חושנית בטירוף
New member
האם זה נורמלי
שילד בן 3 עדיין לא מדבר אלה זורק מילה פה ומילה שם אבל הוא לא יודע לחבר משפט וגם הדיבור אינו מובן איך ניתן לטפל בזה
שילד בן 3 עדיין לא מדבר אלה זורק מילה פה ומילה שם אבל הוא לא יודע לחבר משפט וגם הדיבור אינו מובן איך ניתן לטפל בזה