיע voLTE.

זה אומר שהטלפון שלך יכול לעשות שיחות בדור 4.

הגדרות >> חיבורים >> הקש על מנהל סים >> הקש על SIM 1 או SIM 2 אחד מהם אמור לעבוד.

עכשיו מופיע שיחות בVOLTE תכחיל את האייקון שלצידו.

באותו מקום מופיע VOWIFI תכחיל את האייקון שלצידו.
 

certified.woke

Well-known member
תוריד את חלון ההתראות מלמעלה למטה, מצד ימין או שמאל.
עכשיו תתבונן בשורה המופיע בראש המסך.
אמור להופיע voLTE.

זה אומר שהטלפון שלך יכול לעשות שיחות בדור 4.

הגדרות >> חיבורים >> הקש על מנהל סים >> הקש על SIM 1 או SIM 2 אחד מהם אמור לעבוד.

עכשיו מופיע שיחות בVOLTE תכחיל את האייקון שלצידו.

באותו מקום מופיע VOWIFI תכחיל את האייקון שלצידו.
האם הצליח מישהו מבאי הפורום לבצע שיחת VoWiFi, או WiFi Calling?
זה כרוך ברישום לשירות אצל המפעיל הסלולארי, והתמיכה הטכנית שלו טוענת כי אני רשום, אלא שאינני רואה שום שיחה המתבצעת כך.
אולי זה מופעל רק אם הכסוי הסלולארי גרוע?
הספק הסלולארי - גולן טלקום (נרכש על ידי סלקום)...
 

SHERME

Well-known member
האם הצליח מישהו מבאי הפורום לבצע שיחת VoWiFi, או WiFi Calling?
זה כרוך ברישום לשירות אצל המפעיל הסלולארי, והתמיכה הטכנית שלו טוענת כי אני רשום, אלא שאינני רואה שום שיחה המתבצעת כך.
אולי זה מופעל רק אם הכסוי הסלולארי גרוע?
הספק הסלולארי - גולן טלקום (נרכש על ידי סלקום)...
שם מדויק של דגם סמארטפון
גולן טלקום = סלקום
 

לוייםLEVIM

Well-known member
האם הצליח מישהו מבאי הפורום לבצע שיחת VoWiFi, או WiFi Calling?
זה כרוך ברישום לשירות אצל המפעיל הסלולארי, והתמיכה הטכנית שלו טוענת כי אני רשום, אלא שאינני רואה שום שיחה המתבצעת כך.
אולי זה מופעל רק אם הכסוי הסלולארי גרוע?
הספק הסלולארי - גולן טלקום (נרכש על ידי סלקום)...
1) לודאות שהטלפון מחובר לWi-Fi.

אם הWi-Fi לא מחובר — המכשיר יעבור אוטומטית לשיחה סלולרית רגילה.

2) להחליק את מסך ההתראות מלמעלה למטה > לכבות Data/נתונים סלולריים.

זה מכריח את המכשיר להשתמש ב-Wi-Fi בלבד.


3) לבצע שיחה רגילה.

לפתוח את אפליקציית הטלפון.

לחייג לכל מספר כרגיל.


4) לבדוק את האייקון בזמן השיחה.

אם השיחה עוברת באמצעות Wi-FI אמורים לראות את אחד מהדברים מהבאים:

אייקון Wi-Fi קטן ליד סימן השיחה.

כיתוב Wi-Fi calling.

על המסך יופיע שיחה דרך Wi-Fi.
 
למעלה