האם מייגן צדקה כשהיא כמעט כפתה על דון

ניר4819

New member
אבל בדיוק מכיוון שהוא יודע איך זה ייגמר

ומכיוון שהוא קולט עכשיו שאין באמת הבדל בין מייגן ובטי, האפשרות שהוא יבגוד במייגן עולה באופן ריאלי בסצינה האחרונה של העונה. אם מה שהוא מקבל זה עוד בטי, למה להתאמץ להישאר נאמן? הוא התחתן עם מייגן בדיוק כי הוא חשב שהיא שונה ממנה, במראה ובהתנהגות. לכן, אני בהחלט חושב שהיא הופכת בפרק האחרון לסוג של בטי.
 

lollapalooza

New member
כל אשה יכולה להגיע ל"מצב בטי"

במיוחד אם היא התחתנה עם גבר עשיר, ובמיוחד אם השנה היא 1967 ולא מצפים ממנה לצאת לעבוד. אם הוא היה חושב שהיא כמו בטי, הוא היה לוקח את העצה של מארי, מנחם את מייגן על אובדן הקריירה שלה ו"מקבל את החיים שהוא רצה", כמו שהיא ניסחה את זה. הוא לא היה נותן לה עבודה.

גם לא ברור לי איך בדיוק זה שהוא *כן* השיג לה עבודה, הופכת אותה לבטי - אשה שוויתרה בשבילו על קריירה. לא רואה מה הקשר בכלל.

אם הוא בגד בה - וזה אם גדול, כי הסצנה בעיקר אמרה שהוא בודד, שהוא לבד, לא שהוא בוגד בה - זה לא כי הוא ממעיט בערכה של מייגן, אלא כי מנסיונו הוא מבין שכל מי שאתה עוזר לו, עוזב אותך. הוא מרגיש בודד, הוא לא רוצה להרגיש קשור למייגן כשהוא מאמין שהיא תלך ממנו, שהיא תקיים איזה שהם חיים שהוא לא יהיה חלק מהם. זה נראה בבירור בסצנה שבה הוא עוזב את הסט וזה נראה בבירור לאורך כל הדרך. ההנחות האלה שלכם לא קשורות לשום דבר אחר שקרה בפרק וזו לא ראייה נכונה בעיני. כל הקיום של בטי היה קשור בדון, כי היא לא יצאה מהבית ו"עבדה" בלהיות אשתו, לא כי הוא עזר לה או נתן לה משהו כדי לפתח את עצמה. זה שמישהו זרק "עכשיו היא כמו בטי" זה לא אומר שזה נכון. האשה שישבה בבית שיכורה וחיכתה לו שיחזור, היא הרבה יותר בטי בעיני.
 

black scar1

New member
לא יכלתי לנסח יותר טוב!


 

black scar1

New member
קודם כל (ולא קראתי עוד תגובות אחרות

אז סליחה אם אני חוזרת על דברים).
אני מוחה על השימוש במילה "כפתה". היא לחצה, היא אולי עשתה מניפולציות, אבל אף אחד לא "כפה" על דון כלום. כל החלטה שמישהו עושה- הוא נושא את האחריות עליה. בדיוק כמו בדיון על ההתאבדות- שטענתי שאף אחד לא אחראי להתאבדות של בן אדם אחר, ואחרי שזה מוסכם, אפשר להתדיין על התנהגויות של אנשים, אבל חשוב לי להבהיר את זה לפני. וגם פה (להבדיל אלף הבדלות), דון עשה את הבחירה שלו, ואין להוריד ממנו את האחריות לבחירה.

אחרי שאמרתי את זה, אפשר לדבר על ההתנהגות של מייגן וכמה היא לגיטימית או לא. אז מבחינה שכלתנית מוסרית "נקייה" ששופטת באופן קר את המעשה, כן, לא היה לעניין ממנה לבקש, בטח שלא ללחוץ עליו להשיג לה את הפרסומת. דבר ראשון- כי זה מעמיד אותו במצב ממש בעייתי, דבר שני- כי במחינתה- אני חושבת שהיה לה הרבה יותר שווה להעריך את עצמה אם הייתה אומרת- או שאני עושה את זה בעצמי, או שאני לא עושה בכלל.

אבל מכוון שאני מעורבת כבר בדמויות. וזה לא מצב היפותטי. ומכיוון שראיתי את מערכת היחסים עם דון במשך כל העונה, ואת מערכת היחסים שלה עם הוריה וכו'. אני מבינה אותה. לא אומר שמצדיקה- אלא מבינה. אני חושבת שכשאת חוטפת אש מכל הכיוונים (מאמא הנוראית שלה, מחוסר התמיכה של דון, מחברות שמשיגות תפקידים כל הזמן), אז כן, אני מבינה את השבירה. שלא תבינו לא נכון. אני מתה על מייגן. היא הדמות הנשית השנייה האהובה עלי בסדרה (הראשונה היא פגי) וזה דיי מדהים, כי רק העונה היא באמת קיבלה נפח. אז וואלה, אפילו מבאס אותי שהיא השיגה את זה ככה. אבל לאור הסיטואציה, אני מבינה אותה. ואני בטוחה שגם לא לא קל לדעת שהשיגה את התפקיד בצורה כזאת
 
למעלה