האלבום שהייתם לוקחים לאי בודד

modulo1000

New member
האלבום שהייתם לוקחים לאי בודד

שאלה בנאלית והתשובה של חלקכם משתנה כל שני וחמישי אבל בכל זאת מעניין מה עושה לכם את זה ברגע זה ולמה ? ואני אשיב על כך על עצמי לא זה לא MODULO1000 למרות שזה אלבום מצויין אבל למרות כל הפסיכדליה הקשה שאני שומע למרות להקות הגראז' למרות הביטלס והסטונס למרות זאת לא אשנה את דעתי מאז שנות ה 80 THE LEFT BANK - WALK AWAY RENEE ובעתיד מבטיח לרשום על אלבום זה.
 

forever changes

New member
דעתי משתנת כל חצי דקה

לפני שבועיים זה היה eat a peach של האחים אלמן, לפני זה היה grave new woold של התותים, ועכשיו זה נראה לי הסאלף טייטלד של הבאנד, אבל אם מדברים על פסיכאדליה אומנם זה מאוד בנאלי ולעוס אבל דעתי לא ישתנתה חצי שנה sgt.pepper and lonely hurts club band אבל דעתי לא הכי מוגובשת כי אני חדש בתחום וצעיר, ושמעתי אולי 1 חלקי מליון מאומני הפסיכאדליה שחובה לשמוע, דעתי עוד תשתנה ותחזור, וחוזר חלילה ..
 

Gil Keltch 1

New member
Mission fucking impossible ../images/Emo150.gif

שאלה קשה מאוד Modulo 1000 בהחלט בא בחשבון, פגז של אלבום J
 

melancholy man

New member
אוו שאלה מצוינת

מבטיח לענות אח"כ אבל אני בטוח שללידי יש מה להגיד על האלבום שבחרת. מחכה אולי תכתוב לנו קצת עליו גם.
 

LadyG

New member
טעם טוב יש לך ../images/Emo13.gif

למרות שה- Left banke הם אהבה חדשה, אני פשוט התמכרתי. ופתחת שרשור מצויין מסוג הקלילים האהובים עלי, ותיכף תגיע התשובה המפורטת שלי.
 

LadyG

New member
כמו שכתבת Modulo יקר

זה משתנה כל שני וחמישי. אבל היום יום שישי בערב וכמו שאמר חברי הטוב יונתן, אין כמו לשטוף את הרצפה ביום שישי לצלילי The Book of Taliesyn. ברור לי שאבחר באלבום שהוא חלק מפסקול חיי. ברור לי שהוא חייב להיות מלא באבקת קסמים, מן אבקה סודית כזאת, שרק אני יכולה לראות אותה, טוב אולי גם אחרים אבח היא שלי ורק שלי. האלבום הזה זורק אותי לאנגליה של ימי הביניים. אולי אנחנו בקמלוט ואולי אנחנו מסבים סביב השלחן העגול והסיפר פשוט מתחיל. אנגליה, טירות ואוירת ימי ביניים תמיד עושה לי את זה. ובין הקטעים המקוריים ובין גרסאות הכיסוי היוצאות מהכלל ובין הקטעים האינסטרומנטלים נמצא אחד האלבומים שאני הכי אוהבת. האלבום המופלא הזה של להקה, שכל כך מזוהה עם הרוק הכבד יש בו כל כך הרבה משיכות מכחול קלאסיות ואפילו קצת נגיעות פסיכדליות. ואני כמובן אקח את גרסת הויניל כדי שאוכל לשבת באי הבודד ולהתעמק בעטיפה היפהפיה עם הציור של הירונימוס בוש, הצייר הפלמי בן המאה ה- 15 שיצר במכחולו עולם קסום, תת הכרתי, מלא בחידות וסמלים. ומכיוון שמדובר בפס קול פרטי שלי ותמונות בוש היו תלויות בחדרים של כמעט כל המתבגרים בסבנטיס גם זאת עובדה הצרובה בהארד דיסק.
 

forever changes

New member
הצלחת

הצלחת להעביר בחצי עמוד מה שלא הייתי מצליח ב 10 שנים של כתיבה (טוב זה גם הרבה בגללי
), כל האלבום הזה הוא בתולי וטהור ללא ספק אחד מאהובים עלי .. וכן הוא מזכיר לי את סיפורי פוגי (את האמת זה נשמע עד כדי כך מופרך וחסר בסיס ??).
 

melancholy man

New member
את האמת?

מקווה שלא תעלב, אבל ממש ממש מופרך, למען האמת אם היו מבקשים למצוא אלבום שאין לו שום קשר לסיפורי פוגי, הייתי בוחר בספר הטאליסין. אבל במוסיקה, כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה, ואם זה מה ששמעת, זה מה ששמעת.
 

modulo1000

New member
DEEP או LED

כשהייתי נער כולם אהבו את LED ZEPPELIN אני גם אהבתי אותם ואני מחזיק את כל החומר שלהם כולל המון בוטלגים...אבל הם היו הרחק מאחורי דיפ פרפל בשבילי. וזה מתקשר לLEFT BANK ... בעוד לד זפלין שאבו מבלוז , דיפ פרפל שאבו מקלאסי הבלוז נפלא...אדיר...אני מת על בלוז...ובמיוחד זה של שנות ה 50 אבל בלוז מוגבל...ומוסיקה קלאסית...THE SKY IS THE LIMIT אז לד זפלין הורידו את הכובע לכבוד רוי הרפר בשבילי גם לכבוד דיפ פרפל....ואני יודע שיש כאלו שיכעסו עלי אגב מגיע לLED ...על הגנבה מ JAKE HOLMES
 

forever changes

New member
חוץ מדבר אחד קטן

אני לא חושב שאפשר להגיד שדיפ פרפל מנגנת טוב יותר\עושה מוזיקה יפה יותר על סמך השוואה בין בלוז למוזיקה קלאסית. זה גם המון באופי של הלהקות מוזיקה קלאסית ודיפ פרפל זה כמו פול מקרתני בלי שכל, זה כמו דווין אולמן עם גיטרה זה כמו יוקו אונו עם גיליוטינה זה פשוט מתאים ! השילוב הזה של הקלידים של ג'ון לורד קשה לי להסביר את זה אבל היצירתיות שלהם פשוט בנויה לשילוב הזה בין רוק כבד למוזיקה קלאסית.
 

melancholy man

New member
קופה קטנה של שרצים פתחת כאן

אני ממש לא מסכים שבלוז זה דבר מוגבל, לא בצורתו הקלאסית, כמו שהראה לכולנו מיילס דיוויס למשל ובטח לא ברוק, יש המון דברים שאפשר לעשות על המבנה הבסיסי של הבלוז, בכלל אני לא חושב שיש דבר כזה ז'אנר מוגבל ואני בטח לא מסכים לרגישי הנחיתות שיש לחובבי רוק מול המוסיקה הקלאסית. כל ז'אנר מטבעו מוגבל בדברים מסוימים וחופשי או מורכב יותר באחרים, אני לא חושב שאפשר לעשות את ההבחנה הזו.
 

modulo1000

New member
אני חוזר בי

מלנכולי הצדק איתך השטות הזאת פשוט נפלטה לי אם בלוז היה מוגבל לא הייתי מחזיק כ 400 אלבומי בלוז בבית (ואני מדבר על בלוז בלוז...דהינו MUDDY WATERS/ HOWLING WOLF וכך הלאה) אז עד כאן סליחתי אז נשארנו כנראה עם הגניבה של LED וזאת סיבה מספקת להעדיף את DEEPלדעתי ...לא ??? (אגב ההשפעות ההדדיות של ITS A BEUTIFUL DAY על ומ DEEP הן הוגנות) אגב מדהים לחשוב ש DAZED הפך להיות אולי הכי מובהק של LED אחרי המדרגות לגן עדן...וגייק המסכן לא רק שלא קיבל כסף גם לא קרדיט. הסיפור המלא על JAKE HOLMES בעתיד
 

melancholy man

New member
טוב הזפלינים היו גנבים ידועים

אבל כחובב בלוז אמיתי אני חייב להדעיף אותם על הסגולים, בעיני, הסיפור של בלקמור לורד והחברה, דיי הגיע לקיצו עם מאשין הד, אחרי זה, זה התחיל לעייף אותי. ומה שגמר עבורי את העניין באופן סופי הייתה ההופעה הנוראית בפארק הירקון.
 

forever changes

New member
זה נכון ..

הזפלינים ידעו לפרוש יחסית בזמן למרות שהם הוציאו כמה אלבומים לא משו בסוף דרכם, והסגולים פשוט הרסו את עצמם יותר ויותר, עם זאת הסגולים הלהקה הראשונה שבאמת הערצתי ו lazy היה השיר הראשון ששמעתי מהתקופה של שנות ה60 ו 70, הם הכניסו אותי לעולם של הרוק אבל גם בלי הקשר האישי, בתקופה שהסגולים היו בשיאם הם לדעתי טובים מהזפלינים בהרבה לפני מאשין הד (ולא כולל) הם פשוט ניגנו מוזיקה טהורה בלי לחוס על המאזין ואני לא חושב שיש לזפלין אלבום רוק כבד שמתעלה על in rock, חוצמזה שהתקופה הראשונה של דיפ פרפל ואהובה עלי פשוט נפלאה הסאלף טייטלד שלהם אחד היפים בכלל והוא האהוב עלי מכל האלבומים של פרפל,ואני בדיוק שומע אותו עכשיו. אם לקחת את דיפ פרפל ולד זפלין של עד סוף 77 פחות או יותר אני מעדיף את דיפ פרפל, מה עוד שיש להם כישרון שלא היה לאף להקה וזה הקלידים של ג'ון לורד שהוא אחת הסיבות שבשבילי הם תמיד ישארו ברוק כבד רמה אחת מעל כולם.
 

noamrap

New member
לפי דעתי...

זפלין פרשו שלוש שנים מאוחר מדי וגם זה בגלל שמת להם ג'ון בונהאם. האלבום האחרון שלהם משנת 1979 נשמע בדיוק כפי שצריך להישמע אלבום של להקה שטרפה יותר מדי קוויאר באולפנים היוקרתיים באיזורים המושלגים שהיו שייכים ללהקת אבבא. סגול כהה באמת איבדו את זה בענק אחרי מאשין הד. וזהו....
 

forever changes

New member
נכון ..

אפילו שהיו להם פה ושם יציאות סטייל Mistreated, והאלבום burn הוא נחמד בסך הכל אבל זה ממש לא זה .. מ perfect strangers ובמיוחד אחרי זה כבר נהיה עצוב.
 

ThE RhythM

New member
הזפלינים היו גנבים ידועים..

אבל לדעתי הם יותר עשו קאברים בלי לבקש רשות
, כי השירים שהם גנבו שונו לגמרי..לעומת צ'יילד אין טיים של הסגולים שאי אפשר שלא לשמוע את Bombay Calling של "זה יום יפה" בלי לשים לב לדמיון, כנ"ל black night- יצא לי להתקל בשיר של הBlues Magoos (לא זוכר מה שם השיר..) שמתחיל בדיוק באותו הריף של הלילה השחור
 
למעלה