האם זה נורמלי

האם זה נורמלי

שילד בן 3 עדיין לא מדבר אלה זורק מילה פה ומילה שם אבל הוא לא יודע לחבר משפט וגם הדיבור אינו מובן איך ניתן לטפל בזה
 

נעה גל

New member
לגשת לקלינאית תקשורת

גם אם הבן שלך נמצא בתחום הנורמה המצב שאת מתארת הוא יחסית חריג. לכן, אני ממליצה בחום לגשת לרופאת המשפחה ולבקש הפניה לקלנאית תקשורת (אם את במכבי אז אפשר לגשת עם ההפניה לקלינאיות פרטיות שבהסדר לא לחכות בתור ולקבל החזר כספי. אם את שייכת לכללית אם אני לא טועה את צריכה הפניה למכון להתפתחות הילד). אל תדחי את הפניה.
 
למעלה